Pastel wonderland

10:42 AM



I oto kolejny raz kiedy widzicie mnie w słodkim pastelowym wydaniu. Nigdy nie mogę się zdecydować który styl wolę - pastel goth, nu goth czy może rockowy.. Jednak zawsze mówię sobie, że nie ma potrzeby ograniczać się do jednego stylu i nie wychodzić spoza jego ram. Nie wiem czy już wiecie, ale uwielbiam jednorożce i kucyki pony :3 Po prostu musiałam mieć tą bluzkę, chwilę później wypatrzyłam szorty, które wprost idealnie do niej pasują. Muszę przyznać, że noszenie pasteli czasem może być wyzwaniem bo w końcu nie do wszystkiego pasują :) Moją kolejną obsesją są rzeczy holograficzne! Ta para masywnych sandałów musiała trafić do mojej kolekcji. Siwe włosy przechodzą w fiolet, potem róż, uwielbiam kolorowe ombre ;) Do pastelowych paznokci przykleiłam owoce (oczywiście nie te prawdziwe.. ;P). Znowu nadmiar zdjęć, jednak uważam że ich nigdy za mało. Z własnego doświadczenia wiem, że fajnie czyta się blogi gdzie jest ich dużo. Makijaż dopasowany do reszty stylizacji - cudowny połyskujący fiolet na powiekach, chyba już wiecie jaki jest mój ulubiony kolor zaraz po czarnym :D
♥♥♥
And here once again when you see me in sweet pastel outfit. I can never decide which style I prefer - pastel goth, nu goth or maybe rock.. But I always tell myself that there is no need to limit yourself to one style and not go outside his frames. I don't know if you already know, but I love unicorns and ponies :3 I just had to have this t-shirt, a moment later I spotted shorts that fit her perfectly. I have to admit that wearing pastels sometimes can be a challenge because in the end they aren't go with everything :) My next obsession are holographic things! This pair of chunky sandals had to hit to my collection. Grey hair passing in purple, then pink, I love the colorful ombre ;) For my pastel nails I sticked fruits (obviously not the real ones.. ;P). Makeup matched to the rest of the styling - a wonderful shimmering purple on eyelids, I'm guessing that you already know what is my favorite color right after black :D






















































t-shirt - Primark / shorts - Primark / chunky sandals - Deezee / hamsa bracelet - Sinsay

You Might Also Like

67 komentarze

  1. mam bardzo podobne upodobania : ) bardzo podoba mi się Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. This look is soooo cute! :) Looks nice. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful and cute, pastel hair is sooo lovely I love!!!


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz :) Baaardzo oryginalne ombre! Mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love pastel goth!!!
    You outfit have that rebel within the sweetness!

    JESSTHEGRRL

    OdpowiedzUsuń
  6. nice hair! a lot of pictures, too mach!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochalam sie w tym ombre <3

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy i buty do pozazdroszczenia :) bardzo fajnie zorganizowana stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your hair! And those sandals are awesome

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie sandały, no i oczywiście cała stylizacja ;* Zapraszam do mnie
    Modowydesign.blogspot.com
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  11. WYGLĄDASZ ŚWIETNIE:D Bardzo podoba mi sie twój styl:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/inspirations-louder.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool look ! I love your hair !

    https://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Emanuelle. :) Śliczne masz włosy, po prostu patrze i zazdroszczę. Buty też fajne, choć nie wiem czy ja bym się odważyłam, ale że są hologramiczne to po prostu cudowne. <3 Jedyne co mi tu nie pasuje, że jest bardzoo dużo zdjęć takich samych :(
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, i dajesz pozytywną energię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny t-shirt :) żałuję, że jestem już na takie za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjecia , slicznie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne loki i podobają mi się Twoje spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ww jest tak piękny, kocham swoją sukienkę, a ja uwielbiam jej włosy, bardzo dziękuję, aby usłyszeć go na moim blogu.

    http://sdlapabreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne zdjęcia ♥

    http://m-inis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your hair :) and my little pony! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje włosy są mega odważne i piękne ! i spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. LOVE your hair and how you've matched your make-up really subtly with it

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulka jest cudowna :) Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szorty-magia<3
    jak ktoś jest śliczny to jego zdjęcia się ogląda a ogląda...HAHA! nie wiem skąd się wzięłaś dziewczyno, ale masakra-ORYGINALNY STYL, BLOG, lubię-MEGA NA PLUS:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te ciepłe słowa! Bardzo to doceniam i cieszę się, że komuś podoba się to co robię :3

      Usuń
  25. śliczne włosy i buty!! :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. PasteLOVE <3
    fantastycznie wyglądasz! Czadowy kolor włosów!
    Widać, że mega pozytywna z Ciebie dziewczyna :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, gdyh się uśmiechasz.
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam czytając Twój komentarz :D

      Usuń
  27. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś :)
    Uwielbiam takie pastelowe kolorki *^*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też uwielbiam jednorożce, bluzka jest genialna! :3 Masz rację, po co się ograniczać do jednego stylu? Ja bardzo lubię pastel goth, chyba jeden z najlepszych! :)

    No i dziękuję za miły komentarz i obserwacje, również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. zajebisty kolor włosów! :)

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Odważna z Ciebie dziewczyna :) Lubię to! :) Też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. So cute x3 love the shirt and the sandals! xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. Włosy genialne !! ;D

    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Your pastel hair is so cute!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  34. Super Ciw pastelach! Boże kocham Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń

  35. Just followed you back! Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne włosy, bardzo ładnie Ci takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. This is so fab! Have a happy weekend. :D

    I am following you on GFC and on BLOGLOVIN. I hope you can follow me back if you haven't yet. Thank you!

    Kenny,
    WHATKENNYHEARTS.COM
    FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
    LIKE WKH ON FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy nowy pościk?:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/heartstrings.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro lub pojutrze, zdjęcia zrobione trzeba tylko przerobić ;D

      Usuń
  39. fajne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Love everything about this outfit! ^-^
    Your t-shirt is so cute!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem tu pierwszy raz ale bardzo mi sie podoba :)
    Swietna bransoletka na prawej rece i włosy *-*
    Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem- każda obserwacja kazdy komentarz jest dla mnie baardzo ważny- zapraszam może Ci się spodoba :)
    http://fashion-languages-ula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. So adorable, my dear ^_^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  43. Halo, halo kochana, co to za urlopowanie się od bloga? czekamy na nowości :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wiem była krótka przerwa ;p dziś pojawi się mikołajowy post, a dwa outfity już gotowe i czekają na publikację :D

      Usuń
  44. Ale Ty ładna jesteś! :) Świetne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz bardzo słodko w tym wydaniu :)

    Zapraszam Serdecznie! :* http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Powiem Ci ze koloru włosów ci zazdroszcze :P sama juz jestem za stara na takie kolory hehe ale jak moja corka bedzie chciała rózowe w takim wydaniu zgodze sie :P

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne zdjęcia..mrrr co za spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ooo zakochałam się :O Mega zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook