Spotkanie blogerek 27.01.2015

7:51 PM

We wtorek miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które odbyło się w Nowym Sączu. Cudownie spędziłam czas w gronie osób z takimi samymi pasjami jak moje. Dziewczyny były bardzo sympatyczne, praktycznie cały czas rozmawiałyśmy. Cisza nastała jedynie przy rozkoszowaniu się pysznymi ciastami :D. Oczywiście jak to na blogerki przystało - co chwilę robiłyśmy zdjęcia. Nic w tym dziwnego.. restauracja "Strauss Cafe" miała niesamowity wystrój. Żartowałyśmy nawet, że w niej zamieszkamy i restaurację zamienimy w dom blogerek. Aż trudno było się rozstać. Bardzo miło wspominam ten dzień i mam nadzieję, że w bliskiej przyszłości ponownie się spotkamy :).
♥♥♥
On Tuesday, I had the opportunity to attend the bloggers meeting, that took place in Nowy Sacz. I spent wonderful time with people with the same passions as mine. The girls were very nice, we talked all the time. There was only silence when we ate delicious cakes :D. Of course, as it befits bloggers - we did a lot of pictures. This is not surprising .. restaurant "Strauss Cafe" was amazing decor. I have very fond memories of that day, and I hope that in the near future we will meet again :).



























A tutaj zdjęcia upominków (z kosmetyków cieszę się niczym dziecko z cukierków). Choć muszę przyznać, że większą przyjemność sprawiło mi same uczestnictwo w spotkaniu :). Gifty nie są dla mnie głównym powodem wybierania się na tego typu meetingi, lecz są nim wspaniali ludzie, których mogę tam spotkać.





 Moja nagroda w losowaniu (rzadko udaje mi się coś wygrać, a tu taka niespodzianka..:D)



Blogi dziewczyn :

You Might Also Like

93 komentarze

  1. Bardzo przyjemna relacja :) Prezenty bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejciu, ta kawiarnia/reustauracja faktycznie ma nieziemski wystrój! ;)
    Widać, że fajnie się bawiłyście! :) Upominki świetne, pozazdrościć :P
    Buziakiiii :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że świetnie sie bawiłyście. Dopiero dziś udało mi się trafić na Twój blog, jest świetny. Masz wspaniały gust, tworzysz piękne stylizacje i wgl jestem zachwycona. <'3
    Dołączam do obserwowanych, żeby nie przegapić żadnego wpisu. ;) Jeśli mogę zapytać... Czym farbujesz włosy? Marzył mi się taki kolor, obecnie robię sobie czerwone ombre schodzące do różu.
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie :) życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na przyjemne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że spotkanie się udało, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkania blogerskie to bardzo fajna inicjatywa. :)
    W ogóle, jaki genialny wystrój! wow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra, że ja o tym nie wiedziałam....buuu. Chyba się zapłaczę, też jestem z Nowego Sącza.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nasz pałac. ;D
    Było wspaniale!!
    A jeśli mowa o powtórce to już o tym myślę. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjęcia, ale ładne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohhh jaki masz śliczny kolor włosów! Pół życia się zastanawiam jakbym w takich wyglądała. Bo podobają mi się niesamowicie! Ale obawiam się, że raczej na minus, bo w blondzie było fatalnie :P no cóż... pozostaje mi napatrzeć się na Ciebie : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale masz fajny kolor wlosow ;) odważny bardzo !!! Widać spotkanie jak najbardziej udane

    OdpowiedzUsuń
  14. That venue is amazing, I love the design! <3 Great goodies you have there!

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że spotkanie się udało - bo widzę same uśmiechnięte buzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. super, szkoda,że Nowy Sącz jest tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz tutaj fantastyczne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nom koniecznie trzeba się spotkać w "Naszym Pałacu" <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać ,że się świetnie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak widać spotkanie świetne, spędzone w rewelacyjnym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu, bardzo bym chciała, ale w mojej okolicy mało blogerek, oj mało

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne wnętrza ! :) Cudowne miejsce :)
    Też ostatnio byłam na spotkaniu i było mega, mega mega ! )

    OdpowiedzUsuń
  23. What an awesome party! Btw I love the venue! It's so cool!

    JESSTHEGRRL

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za miły komentarz u mnie, zapraszam częściej:) Spotkanie musiało być super, świetne fotki i miejsce wydaje się naprawdę piękne:) obserwuję, będę wpadać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. sounds like you had a lovely time! and the place really does look pretty:-) x

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że zabawa była świetna:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. aż milo na Was popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No popatrz,a też miałam być na tym spotkaniu:) no i nie wiedziałam,że też jesteś z NS:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie :-) Widać, że to klimatyczne miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie, że dobrze się bawiłyście; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo klimatyczne miejsce! Widać że fajnie było!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  32. musiało być ekstra :) lubię takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że spotkanie udane :) Fajowe masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne spotkanie!
    Lubisz mnie i mojego bloga?
    Zagłosuj na mnie w konkursie bloga roku!
    Wyślij sms o treści: G11321 pod numer 7122 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. awesome location!!! Hope you had fun dear :)) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze patrząc na zdjęcia ze spotkań widać, że atmosfera jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ja Ci zazdroszczę tego spotkania blogerek, żałuję, że u mnie takich spotkań nikt nie organizuje :(
    Widać, że świetnie się bawiłyście, buźki uśmiechnięte- czego chcieć więcej :)
    A ten lokal rzeczywiście ma niepowtarzalny klimat, teraz już się nie dziwię, że byłyście nim tak zachwycone :)
    pozdrowionka kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej z dziewczyn ze zdjęć, z blogosfery niestety nie kojarzę...

      Usuń
  38. Widać, że spotkanie należało do udanych. Fajne fotki :)
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja właśnie organizuję takie spotkanie, więc już niedługo zobaczę się z dziewczynami z moich okolic :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Och marzy mi się takie spotkanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Co do masła orzechowego to najlepiej czekać aż w lidlu będzie na tygodniu amerykańskim albo zamawiać z internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne są takie spotkania :) cudnie jest spotkać dziewczyny na żywo :) bardzo ciekawe miejsce, w którym byłyście ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wonderful post and beautiful pictures. ^^
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  45. I followed you now

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie spotkania są supr! Można poznać fajnych, wartościowych ludzi i dowiedzieć się czegoś nowego, a przy okazji dobrze się bawić :) Tego jak widzę nie brakowało :) A ta restauracja faktycznie wizualnie przypomina mieszkanie :) Bardzo przytulne i gustowne :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie spotkania muszą być genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne muszą być takie spotkania. Sama chętnie wybrałabym się na takie gdyby było w mojej okolicy .Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. widać, że spotkanie udane :) super masz włosy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I've just found your blog and I think it's really inspiring, it will be an honor for me if you can visit mine too, and if you want to follow, it will be a pleasure to follow you back! :) <3

    By the way I am having a cute giveaway on my blog, you can win a lollipop necklace, I hope you join and If you do, good luck, I hope you win! <3

    Fashion gets Fierce.
    Fashion gets Fierce Giveaway.

    OdpowiedzUsuń
  51. Lovely post, as always! I had fun reading this. Following you now as well. :)

    ** NEW POST NOW UP ON BEAUTYEDITER.COM **

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie Ty masz cudowne włosy, marzy mi się taki kolorek! *.*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak ja kocham takie spotkania ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Spotkanie zaliczam do udanych i mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy. Miło było Cię poznać! :) A ciasta - pychota! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. swietna recenzja spotkania :-)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  56. Spotkanie bardzo pozytywne! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjecia widać ze spotkanie się udało ! :)
    Dzięki za komentarz również obserwuję :))

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. fajnie,że się tak wszystkie spotkałyście-zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Very nice photos. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wystrój wnętrza fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  61. Takie spotkania są z pewnością fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale super pomysł z takim spotkaniem blogerek!
    Restauracja rzeczywiście ma świetny wystrój.
    Pozdrawiam i obserwuję także! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajne spotkanie. Widac, ze zabawa byla udana :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  64. faktycznie lokal bardzo ciekawy:)
    Również obserwuję (dzikuska26)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. super relacja:) dziękuję za odwiedziny
    obserwuję jako #415

    OdpowiedzUsuń
  66. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i obu tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. Looks like a super event.Thank you for your follows, we are now following you back on GFC, G+ & Bloglovin.
    iCynosure Fashion Blog
    iCynosure on G+
    iCynosure on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne spotkanie nie miałam okazji jeszcze być na takim u mnie w mieście moze kiedyś się uda ;) ten kolor włosów mega pasuje do twojej twarzy :D pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy nie brałam udziału w takim spotkaniu, a szkoda bo tak jak opisujesz wrażenia muszą być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowna sprawa z takim spotkaniem. Widać, że faktycznie się świetnie bawiłyście. Piękne zdjęcia!
    Blog dodaję obowiązkowo do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  71. widzę, że była świetna zabawa :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu. Widać, że super się bawiłyście :) Obserwuję*

    OdpowiedzUsuń
  73. Hello Lovely!
    I really like your Blog, you have interesting Stuff on it. Should we follow each other on Bloglovin and GFC?
    I think so we can support each other :) Stay in Touch.

    Greetings, Sophia
    Instagram: sophiaton_
    Blog: www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciekawa fotorelacja :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Beautiful pictures. Looks like you had an amazing time. Thx for sharing. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  76. how cool are the pics and the place looks so vibrant ~!!
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne są takie spotkania, można poznać nowych ludzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Klimatyczne miejsce :) Zazdroszczę spotkania, ja nie miałam jeszcze okazji na nich być :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniałe są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajna fotorelacja ,takie spotkania to super sprawa ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  81. Widać, że super spotkanie. Zazdraszczam!! :D Coś czuję, że fajnie musi być na takich meetingach.

    Zapraszam do mnie, w kooońcu nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  82. super! :D


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Wooow! Gdybys mieszkala w Szczecinie z checia wybrałabym sie z toba na jakas sesyjke :D
    PS. ja rowniez obserwuje :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. You are so beautiful and I'm so in love with your hair!
    Would you like to follow each other via GFC? Please let me know on my blog so I can follow you back!
    Kisses!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook