On Wednesdays we wear black

9:29 PM

Tym razem coś zupełnie przeciwnego do mojego ostatniego outfitu. Zero pasteli i kucyków pony :) Na co dzień w mojej szafie przeważa czerń, kocham ją! Chcę przekonać innych, że nie musi być ona nudna i banalna. Warto postawić na różne tekstury. Na sobie mam małą czarną wykonaną z weluru, mój kolejny cudowny łup z second-handu. Uwielbiam jej detale przy dekolcie, idealnie pasuje do nich naszyjnik z gwiazdką :) Kolejny raz widzicie niezawodną i ponadczasową ramoneskę, zdecydowanie nadaje charakteru i tej brakującej kropki nad 'i' do całego look'u. No i oczywiście nowy kolor włosów - lawendowy :) Zdaje mi się, że zostanę z nim na dłużej. Cała sesja inspirowana była postaciami fantastycznymi takimi jak wampiry czy czarownice. Nie wiem czy wiecie, ale bardzo interesuje się całym światem fantasy i czerpię z niego inspirację. (jest tu jakiś serialomaniak jak ja? :P gdybym mogła to oglądałabym je 24/h. Uwielbiam zwłaszcza TVD, PLL, The Original, Supernatural i Salem, och chyba się rozpisałam..) Tym razem miałam okazję pobawić się w wizażystkę i stylistkę mojej koleżanki. Jak według Was spisałam się w tej roli..? :)
♥♥♥
This time, just the opposite to my last outfit. Zero pastels and ponys :) Every day in my closet prevails black, I love this color! I want to convince others that black does not have to be boring a nd banal. It's fun to put on different textures. I'm wearing a little black dress made of velvet. I love the details on the neckline, they fits perfectly to choker with a star. Another time you can see a reliable and timeless leather jacket, it definitely gives character to whole look. And of course, the new hair color - lavender :) Photoshoot was inspired by fantastic characters like vampires and witches. I don't know if you know, but I'm keen on the whole world of fantasy, it inspires me so much. This time I had the opportunity to play in the make-up artist and stylist of my friend. What do you think, could I work in these professions ..? :)

































dress - SH / jacket - Stradivarius / choker - Bershka / creepers - Primark



Mam tu jeszcze coś dla zakupoholiczek - wyprzedaże! Czyli coś co każdy uwielbia :D Zapraszam do klikania, jeśli Wam to nie przeszkadza, a może akurat znajdziecie coś dla siebie.. :3
♥♥♥
I have something for Shopaholic - sales! That is something that everyone loves :D



           *Click to viev Flash Sale*                        *Click to viev Accessories Sale*


You Might Also Like

64 komentarze

  1. Piekne zdjecia! A Ty jak zawsze oryginalna! :)
    Wlosy sa MEGA! Odwazna kobitka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz!, super buty!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor włosów jest obłędny :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO widzę nie tylko ja uwielbiam buszować w SH :) sukienka jest świetna :)
    Kochana Twoje włosy w tej sesji wyglądają niesamowicie! I cały zestaw absolutnie moje klimaty, jest rockow- jest moc! <3
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. YOu look gorgeous, as usuall :) Love the creepers :3

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect look <3

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój zestaw jest świetny! Bardzo klasyczny, rockowy i w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice pics, you look beautiful.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża ilość zdjęć :) Kolor włosów dosyć ekscentryczny, ale podoba mi się taki sposób życia . Pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW love the pictures!! They're amazing, I wish I could find a place like that where I live to shoot! You hair is really cool, I love it! Thanks for following me on my blog, I love yours so I followed back! Keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  11. great all black on both of you..
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your hair, Emmy <3

    Have a great day,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. This is so awesome, nice black outfit and love the whole outfit!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem taki styl ubraniowy jest bardzo spójny z Twoim "lookiem" w kwestii fryzury, wizażu i całej takiej otoczki, która gdy się na Ciebie patrzy, to do głowy przychodzi :)
    także - podoba mi się!
    a i koleżanka świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your jacket, love!
    kiss,
    www.detailsdestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much for following! I love your style, following back <3

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia, ale Twój kolor włosów powala ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka bardzo mi się podoba, a włosy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz, bardzo lubię czarne ubrania. Cudowny masz kolor włosów i bardzo Ci on pasuje, pomimo, że jest oryginalny to wyglądasz w nim naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny klimat zdjec, swietna stylizacja i ten kolor wlosow! zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem mam wrażenie, że wszyscy na świecie potrafią znaleźć coś pięknego w second handach. Wszyscy, oprócz mnie... :/
    Świetna sesyjka, niektóre zdjęcia wyglądają jak z jakiegoś magazynu. Poza tym, w Twoim przypadku czerń nigdy nie będzie nudna. A to dlatego, że kolor włosów ożywi resztę. Serio, super fryzura! (Z ciekawości: musiałaś rozjaśnić przed farbowaniem, prawda? Ja marzę o podobnym kolorze, ale na marzeniach stanęło, bo nie chcę niszczyć włosów rozjaśnianiem a inaczej chyba się nie da...)
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny outfit, strasznie podoba mi się połączenie materiału sukienki z materiałem kurtki :) Zdjęcia są super, jesteś strasznie fotogeniczna :) I zakochałam się w twoich włosach!
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your hair color & your jacket too. Amazing post & would you like to follow
    each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Followed you back!


      X
      http://subhamrai.blogspot.in/

      Usuń
  24. Wyglądasz cudownie, idealnie pasuje do Ciebie ta stylizacja :)

    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle podziwiam twój kolorek włosów:D Stylizacja bardzo mi się podoba! A ja też jestem serialomaniakiem! Kim jest A? :D Tyle serialów co ja oglądam to jest normalnie masakra! :D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/christmas-inspirations-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely outfit, dear! ^-^

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely! I so love the images. Happy Monday! :)

    xoxo;
    WHATKENNYHEARTS.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czerń, a w Twoim przypadku ten kolor świetnie współgta z włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Elektryzujące zdjęcia!! Elektryzująca Ty!

    OdpowiedzUsuń
  30. hi dear!!! wow!! you look so fab!! total black is great on you!!! and your hair!! wowowow!! they are so f* perfect! im your new follower! I would be really glad if you could check out me page and follow me too!! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny zestaw. Ahh jak ja kocham Twoje włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, sukienka piękna! Ja na co dzień ubieram się głównie na czarno, uważam, że to najlepszy z kolorów :) Wszystko pasuje i nawet mały element na czarnym tle potrafi świetnie wyglądać!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobają mi się twoje włosy. :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastic look, girl. Totally in love with your hair color. You look gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny outfit. Masz taki cudny kolor włosów, że aż napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. You're absolutely stunning! Love the hair color :)
    I am follow you now, pls check my blog out and follow back if you like my blog! :)

    Have a nice day :)
    Aimie von Channel Of Creation

    OdpowiedzUsuń
  37. Też jestem całkowicie nieprzygotowana do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  39. gorgeous look, love your hair and the creepers
    great blog, very inspiring
    check out my blog too maybe we can inspire eachother? or follow, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  40. Też uważam, że czarny nie musi być nudny! :) Świetnie wyglądasz, a sukienka idealnie na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  41. Te włosy ♥ świetny lekko gotycki styl i widać, że czujesz się w nim idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne buty i fioletowa kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zrobiłaś taki kolor włosów>

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale masz świetne włosy! :) Bardzo podobają mi się te czarne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Great jacket and I love your dress ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę kurtki, normalnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  47. amazing hair color <3333
    xxx

    http://sapetoibien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook