London Photo Diary Part 1

12:56 PM

W końcu pokazuję Wam moje zdjęcia z Londynu, Pogoda była bardzo słoneczna bo 30 stopni w cieniu :) Zauroczyła mnie londyńska architektura, znacznie różni się od tej z mniejszych brytyjskich miasteczek. Co chwilę dostawałam 'syndromu blogera' i miałam ochotę robić zdjęcia na każdym kroku, niestety dzień w Londynie to za mało, jednak mam nadzieję, że niedługo tam wrócę. Pod koniec dnia kiedy wszyscy byli zmęczeni miło było usiąść sobie w parku na mały odpoczynek.
♥♥♥
Finally, I show you my pictures from London, The weather was very sunny as 30 degrees in the shade :) I just loved the London architecture. All the time was receiving a 'blogger syndrome' and I wanted to take pictures at every step. Unfortunately, one day in London is not enough. At the end of the day when everyone was tired it was nice to sit down in the park for a little rest.
 

















You Might Also Like

10 komentarze

  1. cudowne fotki !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku Londyn <3 ile bym dała, żeby jeszcze raz być w tym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku chciałabym tam pojechać. *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać zdjęcia z podróży ;) Zazdroszczę tego, że tam byłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się tam bardzo podobało! :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pogoda Ci się trafiła, zazdroszczę wyjazdu ! :) ,a te budziki przeurocze w gablocie

    zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! A pogoda idealna jak na takie zwiedzanie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook