2013 instamix

4:42 PM

Instagrama założyłam dopiero we wrześniu i już mam ponad 200 zdjęć, wybrałam trochę z nich aby się z Wami podzielić :). 2013 rok minął bardzo szybko i fajnie powspominać sobie te szczęśliwe chwile, aby z optymizmem przywitać nowy rok. Chcę życzyć wszystkim moim czytelnikom, aby był jeszcze wspanialszy od poprzedniego i abyście wytrwali ze swoimi postanowieniami noworocznymi jak najdłużej!





















Chętnych zapraszam do obserwowanie mnie na instagramie @imemmanuelle

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Dużo świetnych wspomnień :) Muszę chyba i ja zacząć na swoim profilu publikować więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, świetny pomysł ze wstążkami zamiast sznurówek w creepersach :) gdzie kupiłaś legi w kratkę? są mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, legginsy ze Stradivariusa ;)

      Usuń
  3. Beautiful impressions <3
    I love instagram
    Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. love your look you are so beautiful!!!
    si quieres te invito a que te pases hoy por mi blog, tengo un vídeo muy chulo a verque te parece?
    un besazo y muy buen finde!!!
    www.tunuevolook.com
    www.facebook.com/tunuevolookcom

    OdpowiedzUsuń
  5. your pics look so pretty!
    i have some galaxy leggings too! *__* love them so much!!
    im following you with GFC!! i hope you can visit me soon

    xoxo,
    Alice's Pink Diary
    Alice's Pink Diary FACEBOOK PAGE
    Alice's Pink Diary BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog:) subskrybuję i zapraszam do mnie:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Your picture are so cool, great style :)

    https://thefranchies.blogspot.com

    Kisses from Paris

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook