Breathing in snowflakes

9:58 PM

Tak, wiem, że nie było mnie tu długo.. Cieszę się,że w końcu publikuję tą notkę, zdjęcia czekały na swoją premierę niecałe dwa miesiące :) Moją przeszkodą była choroba, lecz na szczęście powoli wracam do życia. Outfit jest dość prosty, t-shirt i jeansy, czyli coś na co dzień. Oczywiście jaki sens miałaby jakakolwiek moja stylizacja bez pary creepersów? :3 T-shirt i owe buty zakupiłam podczas wycieczki do Berlina (niedługo opublikuję zdjęcia z wakacji! :D). Hmm.. 1,5 godziny na trzypiętrowy Primark to zdecydowanie za mało, więc szybko poleciałam na dział z butami, chyba podświadomie wiedziałam że czekają tam na mnie creepersy, ale dość już o nich. Jak widać różowe włosy znudziły mi się dość szybko, zresztą jak każdy z kolorów.. :P Zaczynam się martwić, że niebawem zabraknie już kolorów tęczy. Makijaż dość mocny i wyrazisty, a jeśli już mowa o makijażu to mam zamiar niedługo wprowadzić tu takową tematykę. Mam nadzieję, że po dwóch miesiącach pustki na moim blogu nie odszedł on całkowicie w zapomnienie :)
♥♥♥
Yes, I know I wasn't here for a long time. I'm glad that I'm finally publishing this post. I was sick but it's getting better. This outfit is definitely casual. I'm sure that everyone like to wear t-shirt and jeans. This t-shirt and creepers I bought in Berlin, and I will public post from summer holidays soon :)




























t-shirt - Primark / jeans - SH / creepers - Primark / jewellery - Primark

You Might Also Like

31 komentarze

  1. piękny makijaż (chętnie zobaczę więcej w Twoim wydaniu) i bucisze:)

    OdpowiedzUsuń




















































  2. ekstra zdjęcia wyglądasz super! Pozdrawiam ♥











































































































    OdpowiedzUsuń
  3. idealne brwi <3

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lujbię taki styl, niekoniecznie u siebie, ale u kogos;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladasz, swietne zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam zakupy w Primarku :) Ostatnio poszłam tam tylko po ,ajtki, a wyszłam z dwiema ogromnymi torbami ciuchów, bo wszystko wyprzedawali za 1-3 euro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie podkreślone oczy. Bardzo Ci pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że będziesz częściej tutaj zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! przepięknie wyglądasz <33 cudne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże! Wyglądasz zajebiście! Jak mi się taki styl podoba!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/baby-dont-lie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna :) przypominasz trochę Christinę Aguirele :)
    Buty fajne, podobają mi się, choć sama takich nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Even though it's casual, you still look good :) Nice shirt!
    x Dawn // wickedlypleasant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this pictures dear, you look like Kaley Cuoco, you are so pretty! :)
    Have a nice day!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz bardzo fajnie i masz świetny kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba mamy taki sam kolor ścian, hahaha :D piękny makijaż, szkoda, że koszulki lepiej nie pokazałaś ;) trochę za dużo tych zdjęć - wszystkie są prawie, że jednakowe ;p

    *zapraszam na konkurs, do wygrania "Zniszcz ten dziennik" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż :) masz piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  18. to nie mój styl, ale Tobie taki z pewnością pasuje :) piękna dziewczyna z Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this look!

    http://bellasstyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook