Silver dust

9:02 PM

Po długim czasie na blogu pojawia się outfit, pogoda zaczyna dopisywać i za oknami pojawia się coraz więcej słońca :) Znowu dużo ćwieków między innymi na moich ulubionych butach - creepersach! W takie dni idealnie nada się ponadczasowa ramoneska, którą udało mi się kupić na tegorocznych wyprzedażach. Do wszystkiego założyłam legginsy i koszulę ombre oraz pierścionki midi :)



































jacket - Stradivarious / shirt - Bershka / leggins - gift / creepers - Deezee / rings - Katherine

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Your hair looks beautiful, love the colour and this outfit is rock chic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czadowo te wlosy wygladaja!!! I kurtka kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne leginsy! Kocham creepersy,wszystko na plus :) www.guinnerss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !


    Extra, mocna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw.
    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kurtka i wszystko ze sobą współgra :) ciekawe włosy i bardzo Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super włosy, pasują do Ciebie :) ciekawa ta koszula ombre ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. o wow ! ale masz czadowy kolor włosów ! bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny makijaż i kolor włosków, wyróżniający się z tłumów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw , z pazurem, pewnie każdy ci to mówi ale masz niesamowite włosy naprawdę bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona! Wszystko tu ze sobą idealnie gra. Wyglądasz jak gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się tutaj zgadza!~Zdecydowanie moje klimaty ; ) Wielkie dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful look, I love your hair! Would you like to follow each other via GFC? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. JESTEŚ NIESAMOWITA! WSPANIAŁY KLIMAT
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. masz obłędne włosy! zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne wlosy ,jejku ale jestes sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialny jest kolor Twoich włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog ja już obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/04/panterka-i-neon.html

    powiedz mi jak ty taki kolor uzyskałaś ? ja już robie wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. super legginsy, mam takie same, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely , great look, nice photos !! ♥

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook