Boyfriend jeans

2:09 PM



Tym razem coś casualowego. Te dziurawe boyfriendy są aktualnie moimi ulubionymi spodniami w szafie, fajnie wyglądają z koszulą w kratkę i trampkami. Kratka na koszuli i torebce, czy to nie za dużo? Dla mnie nie :) Całą stylizację fajnie dopełniają lustrzane okulary.
♥♥♥
This time something casual. This ripped boyfriend jeans are now my favorite pants in my closet, they look cool with a checkered shirt and sneakers. Checkered shirt and a bag is too much? Definitely not for me :) The whole stylization complete mirror glasses.










sunglasses - H&M
checkered shirt - sh
boyfriend jeans - sh
bag - New Yorker
sneakers - Converse

You Might Also Like

21 komentarze

  1. miałam takie spodnie wieki temu :) a wciąż modne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You are so very pretty in the casual boy clothes and chucks!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, choć ja chyba nigdy się nie przekonam do takich spodni;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie !:))

    Ala z http://vintagelilabelle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej hej bardzo podoba mi się Twój blog . Masz wspaniałe wyczucie stylu. Posty które dodajesz są naprawdę świetne pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do siebie. Co powiesz na wzajemna obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  8. (Wybacz za spam)

    HEJ, PISZĘ DO CIEBIE Z INFORMACJĄ JAKO OBSERWATORA MOJEGO BLOGA WWW.CAROLINALU.BLOGSPOT.COM IŻ STRACIŁAM TEN ADRES, WIĘC STRONA JEST OBECNA POD ADRESEM: www.carolinaavenue.blogspot.com . ZALEŻY MI NA TOBIE JAKO OBSERWATORZE, WIĘC PROSZĘ JAKBYŚ BYŁA TAK MIŁA I ZMIENIŁA NA OBSERWOWANY BLOG KTÓRY JES TERAZ, PONIEWAŻ NIE WYŚWIETLAJĄ CI SIĘ INFORMACJE O NOWYCH POSTACH:)
    SERDECZNIE POZDRAWIAM
    KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ;)
    fajne spodnie!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetnego bloga, bardzo mi się podoba Twój styl!

    fajnestylowki.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie one dalej nie przekonały :)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz świetne spodnie, odznaczają się na tle zwykłych boyfriendów! Okulary z miłą chęcią bym Ci ukradła! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny zestaw:) też mam te okulary - uwielbiam je:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialnie wyglądasz ! Szkoda że dodajesz tak mało postów bo bardzo spodobał mi się twój blog ! :) Mimo wszystko dodaje do obserwowanych ! Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I absolutely love your outfit sweetie !x Great taste of style:) Boyfriend jeans look so great on you, I love boyfriend jeans but I am too scare to try them yet!x
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook