Unicorns exist

12:15 PM



Tym razem postawiłam na pastelowy look. Uwielbiam styl pastel goth i coraz częściej się nim inspiruję :) Na sobie mam moją ulubioną bluzę z jednorożcem, do niej jasne jeansy i beżowe creepersy. Jestem wielką fanką wianków i w tym słodkim looku musiał się on pojawić i oczywiście nie zabrakło mojego kolejnego must have, a jest nim naszyjnik tatuaż. Moje włosy znowu są srebro-fioletowe co pasuje do pastelowych, wiosennych klimatów.
♥♥♥
This time I dressed up for the pastel. I'm obsessed with pastel goth :) I'm wearing my favorite sweatshirt with the unicorn, jeans and beige creepers. I love floral crowns and choker tattoos so I had to wear them.








































floral crown - H&M / sweatshirt - Primark / jeans - Bershka / creepers - Deezee / choker tattoo - Claire's

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Masz bardzo oryginalny styl :) Bluza jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, kiedyś miałam identyczną opaskę na szyji :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik pogrubia ci twarz, a szkoda bo jesteś śliczna! Świetna bluza i wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza i Twoje włosy <3:) Obserwuję i serdecznie zapraszam do odwiedzenia również mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza bluza :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalna bluza, oryginalna ty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post and blog! :)

    Do you want to follow each other? :)
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę oderwać oczu od tych zdjęć! Cudnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie, oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała!!!! włosy Twoje kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna jesteś! ślicznie wyglądasz w takich kolorach:*)

    OdpowiedzUsuń
  12. what a lovely look
    i adore your hair Color <3

    btw. do you want to follow each other?!
    follow me and I'll follow back
    if you want to

    Keep up your great Posts
    Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Lato :)
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopasowałaś się fryzurą, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gorgeous jumper! You look wonderful!

    www.retrostreetstation.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten naszyjnik co masz, kojarzy mi się z dzieciństwem bo jak miałam 5/6 lat też go miałam z jakieś gazety (: Poza tym kocham takich ludzi jak Ty !Świetna stylówa i włosy :D Tak inaczej i bardzo Ci to pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham te włosy. Są magiczne, a do tego bluza - magia!
    Śliczne zdjęcia, ale cos ci ten łańcuszek chyba skróca szyję.
    Piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2014/06/front-row-shop-my-new-love.html

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, jakie masz super włoski! naprawdę baardzo Ci pasuje taki look, bardzo. ;) wyglądasz idealnie. ;)

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look wonderful, sweetie *_*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  21. JESTEM POD WRAŻENIEM - SUPER ;-) PODOBA MI SIĘ BARDZO BLUZA:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawa całość:) fajna bluza:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. tak pięknie Ci w tych włosach, że nie mogę się napatrzeć na zdjęcia! Cudowny styl babe
    ✌blog

    OdpowiedzUsuń
  24. boże jaki świetny blog *O* obserwuję, nawet nie ma innej opcji *O* świetny ootd a te creepersy - cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wolę naturalne kolory włosów, ale Twoje zrobiły na mnie gigantyczne wrażenie. Teraz ja chcę mieć srebno-fioletowe!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna opaska na włosach <3 Poszukuję takiej:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz jak postać z bajki. :-)
    Powinnaś zrobić sobie zdjęcia w jakimś leśnym plenerze, najlepiej o wschodzie albo o zachodzie słońca. Efekty mogłyby być fantastyczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta pastelowo gotycka stylizacja - mega niekonwencjonalnie! Try to design

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bluza i wianek!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku! jakie masz świetne włosy i brwi :)! Idealnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dobry makijaż oczu! podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  34. slicznie ci sie kolor zmienial! W ogole super widziec wiecej osob w kolorowych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna i bardzo spójna stylizacja. Udowadniasz ,że nawet w spokojnych kolorach można wyglądać z pazurem ;-) Chcę taką samą bluzę <3

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook