czwartek, 27 grudnia 2012

Reindeers

Motywem przewodnim tej stylizacji są renifery, które pojawiają się na szaliku, swetrze, ale też na pierniczkach ;) Założyłam swoje ulubione czarne zakolanówki i do nich aksamitne obcasy, które okazję mieliście zobaczyć w poprzednich postach. Jako biżuterię wybrałam kolczyki-krzyże oraz pierścionek-wąsy kupione na allegro :)

♥♥♥

The theme of the stylization are reindeers, that appear on the scarf, sweater, but also on gingerbread ;) I put on my favorite black stockings to velvet heels. As jewelery I chosen - moustache ring and cross earrings :)










Reindeer sweater - SH
Reindeer scarf - Pepco
Studded shorts - DIY
Stocking - Calzedonia
Velvet heels - Centro
Moustache ring - Allegro
Cross earrings - Allegro

35 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :)
    masz genialną figurę tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowy set! bardzo mi się podoba!
    buty boskie! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie. : ) Też uwielbiam moje czarne zakolanówki, zimą ubieranie ich do spódniczki jest prawie obowiązkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju świetny ten zestaw :D najbardziej podoba mi się szalik i kolczyki - coś pięknego. Dziękuje za obserwacje i także obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zakolanowki+szorty swietny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz niesamowicie:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki!!!! Cudowny sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaki piękny pier ścionek! I wgl to fajna stylizacja. Definitywnie zaczne ci obserwowac :) Zapraszam też do mnie http://justikate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalna stylizacja, wyglądasz super!
    obserwuję i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko razem świetnie wygląda, uwielbiam stylizacje z zakolanówkami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki rewelacyjny sweter z sh????? gratulacje :)

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! świetna stylizacja - jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie i świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny sweter *_* !! I stylizacja świetna !!

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, cudny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny outfit! Uroczo wyglądasz!<3
    Dziękuję i również obserwuję:)
    Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń w Nowym Roku!:o)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweter i szalik, a wszystko raze,m stworzyło super stylizację!

    Może poobserwujemy swoje blogi? Daj znać. Najlepszego w 2013!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweter i buty! :) pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://my-fashioneldominika.blogspot.com/ no świetny ten sweter , zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa stylizacja. Buty - zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz obłędnie! bardzo ciekawe połączenie, a buty są zdecydowanie na pierwszym planie! bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. również obserwuję :)

    mam nadzieję że będziesz moim częstym gościem :)

    zajrzyj do mnie na bloga na zakładkę "Sprzedam" może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz :) ! Również Cię obserwuję i zapraszam ponownie.
    Na pewno będę wpadać częściej
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne buty ! i usta <3

    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny sweterek
    zapraszam do mnie http://aagszaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. masz zaledwie 15 lat a niesamowite wyczucie stylu:) obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Strój fajny , przemyślany i te wąsy na pierścionku mnie urzekły :)

    zapraszam do siebie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja cudna, szalik piękny !!! ;).
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych, będę sobie tutaj zaglądać ;P

    zapraszam także do mnie, może któryś z postów DIY przypadnie ci do gustu

    pozdrawiam ankakoper :)

    OdpowiedzUsuń