Back to school after winter break

4:19 PM

Nadszedł ten smutny czas, w którym trzeba pożegnać się z feriami ;/ ale dość już o tym! Dzisiaj założyłam mój cudowny nabytek z second-handu - śliczny sweterek w azteckie wzory, dobrałam do niego plecak, który mieliście już okazję zobaczyć :) Tym razem ćwieki pojawiły się na czarnym kołnierzyku DIY, który udało mi się ostatnio zrobić. Brązowe mokasyny idealnie pasują do reszty stylizacji :)

♥♥♥

It is a sad time when you have to say goodbye to winter break ;/  but enough of this! Today I wore my wonderful acquisition from second-hand - pretty sweater in Aztec patterns. This time there are studs on a black DIY collar. Brown loafers fit perfectly into the rest of the styling :)













studded collar - DIY
sweater - sh
backpack - sh
shorts - DIY
stockings - Calzedonia
shoes - no name
bracelet - Allegro

You Might Also Like

31 komentarze

  1. plecak i sweterek są cu-do-wne!

    OdpowiedzUsuń
  2. plecak i sweterek bardzo fajne ! :) ogólnie całość fajnie wygląda

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też skończyły się ferie!:(
    Wyglądasz świetnie w tej stylizacji!:)
    U mnie konkurs do wygrania biżuteria:) było by mi bardzo miło gdybyś wzięła udział! :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mi się podoba! Chciałabym znajdować rzeczy takie jak Twój sweter i plecak w swoim sh :). Ja mam dopiero ferie za 2 tygodnie hihih :D.
    xxx, http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie! Podoba mi się połączenie kołnierzyka ze swetrem;) Świetne szorty!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweter jest cudowny! Ah, najwidoczniej można znalezc perełki w sh. Zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog. Maybe wanna follow each other?? Let me know :) XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! Lovely blog and great post!! :) I would like to invite you to know my blog, you like? ;)
    www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne kolory;) w tym sweterku naprawde Ci ladnie;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie swetra z ćwiekowanym kołnierzykiem to strzał w 10 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. łaał...ta stylizacja wymiata ! <3
    strasznie mi się podoba taki plecaczek :)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten sweterek <3 I urody to ja ci zazdroszczę. / obserwuję , masz bardzo fajnego bloga, *__*

    Jeśli będziesz miała chwilkę to zapraszam na http://choocolatelove.blogspot.com/. ;*
    Pozdrawiamm ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-) Kisses Kira from Switzerland

    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw ! Piękny plecak ,mam prawie taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kołnierzyk ;)))

    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem tu z modnej polki i podoba mi się †wój blog :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek super;>> bardzo ładnie pasuje kolorystycznie do Twoich ślicznych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Your look is really nice and you are so cute

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :)
    boski sweter :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie w fajnym vintage stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. great look , I'm fan of the "over the knee" style ! so cute and pretty , you are amazing here :) ♥ thanks for your nice comm on my blog !

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook