Cherry red

9:59 PM


Po mojej chwilowej nieobecności na blogu w końcu publikuję notkę :D. Muszę przyznać, że stęskniłam się za blogowaniem i dziś wybrałam się na mała sesję. Ten outfit zawiera same moje ulubione elementy wszech czasów jakimi są:  flanelowa koszula, ramoneska i ponadczasowe martensy. Ta oto koszula w kratkę urzekła mnie swoją oryginalnością, granat i czerwień idealnie się ze sobą komponują. Te spodnie zostały chyba stworzone dla mnie, doskonale pasują do mojego stylu. W me ręce w końcu trafiły upragnione Martensy :). Zamawiałam na początku białe z tatuażowym wzorem, lecz niestety sklep wysłał mi nieodpowiedni rozmiar i postanowiłam kupić klasyczne 1460-tki w stacjonarnym sklepie. Na zewnątrz jest jeszcze trochę chłodno, więc założyłam ramoneskę, która genialnie komponuje się z butami. Niedługo pojawi się pierwszy filmik na moim kanale YouTube, materiał nagrałam dobrych kilka tygodni temu. Czeka on jedynie na zmontowanie, miłego tygodnia :*.
♥♥♥
After my temporary absence from blogging I'm finally publishing a note :D. I must admit that I missed blogging and today I went to a small photoshoot. This outfit contains only my all-time favorite elements which are: flannel shirts, leatcher jacket and timeless Doc Martens. This checkered shirt charmed me with its originality, navy blue and red perfectly blend together. These pants were probably made for me, they perfectly fit my style. I finnaly have my firts pair of Doc's :). Outside, there is still little bit cold, so I wore a leather jacket that fits brilliantly with shoes. Stay tuned for the first video on my YouTube channel :*.
















































jacket - New Yorker / flannel - Reserved / ripped jeans - Bershka / shoes - Dr. Martens

You Might Also Like

125 komentarze

  1. świetna koszula!

    _________________________
    minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow, love it! always suprised if I find good stuff at New Yorker!! and do they still sell these pants at bershka or are they older? xxx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula kompletnie nie w moim stylu, ale ramoneska i buty genialne :) Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przecudowanie, z resztą jak zawsze. <'3 Planuje sobie kupić na wiosnę ramoneske, Twoja wygląda świetnie. Dawno temu ją kupiłaś w NY? Muszę się wybrać do tego sklepu, może mają coś ciekawego.
    Pozdrawiam, Anu z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. całość fajna

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyglądasz, podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne włosy ! :)
    koszula the best ;D
    może wspólna obserwacja.? :>
    pozdrawiam i zapraszam do nas:http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. i always say i love your hair, nice shirt, happy womens day dear
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/birthday-dinner-with-douebi.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the shirt and Dr. Martens!

    http://retro-electric.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it. Thats my favorite doc martens color

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki look! Buty mam podobne, tylko czarne, a koszula jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the whole outfit! you look so stylish and your hair is super!!
    Keep working dear, kisses from Spain
    www.alphasdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. that shirt is so lovely, i love the mix of red and blue! and that shade of lipstick is amazing too! suits you well:-) x

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjecia! Sliczna dziewczyna, super wlosy i swietny zestaw. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, uwielbiam twój makijaż ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,

    Very nice pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your shoes and your hair colour, it looks amazing!
    x

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy są przepiękne!

    Zapraszam do mnie
    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko mi się podoba ! od stóp do głów :) Stylówa cudowna , makijaż przepiękny , a o włosach już nie wspomnę <3 OBSERWUJE :*
    Pomaga zapobiegać błyszczeniu się skóry przez cały dzień dzięki

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę taką koszulę. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this look & your hair is amazing!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this cool style so much. I want your boots. *__*
    Have a nice Wednesday...

    OdpowiedzUsuń
  23. całość idealnie gra ze sobą. koszula jest nietuzinkowa. no i masz prześwietne włosy! mega mi się podobają takie kolorowe :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) a ta flanelowa koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyglądasz! Buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh dear love your style!! In love with your hair, are so beauty!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  27. Jesiu Kochany, Ja nie patrzę na blogerkę ale na super modelkę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nooo kochana nareszcie powróciłaś :)
    Świetne portaski- sama uwielbiam takie podarciuchy <3
    i koszula mega ciekawa, nie taka klasyczna w kratę, tylko taka niebanalna- super :)

    Pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  29. gorgeous! and love your haircolor :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your hair! I really like your blog! Would you like to follow each other?

    swingsandcarousels.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. A my stęskniliśmy się za Tobą :P
    ile zdjęć! ślicznie : )

    OdpowiedzUsuń
  32. fenomenalna koszula <3
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ramoneska też jest moim numerem jeden od kilku lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki styl jest mi najbliższy sercu <333333333333 Musze mieć takie spodnie, bo marzę o takowych już od dawna, ale jak widzę ceny, to aż mi szkoda ;____;

    OdpowiedzUsuń
  35. Na prawdę bardzo fajnie wyglądasz :) A koszula jest świetna, z resztą spodnie też :D Piękne zdjęcia :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hey,
    I really really like your Blog! Interesting Posts. Do you want to support each other and follow via GFC and/or Bloglovin? That would be awesome and I hope we stay in Touch. :)

    Greetings, Sophia xx
    Instagram: sophiaton_
    Blog: www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw- świetny!
    A kolor włosów jeszcze świetniejszy:)
    Idealnie pasuje Ci taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie wyglądasz ;) stylizacja bardzo mi się podoba ;) obserwuje ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. beautiful photos ! Would you like to follow each other through the GFC, Bloglovin, Facebook ? Let me know :)
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ale piękny makijaż ! ;0 uwielbiam Twoje wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne zdjecia :) piekny outfit totalnie moj styl :) buty musze miec :) i twoje wlsoy i makijaz ... pieknosci :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzka mi się podoba, a jeszcze bardziej Ty, na bardzo ciekawych i ładnych zdjęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka świetna ta koszula;) uwielbiam kraty, a ta jest niezwykle oryginalna :) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super koszula! Chyba też potnę sobie jeansy ale trochę mi szkoda:D ahahah Super zdjęcia i fajna stylizacja!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Love your jacket! ^-^
    Thanks for your comment on my blog!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nice blog.follow me and I will follow you.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/02/usa-shopping-websites-list.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing outfit, the shirt and the leather jacket work so well together!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  49. Całość super :) Czerń i bordo to kolory, których nigdy nie mam dość.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cool outfit. Love the hair colour

    http://www.bisousnatasha.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Twoje włosy są takie cudowne! Podobają mi się również Twoje spodnie, ostatnio mogłabym mieć tylko z jakimiś przetarciami i wgl.. ;)
    http://xxewelinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nareszcie jesteś! Bardzo lubię na Ciebie patrzeć - wiem to dziwne ;)
    Twój styl jest charakterystyczny, to przyciąga moją uwagę!
    Pozdrawiam strudelka

    OdpowiedzUsuń
  53. Prawie wszystko jest dalekie od tego co znajdzuje się w mojej szafie, aczkolwiek Ty ładnie prezentujesz się w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Great post dear, I love your haircolor, it's perfect!
    You have a very lovely Blog, :-)
    would you like to follow each other?
    Hope you follow me back, I would appreciate it :-)
    I already follow you.
    xoxo www.Fashion-Hearts-Beauty.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  55. Przede wszystkim ślicznie wyglądasz! :-)
    A twój styl bardzo mi się podoba. Jest rockowo, a nawet punkowo, ale jednocześnie bardzo dziewczęco :-) Tak trzymać, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. ślicznie wyglądasz, stylizacja też bardzo na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wyobrażam sobie Ciebie w innym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Your hair colour is beautiful & fits you very well ! X

    Follow me on GFC, I always follow back !
    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  59. wygladasz cudnie!
    koszula mega!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. masz śliczny uśmiech! ;)

    ja cały czas szukam swojej wymarzonej ramoneski ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Your style is stunning! Kisses dear, have a good evening! xo

    OdpowiedzUsuń
  62. Jaki masz naturalny odcień włosów?
    Super ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Flannel shirt, leatcher jacket and Doc Martens are really amazing!
    Great outfit!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow bardzo duża ilość zdjęć :) ale ogląda się je z przyjemnością, masz bardzo oryginalny styl :) i niezwykle fotogeniczna jesteś :)

    AngelinaCosmeticsBlog

    OdpowiedzUsuń
  65. Hi Emmanuelle and thank you for stopping at my blog!!! Your Doctors are perfect in your outfit! I like very much your plaid shirt...so cool!
    Today I have a new post on my blog! If you want, take a look at my blog and let me know what you think.....Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  66. No normalnie oczu nie moge oderwać od twoich włosow! No i w koncu nowy post :)
    Zdjecia wyszły swietne! Jestem ci bardzo wdzieczna za poklikanie w linki. Posyłam ci uuusmiech! :)
    Pozdrawiam i czekam na wieeeecej! :)
    Buziaki! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjecia <3
    Czekam na pierwszy filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne zdjęcia :) Masz bardzo ładne włosy.
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. I am totally in love with your hair, The shirt is TDF!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  70. Kurteczka jest cudowna. Ogólnie uwielbiam New Yorkera. Świetnie wyglądasz i masz cudowny styl.Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie :) A włosy mnie szczególnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne fotki i wspaniała stylizacja, nie wiem, czy już to mówiłam, ale odrobinę przypominasz mi młodą Gwen Stefani - masz bardzo ciekawy styl, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny zestaw! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam nosić koszule i ramoneski! Mogłabym nimi zapełnić całą moją szafę. :) Świetne są także Twoje spodnie! Look bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. LOVE YOUR HAIR! You are so super gorgeous! xo
    ♥ http://www.thekawaiiplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  76. gosh! I love your hair! And your style too!

    OdpowiedzUsuń
  77. Your hair is gorgeous, Emmanuelle! Thanks for following my blog! :*
    manicpixiegirl

    OdpowiedzUsuń
  78. hey dear, I stalk you for a while now and now i just became your follower
    i LOVE LOVE LOVE your style!
    your haircolor is amazing
    and your style
    Keep up this great style <3

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  79. świetnie, tak nieco zadziornie
    no i te wpadające w róż włosy, fajnie zgrywają się z Twoim typem urody , jakby tak właśnie miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękny kolor włosów;) boska koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo mi się podoba koszula i kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ale masz świetne włosy ! :) i mega koszula <3
    zapraszam do mnie -->http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Genialne spodnie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny styl !!!!!! zawsze Ciebie podziwiam za włosy idealnie pasują do Ciebie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Looks wonderful ,i adore your Hair :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  86. Stunning photos! Your hair is gorgeous! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Pięknie wyglądasz w tej koszuli, poza tym masz świetny kolor włosów ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. You look so amazing !
    I'm a new follower !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  89. You are beautiful ♥ Love your blouses & your doc !
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Great style ! I want your jeans beauty !

    OdpowiedzUsuń
  91. pasuję Ci taki ubiór :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale masz świetne te włosy! Podoba mi się ta stylizacja, szczególnie kurtka ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  93. Przepiękny makijaż, genialna stylizacja, świetne włoski ! Wszystko na tak :) Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Świeżo i oryginalnie! Zajżyj do mnie http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  95. Beautiful outfit beautiful woman http://ichbinsil.blogspot.mx
    Ichbinsil.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  96. podobają mi się martensy w takim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Matko jedyna! Jaka Ty jesteś piękna <3 cudownie było Ci w tym kolorze włosów <3

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  98. no kochana ... powiem Ci... że za ładnie, oj stanowczo :D

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook