Letter to Santa Claus

12:26 AM

Tym razem coś nowego, bo to ani outfit, ani post o włosach :D Mikołajki zbliżają się wielkimi krokami i pewnie każdy z nas myśli o wymarzonym prezencie, nie tylko dzieci wierzące, że przez komin wejdzie staruszek z brodą ubrany w czerwieni i zje ciasteczka popijając je mlekiem :D Poniższe ubrania to kwintesencja mojego aktualnego stylu (mam nadzieję, że wybaczycie mi brak jednorożców). Co roku już, gdy nadchodzi  jesień zaczyna się moja obsesja i mogłabym nosić kratę każdego dnia. Ostatnio, pewnie za sprawą 'uroczej' Wednesday Addams zakochałam się w sukienkach z białym kołnierzykiem. Mam też bzika na punkcie grungowych looków rodem z lat 90-tych, a moja miłość do stylu vintage rodzi się na nowo. Bardzo cieszy mnie, że w poprzednim poście pojawiło się tyle cudownych komentarzy, nawet nie wiecie jak mnie to cieszy! Wiem, że pewnie część z Was preferuje czytać posty o outfitach i zdjęcia są już gotowe oraz czekają na swoją publikację. Byłoby mi miło, gdyby ktoś znalazł czas i chęci do poklikania w linki niżej, oczywiście jest to dobrowolne. Na razie zostawiam Was z moim listem do Świetego Mikołaja, zdradźcie w komentarzach jaki byłby Wasz wymarzony prezent :D
♥♥♥
Christmas are getting closer and probably everyone of us think of a dream gift, not only children believing that the old man with beard will come through the chimney and eating cookies with a glass of milk. These clothes are the essence of my current style (I hope that you will forgive lack of unicorns). Every year, when autumn comes, begins with my obsession about tartan and I could wear plaid every day. Recently probably because of 'charming' Wednesday Addams I fell in love with dresses with a white collar. I'm also crazy about grunge clothes straight from the 90's, and my love for vintage style was reborn. I'm very glad that in the previous post, appeared so many wonderful comments, you don't even know how I was happy! For now, I leave you with my letter to Santa Claus, write in the comments what would be your dream gift : D


1.Ta kraciasta sukienka jest niesamowita, zachwycam się jej krojem i prostotą. Uroku dodają jej falbanki. Idealna na jesień do rajstop czy zakolanówek, bo przecież nikt nie powiedział, ze sukienki nosi się tylko i wyłącznie latem :) <klik>
1. This plaid dress is amazing and very chic. Frills add to a lot of charm to it. Perfect for autumn to tights or stockings, because no one said that the dress is worn only during the summer. <click>

2. Ta oto sukieneczka to zdecydowanie moja faworytka, ten kołnierzyk w stylu Wednesday i jeszcze przepiękne guziki... Całą wyjątkowość zyskuje dzięki temu, że wykonana jest z weluru. <klik>
2. This dress is definitely my favorite, these collar and buttons are amazing. I also love clothes made wrom velvet fabric. <click>

3. A tutaj połączenie dwóch poprzednich sukienek. Kratka i uroczy kołnierzyk! W dodatku jest świetnie dopasowana w talii. <klik>
3. And here is a combination of two previous dresses. Tartan and cute collar! it is also a great fit at the waist. <click>



4. Jeśli nie jesteście zwolennikami sukienek, a kochacie kołnierzyki to zdecydowanie coś dla Was :) W tej bluzeczce zachwycają mnie równiej detale. <klik>
4. If you are not supporters of dresses, but you love collars this blouse is definitely something for you. <click>

5. Ten print jest zachwycający, widnieją na nim kwiatki przedstawiony w abstrakcyjny sposób. Jednak najbardziej urzekła mnie kokardka przy kołnierzyku. <klik>
5. This print is delightful, flowers appear on it presented in an abstract way.However, the most charmed me bow at the collar. <click>

6. Ta koszula zapewne nie spodoba się każdemu. W końcu nie każdy lubi printy przypominające perski dywan, jednak ja je ubóstwiam :) <klik>
6. I love the prints that resemble Persian carpet, so I love this shirt :) <click>



7. Materiał, z którego wykonana jest ta spódniczka zachwyca. Już widzę siebie w niej podczas świąt :D <klik>
7. The material of this skirt is amazing. I can see myself in it during Christmas time :D <click>

8. To idealna spódnica do crop topów! Ostatnimi czasy polubiłam spódniczki i spodnie z szelkami. <klik>
8. This is the perfect skirt for crop tops. Recently I liked skirts and pants with suspenders. <click>

9. A tutaj coś dla zwolenników grungowego stylu. Podoba mi się jej niecodzienny krój, jestem pewna że pięknie prezentować się będzie w ruchu. <klik>
9. And here's something for lovers of grungy style. I like her unusual cut, I'm sure that will be beautifully presented in motion. <click>



10. To bluza dla miłośników sztuki :) Można z nią stworzyć szykowne minimalistyczny outfity, ale też ubrać do jeansów, gdy chcemy postawić na coś casualowego. <klik>
10. This sweatshirt is for art lovers. It can create a chic minimalist outfits, but you can also wear jeans with it when you want to something casual. <click>

11. Od razu zakochałam się w tej bluzie, jest niesamowita, uwielbiam takie geometryczne, barokowe printy. <klik>
11. I immediately fell in love with this sweatshirt. I love geometric, baroque prints. <click>

12. Złocenia i przepych. Ta bluza doda charakteru każdej stylizacji. <klik>
12. Gold and splendor. This sweatshirt will add character for every outfit. <click>



13. Uwielbiam stokrotki, zawsze kojarzą mi się z latem, więc parka z nimi to wprost idealny pomysł, aby do tej ponurej niekiedy jesieni dodać ułamek słońca. <klik>
13. I love daisies, they always remind me of summer. So parka with them is just perfect idea to this gloomy autumn sometimes add a fraction of the sun. <click>

14. Ten odcień jeansu jest genialny. Jak widać jeansowe kurteczki możemy nosić, nawet w te chłodniejsze dni dzięki kożuszkowi :) <klik>
14. This is a brilliant shade of denim. Denim jackets we can wear, even in the colder temperature, because of warm lining. <click>

15. Wspaniała grungowa kurtka z bordowymi detalami, jak dla mnie wprost idealna na jesień. <klik>
15. Great grungy jacket with burgundy detailing, for me perfect for autumn. <click>

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Masz fajny gust, sama bym przygarnęła część z tych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się sukieneczki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Piękne rzeczy wybrałaś! :) Ceny sprawdzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. omgg in love with aaaall the skirts and dresses :O

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Welurowa sukienka i czerwona spódnica super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell




    My Blog | Facebook | Bloglovin| Lookbook


    OdpowiedzUsuń
  7. woah, beautiful! i love your style!! and the dresses are especially cool! xo j. Stereo|typically Me

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful! i love your style :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. super :D

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ciuszki, sukienki bardzo mi się podobają. Poklikałam :)
    + również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za obserwację. Też już obserwuję!
    Masz wspaniałego bloga i będę zaglądać tu częściej, bo przyciąga uwagę ^^
    Poklikałam w linki, bo wiem, że to ważne :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam ;3
    zapraszam do siebie nadinnes.blogspot.com
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już obserwuję ;* i dziękuję za klikanie <3

      Usuń
  13. ta jeansowa kurtka genialna! :)

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  14. This was a very good read!

    beyondthecherryblossom.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się koszula! Choies ma świetny wybór ubrań i dodatków no i oczywiście te ceny, ja jednak nigdy tam nie zamawiałam w obawie przed kiepskim wykonaniem.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka ciuszków znalazłoby miejsce w mojej szafie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog, na pewno będę tu zaglądać! ps. uwielbiam Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ciuszki, najbardziej wpadła mi w oko koszula z printem "w perski dywan" i pierwsza bluza. No, rewelacja! :> Zapraszam do siebie, dodaję do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne te bluzy!



    +zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do obserwacje również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym bardzo chciała nową lustrzankę, ale wiem, że na razie to niewykonalne :c :P
    ♡ zgłosisz się na konkurs? 3 osoby wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka pod 13 jest świetna :) Taka bardzo oryginalna moim zdaniem, inna o wszystkich :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow!! bardzo fajne ubrania <333333

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, great wishlist, dear!
    Dresses are so cute, I'd like one like that! I also like the denim jacket! ^-^
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna wishlista :) super propozycje, trafiają w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog, interesujący. Widać , że prowadzisz go starannie i dużo pracy w niego wkładasz, żeby wyglądał tak ładnie ! Oby tak dalej ;) Na pewno będę wpadać częściej, jeśli masz ochotę to możesz również odwiedzić mój blog :)
    Pozdrawiam M. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wrażenie zrobiły na mnie głównie bluzy, ale całokształt też jest bardzo ciekawy :)
    Masz fajny, nietypowy styl. Spodobało mi się to więc zostaję na dłużej.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwona i na szelkach- za te spódnice wiele bym dała. Absolutnie fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fabulous selection !
    Hope you had a marvelous Christmas :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook