Mint dreams

6:07 PM

Tak, moje włosy kolejny raz w magiczny sposób zmieniły swój kolor. Niebieski powoli stał się miętą, nie przypuszczałam że tak trudno będzie się go pozbyć :D A co do stylizacji jest to mój typowy codzienny strój, tym razem zdjęcia robione były spontanicznie w domu. Wakacje kojarzą mi się z crop topami i szortami/spódniczkami z wysokim stanem (to już od dawna moje ulubione połączenie :3) więc ubrałam ulubioną spódnicę w kratę i pasujący top.
♥♥♥
My hair once again magically changed their color. Blue slowly became a mint, I never thought that it will be difficult to get rid of it :D This is my typical daily outfit. Holidays remind me of crop tops and high-waisted shorts / skirts, So I wore a favorite skirt and matching top.


























You Might Also Like

26 komentarze

  1. fajne creepersy. :) a kolor włosów jest świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest cudny, wyglądasz ślicznie w kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor włosów! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! I absolutely love your blog and this outfit in particular.
    Also your hair is amazing. I follow you now!
    Lots of love
    Eri Grace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy są niesamowite, w każdym kolorku Ci świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy są cudowne *.*
    zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Woww...amazing photos, you look gorgeous! Love everything about your outfit, but the shoes are beyond cute!Thank you so much for stopping by! Hope you have a fabulous week ahead<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  8. łał, ten kolor zdecydowanie wygrywa! wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love you hair, very beautiful<3
    If you want, we can follow each other:)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite włosy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz fajne włosy! W tych koczkach wyglądasz ekstra! :D


    Tak, lakier ma cudowne delikatne drobinki ;) Ale nie utrudniają one zmywania w żaden sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyno, wlosy i oczy masz zjawiskowe;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miętowe też wyglądają dobrze. Zawsze chorowałam na liliowe. Chyba właśnie z niebieskim jest najciężej, kiedyś jeszcze miałam odcień czerwony, który schodził na 'kurczaczka' - najgorsze co może być.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super włosy i świetny styl;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do siebie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy piękne, w sumie tak samo jak ty.. :) :*
    Masz wspaniały styl, oraz super notki na blogu.
    Najbardziej zazdroszczę butów. <3
    Zaobserwowałam, mam nadzieję że zajrzysz także do mnie i być może odwdzięczysz się tym samym.
    Buźka. :*
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pretty hair :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. you look adorable, lovely haircolor and lovely pictures

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fryzura z koczkami wyglada bardzo ciekawie, pasowal do ciebie ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook