Happy New Year! ♥ Velvet

5:48 PM





You Might Also Like

68 komentarze

  1. ślicznie wyglądasz kochana!!!
    może obserwujemy??? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zapraszam na podsumowanie moich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz;)
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie;) fajny zestawik:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow skąd te cuda?? swietny outfit!!!

    zabieram sie do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i bardzo fajny blog:) Oczywiście z miłą chęcią obserwuję:)
    Życzę również wiele szczęścia w Nowym Roku:) Pozdrawiam, Monika
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny zestaw! :o jestem zachwycona :)

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja również wpadłam i zaobserwowałam : )

      Usuń
  11. Zazdroszczę Ci takich zgrabnych nóg! :D Buty świetnie zgrywają się z resztą stroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit!!! te buciki są cudowne!!!!
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. buty a genialne <3 świetny outhit! ;)

    www.no-more-surpries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz, idealne połączenie! Jestem fanką tego materiału i żałuję, że nie mam niczego takiego w swojej szafie.. nigdy nie mogę znaleźć czegoś odpowiedniego. Zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. również życzę wszystkiego dobrego w 2013 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem 100-tną obserwującą :))) Piękna fryzura, boskie buty, taki welurowy look - dawno niewidziany!!! Very nice!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! niesamowity zestaw! wszystko ze sobą współgra- począwszy od kolorów, przez dodatki, po fakturę tkanin! ślicznie.

    obserwuję z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci w tym welurze! Podobają mi się te materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz cudownie <3
    a buty prześliczne :)

    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, a materiały bardzo fajnie współgrają ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz wspaniale! piękna spódniczka i buty!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. an all velvet outfit...pretty cool :) -following-

    http://oliveneedspopeye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie! Buty skradły moje serducho. <3

    Coraz częściej na blogach widuję zdjęcia robione na parapecie, przy oknie. Chyba i ja spróbuję bo bardzo podoba mi się ten pomysł. :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudny pierścionek. Spódniczka też w moim stylu. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Już obserwuję Twojego bloga 'Na falach istnienia' :D

      Usuń
  25. uwielbiam ten materiał! sama mam go w ostatnim poście :D świetny zestaw, genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz!! :)

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz ja również obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  27. śliczny outfit :)
    wszystkiego dobrego w 2013:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz . ! <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie . :)
    http://galetasdulces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też obserwuję Twojego bloga : D

      Usuń
  29. Bardzo podoba mi się połączenie koloru burgundy z błękitem! :) A srebrna kolia stanowi świetny dodatek do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, cudowna stylizacja i świetne połączenie kolorków, bardzo spodobały mi się twoje buciki:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Ja już obserwuję :D

      Usuń
    2. Dziękuje ja już także obserwuję :)

      Usuń
  31. Kochana, Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze, samych uśmiechów, mnóstwo inspiracji i dużo radości z prowadzenia bloga! :* Pozdrawiam Karoofashion :)

    PS: również obserwuję :)

    http://karoofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. chciałam kupić te buty, ale są dla mnie za wysokie. szczęśliwego nowego roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny outfit, bo delikatny a jednocześnie ma coś z pazurem ;)
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. super,bardzo mi się podoba :))
    buty są śliczne :))
    trafiłam tutaj z Modnej polki-może obserwujemy??
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne są te buty! *,*
    miałaś je już w poprzednim poście i po prostu się w nich zakochałam. mogę wiedzieć z jakiego sklepu pochodzą?

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful Outfit.
    Love the Shoes! They look amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bosko, jasne, że obserwujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz.
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. odważne , ale efektowne połączenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. jej ale świetny blog ; ))

    Obserwuję i liczę na rewanż ! hehe

    Zapraszam http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twój blog również jest świetny! :D
      Obserwuję : )

      Usuń
  41. nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award, szczegóły sprawdźcie na moim blogu --> http://make-life-so-beautiful.blogspot.com/.
    daj znać w komentarzach, jeśli bierzesz udział w zabawie! C:

    OdpowiedzUsuń
  42. Troszkę poprzeglądałam Twojego bloga
    Gratuluję
    Jest ciekawy
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Trafiam z modnejp.,zapraszam do mnie ja juz obserwuje ;) www.opolskaszafa.blogspot.com

    Bardzo fajny stroj, uroczyscie, elegancko i sexy! Buty grrrr ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylizacja jest świetna! A buty i spódnica są genialne! Zakochałam się normalnie :))

    Pozdrawiam
    i dodaję do obserwowanych
    Cosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. genialne buty! obserwuję i zapraszam do mnie: www.jakulal.blogspot.com

      Usuń

recent posts

Like me on Facebook