Christmas glam

10:49 AM


Święta się już skończyły, jednak chcę się podzielić z Wami moją wigilijną stylizacją :) Zdjęcia robione były spontanicznie, oczywiście przy choince, którą kilka dni wcześniej ozdabiałam. Bo co to za świąteczne zdjęcia bez choinki w tle..? :D Postawiłam na klasyczną czerń, uwielbiam krój tej welurowej bluzki. Spódniczka z imitacji skóry dodaje charakteru i kontrastu względem weluru. Perły świetnie komponują się z całą resztą i dodają elegancji. Makijaż - klasyczny, czerwone usta kojarzą mi się z okresem świątecznym oraz nadają szyku, postawiłam na żółty i brązowy perłowy cień. Jak Wy spędziliście święta? Ja jak zwykle w rodzinnym gronie, muszę przyznać, że przez te 12 dań serwowanych podczas Wigilii nie byłam już głodna przez całą resztę świąt ;P
Nie miałam jeszcze okazji życzyć Wam wszystkim dużo szczęścia i pogody ducha w Nowym Roku! Pamiętajcie, aby spełniać swoje marzenia i nigdy się nie poddawać :)
♥♥♥
Christmas holidays are already over, but I want to share with you my Christmas Eve outfit :) Photos were taken spontaneously, of course near the Christmas tree. I put on a classic black, I love the cut of this velvet blouse. Skirt made of imitation leather adds character and contrast relative velvet. Pearl necklace blend well with the rest and add elegance. Classic makeup, red lips remind me of the Christmas season and give chic, I put on a yellow and brown pearl eye shadow. How you spent your Christmas holidays? I, as usual, with the family, I have to admit that these 12 dishes served on Christmas Eve made that I was no longer hungry for a few days ;P
I hadn't yet the opportunity to wish you all much happiness and peace of mind in the New Year! Remember to make your dreams come true and never give up :)

















velvet blouse - SH / skirt - Tally Weijl / necklace - Avon / bracelets - Katherine

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Świetne zdjęcia. Bardzo fajna stylizacja jak na Wigilię do rodziny, minimalistyczna :)
    Najlepszego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice pics, you're so pretty! (I need a velvet shirt..)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Spódniczka bardzo fajna :) Mam w sumie podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. ;) Choinka również jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sesja :) wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakas Ty sliczniutka!:) piekne zdj!:) również obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a beautiful post! Happy new year dear, wishing you a very fun and successful 2015! :)

    xoxo;
    WHATKENNYHEARTS.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja, podoba mi się twoja wlurowa bluzka,

    zapraszam, u mnie nowy post

    ww.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, aleś Ty piękna! Kreacje masz super dobraną, wszystko ładnie się uzupełnia :) Czerwone usta pięknie komponują się z włosami :-) Też na wigilię wybrałam podobną spódniczkę :-)
    Pozdrawiam!

    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno! Ty we wszystkim wyglądasz dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz trafiłam tu do Ciebie i od razu pomyślałam, ze masz cudne włosy :D Od dawna podobają mi się takie kolorki, ale ja jestem za mało odważna :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądałaś! Super post i świetne zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/01/absolution.html

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak - faktycznie świąteczne zdjęcia bez choinki nie maja prawa istnieć. ;) Piękna Ty. I piękna choineczka.
    Szczęśliwego Nowego Roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wigilijny zestaw! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2015/01/miley-cyrus-reebok-classic.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądałaś kochana, zresztą jak zawsze! :) Bardzo ładnie masz pomalowane oczy :)
    U mnie poświąteczne lenistwo wciąż trwa... :P hehe
    A rozkloszowaną spódniczkę mam bardzo podobną <3
    Również życzę spokojnego nowego roku :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczezre powiedziawczy nie pamiętm kiedy miałam robione zdjęcie na tle choinki :o
    Masz cudowne włosy i wgl jesteś śliczna!
    Ten materiał, z którego wykonana jest Twoja bluzka to welur tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to welur :3 uwielbiam ten materiał! dziękuję, bardzo mi miło <3

      Usuń
  18. najlepsze polaczenie czarny z czarnym :) klasyka sama w sobie :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zakochana w Twoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i nadal zachwycam się włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne włosy :)

    zapraszam do mnie, obserwujemy?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaproszenie!
    Jeżeli jesteś szczęsliwą posiadaczką konta na facebook'u to serdecznie zaprasza Cię do dołączenia do grupy Polskich blogerek, które mają bloga na domenie blogger: klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetnie wyglądałaś kochana <3 Włosy masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję bardzo :)
    A animacje są zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw w bardzo w naszym guście;) Bardzo podobają nam się również inne Twoje stylizacje ;) :) Z przyejmnością obserwujemy Twojego bloga;) Łukasz i Piotr z Chouette Fashion!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz prześliczne włosy ;)
    dziękuje bardzo za komentarz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki śliczny kolor włosów! masz bardzo ładny uśmiech ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Włosy mega :) Bardzo ładnie wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow masz niezłe wyczucie stylu! Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  30. cały strój mi się podoba :) Uwielbiam materiał welurowy, jest taki milutki :) ja również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Halo, halo kochana, czekamy na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Marvelous outfit and pictures, you are very cute.
    Hope you had a fabulous Christmas.
    Happy New Year 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 10 lat temu miałam takie włosy :) tzn. kolor aż mnie teraz na wspomnienia wzięło ^^ ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. aha bo zapomne zapraszam na rozdanie do mnie - jeszcze 7 dni trwaja zapisy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Całość bardzo mi się podoba :) Kolor Twoich włosów idealnie uzupełnia się ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oszalałam na punkcie Twoich wlosow :D
    Bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  37. niemoge się na patrzeć na Twoje włosy! są naprawdę świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  38. cool style cool hair especially the hair colour and the Dress is yes black with friendly regards from vienna

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook