Stripes on stripes

10:35 PM



W końcu na blogu pojawia się jakiś outfit. Zdjęcia dość długo czekały na swoją publikację, bo są jeszcze z wakacji, jednak mam nadzieję, że się wam podobają ;) Tym razem postawiłam na mój letni must have czyli crop top i szorty z wysokim stanem, a to wszystko w biało czarne paski. Jeśli chodzi o biżuterię to dodałam kolejny biało czarny element jakim są kolczyki, ale również mój ulubiony pierścionek i bransoletkę. Oczywiście nie obyło się bez ćwieków...
♥♥♥
Finally on the blog appear some outfit. This time I put on my summer must have that is crop top and high-waisted shorts. When it comes to jewelry that I added another item which is black&white - the earrings, but also my favorite ring and bracelet ;)














everything from Primark, bracelet - H&M, ring - River Island

You Might Also Like

27 komentarze

  1. ale cudnie wyglądasz w tej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Feryzurka i okulary :))) MEAG!!! . Zapraszam do mnie: www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska biżuteria :)
    Śliczna fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paseczki! piękna fryzura:) dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz również mnie zaobserwuj..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tutaj u Ciebie:) dzięx za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna no i te kolorowe zdjęcia:) super:) może masz ochote na obserwacje? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i tylko pozazdrościć tak ślicznej buzi :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Followed back sweet girl!
    Keep in touch!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba! NIeźle jest!
    olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz, uwielbiam paski! :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You look super pretty and the outfit is so nice! I love your make up too!

    xoxo
    berrybloomxo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the retro chic inspiration, your striped look is adorable! Following now hun

    OdpowiedzUsuń
  15. awesome look!
    Nice blog!
    Following u<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny koczek ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook