Aztec prints

8:27 PM

Jakość dzisiejszych zdjęć jest o niebo lepsza od poprzednich, a to za sprawą nowego aparatu :) Uwielbiam aztecki motyw, stąd w stylizacji pojawiły się legginsy i plecak z tym oto wzorem. Backpack to mój ostatni i jeden z najlepszych zakupów z second-handu, jak tylko go zobaczyłam to wiedziałam, że będzie mój ;P Nie zabrakło też koloru bordowego.

♥♥♥

Quality photos of today is so much better than the previous, this is a result new camera. I love the Aztec theme, hence the styling appeared in leggings and a backpack with this design. Backpack is my last and one of the best purchases from second-hand ;P There were also the burgundy.

















Jacket - H&M
Scarf - No name
Leggins - SH
Backpack - SH
Shoes - Deichmann

You Might Also Like

55 komentarze

  1. O matko, te legginsy są świetne! Też takie chcę:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Leginnsy i ten plecaczek ! :) Obserwujemy ?

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!!! leginsy są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy i cała stylizacja super!!! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. A Twój blog od jakiegoś czasu już obserwuję :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak rządzi!!

    Dołączam do obserwujących i dziękuję za odwiedziny oraz komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne legginsy! Plecaczek tez strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Plecaczek jest świetny. Jestem jak najbardziej na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecaczek i leginsy genialne! Dzięki, że podoba Ci się mój blog i za obserwację ;) Ja również obserwuję :) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz i rownież obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę ze masz piekny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudnie : 3
    Ładnie proszę o plecak i legginsy : D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wygląda połączenie tych leginsów z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe legginsy i szal :*
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny, luźny i dziewczęcy look. mam te same legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Świetne legginsy:)

      Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

      Malko

      Usuń
  16. plecak tak fajnie się łączy z wzorem na legginsach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny zestawik a przede wszystkim plecak ♥ Obserwuję bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham twój blog *.* obserwuję i będę wpadać <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mamy takie same legginsy :D Fajne połączenie ,a plecak wymiata :) Może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję, macie świetnego bloga :)

      Usuń
  20. legginsy genialne !
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozytywne zdjecia ^^ super masz bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. też kocham aztekcie wzory i mam nawet podobny plecak :) pieknie wygladasz :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG....you look so beautiful! I totally love every single piece of your outfit! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ♥ Already following your blog ;)

      Usuń
    2. Thank you so much sweetie!!!! I’m following you back now :)
      Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
      Hope you have a wonderful day<3

      PS: Your backpack is soooo cute :)

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Usuń
  24. łał świetne legginsy wgl cała stylizacja mi się bardzo podoba ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna stylizacja! A ten plecak! *_*
    Wydajesz mi się ciekawą osobą. Chciałabym cię poznać. Obserwujemy?
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz niesamowicie :)
    Legginsy mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. całość mega!<3 bardzo podoba mi się plecaczek i kurtka!<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Również obserwuję ; )
    Boskie zdjęcia ^ . ^

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna *.*

    Jasne, że obserwujemy, ja już i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w Twoich włosach i w plecaku ♥

    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuje ślicznie :) Ty również prowadzisz bardzo przejrzystego i ładnego bloga, a stylizacją mnie urzekłaś, cudowny plecak, jak i legginsy, całość bardzo mi się podoba - również dodałam Cie do obserwowanych blogów by śledzić Twoje kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz!!! też muszę dorwać takie legginsy! i dziękuję za dodanie do obserwowanych;) ja tez dodaję:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Też bardzo lubię azteckie motywy! A stylizacja bardzo ładna :)
    Dzięki za miły komentarz i dodanie do obserwowanych. Również Cię dodaję!
    Pozdrawiam^^

    http://hellmemoriesedition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja...
    oczywiście obserwuję również <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Sprzedaj mi ten plecak, jest świetny! :) Azteckie wzory można świetnie nosić także o tej porze roku. :>

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz bardzo dobrze, moglabym się tak ubrać ;) dodaje do obserwowanych ;0

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję ci bardzo:)
    również obserwuję!:)
    masz piękne loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie Ci w tych azteckich legginsach! Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochalam sie w Twoich wlosach :D

    OdpowiedzUsuń
  41. masz bardzo fajny styl i cudne włosy :)!

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook