Tiger top

3:32 PM

Ta stylizacja różni się od poprzednich, czasem warto spróbować czegoś nowego :) Zdjęcia robione były gdy śnieg już stopniał (niestety ciągle wraca ;/) Wracając do stylizacji - bardzo spodobał mi się pomysł ze spodniami dziurawymi na kolanach, fajnie wyglądają w połączeniu z tygrysim topem i beanie z ćwiekami, mimo że ćwieki powoli przestają być modne to nadal jestem ich wierną fanką :D
♥♥♥
This styling is different from the previous, sometimes it's good to try something new :) Photos were taken when the snow has melted (unfortunately, still returns ;/) Going back to the styling - I really like ripped jeans, they look good in combination with the tiger top and studded beanie.







beanie - DIY
tiger top - sh
ripped jeans - DIY
creepers - Deezee

You Might Also Like

24 komentarze

  1. łał wyglądasz genialnie !

    Zapraszam serdecznie do siebie :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Wpadłam, świetny blog :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz ! :D
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. creepersy<3
    genialna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka, ostatnio w mojej szafie również zagościły creepersy :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój :D ostatnio sama też tak rozcięłam sobie czarne rurki na kolanach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie! Bluzka jest świetna:)
    Gdzie mieszkasz jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz, świetny pomysł z tymi spodniami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie stylizacje :)
    jest świetnaa :)
    również obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację i miłe słowa ;)

      Usuń
  9. A mnie ta stylizacja nie przekonuje zupełnie, przejrzałam natomiast resztę bloga i pozostałe podobają mi się już bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3
    Świetna stylizacja :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuje!
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a gorgeous outfit! I have a very similar jacket and the way you combined it is just perfect! Love your pants, your hat and your shoes so much!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ale wielkie dziury :D fajnie to wygląda!
    strasznie podobają mi się takie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetną kurtkę,ja poluję na taką od kilku miesięcy i nie mogę jej znaleźć :(
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. perfect outfit, love everything you're wearing! your style is amazing! <3

    londonandcoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw :) masz ciekawego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny zestaw :) Zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. really love your shirt!!

    http://vanillaskyjaz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook