Pastel pink hair / pastelowe różowe włosy

11:14 PM

Po kilku miesiącach starań moje włosy są wreszcie różowe. Trochę namęczyłam się przy usuwaniu niebieskiego tonera, ale było warto :) Najlepsza okazała się metoda z witaminą C wymieszaną z szamponem przeciwłupieżowym, miksturę zostawiałam na włosach na ponad dwie godziny. Cały proces powtarzałam kilkanaście razy i mogę cieszyć się różem na głowie :D Tym razem to toner Flamingo Pink z La riche. Wakacje jak zwykle mijają za szybko, już za dwa dni wyjeżdżam nad morze i zaczynam pakowanie. Mam nadzieję, że spędzacie wolny czas z uśmiechem na twarzy i cieszycie się ładną pogodą :)
♥♥♥
After a few months efforts, finally my hair is pink. I worked very hard at removing the blue toner, but it was worth it :) Best was a method of vitamin C mixed with anti-dandruff shampoo. This time I chose the toner Flamingo Pink from La riche. Vacation as usual pass too quickly, in two days I'm going to the seaside and start packing. I hope that you spend your free time with a smile on your face, and enjoy sunny weather :)









You Might Also Like

20 komentarze

  1. W różowych wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz czadowo! nie kazdy wyglada dobrze w tak odwaznych kolorach ale do ciebie pasuje to jak ulal!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ci ten róż wyszedł, ale chyba go czymś rozcieńczałaś? też kiedyś miałam właśnie flamingo pink z la riche i to był kolor gumy huba buba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rozcieńczyłam z maską do włosów :)

      Usuń
  4. ale pięknie wyszły <3 kolor stworzony na lato , a Ty cudownie w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ;) Bardzo mi się podoba! U mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za tego typu eksperymrntami aleeee musze Ci powedziec ze u Ciebie to naorawde bardzo dobrze wyglada :) pasuje jak najbardziej do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny odcień, twarzowy kolorek i idealnie wakacyjny! Pozdrawiam i udanego wyjazdu:)))

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/soma-bawena-i-koronki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za różnorodność! Co post inny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja! ale genialne włosy! :o mega są! :D
    ja też za dwa dni wyjeżdżam ale do Bułgarii :p

    OdpowiedzUsuń
  10. a widzialam dzisiaj ejdna dziewczyne z rozowymi wlosami :D kurde genialnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważnie :) Pasuje Ci taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie ci w takich włosach! :-) ja bym sie nie odwazyla wiec podziwiam. Ale twoje sa extra!!:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladnie wyglądasz :) Kiedyś tez probowalam sie pofarbować, ale z moimi ciemnymi slowami raczej i tak by nic z tego nie bylo xD

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś i fajne te włosy, ale ja bym się chyba nie odważyła :))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny kolor <3 ja bym strasznie chciała pastelowe włosy ale musiałam mocno rozjaśnić :( więc na razie trzymam się czerwieni.

    Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny wyszedł odcień różu! Cudownie Ci w takich wlosach ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. so prettyyy x3 love pink hair; mine is pink too :) xx

    dresses-and-travels

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook