Pink hair tutorial - czyli jak farbuję włosy na różowo

9:02 AM

Postanowiłam powrócić do różowych włosów. Tym razem toner Flamingo pink <post tu> zastąpiłam odcieniem Cerise czyli neonowym różem. Już od dawna planowałam założenie kanału na YouTube i oto mój pierwszy filmik :D. Muszę przyznać, że zmontowanie tego tutorialu pochłonęło sporo czasu, pewnie przez to, że nie miałam nigdy do czynienia z tworzeniem filmów. Zapraszam do oglądania i subskrybowania :) niedługo pojawi się również ciekawy projekt DIY.. Aby każdy mnie zrozumiał napisy były w języku angielskim. Jeśli chcecie znać szczegóły mojego farbowania to zapraszam do lektury.





Do farbowania włosów tonerami używam keratynowej maski z Kallosa, którą mieszam z łyżeczką tonera. Moje włosy są maksymalnie rozjaśnione, więc metoda z mieszaniem z maską/odzywką jest skuteczna, jednak jeśli Wasze włosy są bardziej złote, w ciemniejszym odcieniu blondu to polecam wymieszać odpowiednią ilość maski z całym opakowaniem tonera. Preferuję również nakładanie koloru na mokre/wilgotne włosy, jest to zdecydowanie łatwiejsze.


Moją kolorową miksturę zostawiłam na włosach na trzy godziny, jeśli chcecie jednak mniej intensywny kolor to zupełnie wystarczała będzie godzina. Ja wolę trzymać toner dłużej, gdyż będzie trzymał się przez kilka tygodni.



Tak prezentowały się moje włosy przed farbowaniem. Mimo, że na zdjęciach wyglądają na jednolity srebrny kolor, to w rzeczywistości był to pastelowy róż przechodzący w fiolet, później w błękit, a na końcu zieleń - czyli całkiem ciekawie hehe :D. Tak wyglądają moje włosy, gdy nie tonuję ich przez miesiąc. Lubię mieć czasem srebrne włosy, jednak brakowało mi już koloru.. irytowały mnie również zielone i niebieskie pasma, które zawdzięczam tonerowi Plum (zamiast fioletowego okazał się niebieski <zdjęcia tu>). Więc jeśli jesteście na kupnie fioletowego tonera to Plum z LaRiche zdecydowanie odradzam.









Oto efekt końcowy. Teraz moje włosy przypominają grzywę Pinkie Pie :D. Mam nadzieję, że post i filmik przypadły Wam do gustu. Spodziewajcie się niedługo nowych filmików. Postanowiłam, że na blogu teraz będą pojawiały się rozmaite posty, nie tylko outfity.










You Might Also Like

152 komentarze

  1. No nie powiem, bardzo odważne kolory wybierasz :) na pewno nie umknęłabyś mojej uwadze na ulicy :) moim zdaniem ciemniejszy odcień różu mimo iż bardziej ekstrawagancki, to jednocześnie bardziej wyrazisty - podkreśla Twoja urodę :) jak dla mnie bardzo korzystnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje odwagi, kolor wyszedł świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w tym kolorze :) pasuje Ci


    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te tonery :) Ja mam z ich firmy kolor turkusowy, bo kiedyś sobie końcówki zrobiłam :) Twój różowy też fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik i super zdjecia!:) Bardzo podobają mi się twoje włosy:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/empire-of-our-own.html

    OdpowiedzUsuń
  6. love the pink hair, beautiful!

    http://retro-electric.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo proszę co za wiosenna zmiana :D super wyglądasz kochana! Taki kolorek również bardzo Ci pasuje :)
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie podobasz się i w jednych i w drugich. Ale wiesz co - SZACUN za farbowanie samodzielne!~!!! Ja bym sobie nie dała rady!

    OdpowiedzUsuń
  9. JesCze tylko odwagę skad wziac ma taki kolor:)! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zmiana! Mam wrażenie, że wszystkie kolory tęczy ładnie by wyglądały na Twoich włosach, oczywiście każdy z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny kolorek *-*
    sama bym sobie taki zrobiła ale by mnie z praktyk wyrzucili ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś bardzo ładna :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękna! I do tego te cudowne włosy <3 fociłabym Cię, ale to już wiesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie :D Ja się trochę boję farbować, dlatego mam naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow. świetnie Ci w tym kolorze ! :) pozdrawiam

    pocomiwiecejx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ah, your hair looks lovely! x

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tych nowych włosach, chociaz.. poprzednie też bardzo ci pasowały :D

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! piękny kolor :) jak nie cierpię różu tak ten na Tobie podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W obu kolorkach ładnie Ci ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post! Uwielbiam wszystkie nienaturalne kolory na głowie :P wygłąda mega ciekawie i powodzenia na youtubie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzucasz się w oczy, ale o to chodzi ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też, bo mam odrost na pół głowy :D

      Usuń
  23. Podobasz mi się w jasnych włosach - róż to nie jest moja bajka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. W tych dwóch kolorach wyglądasz cudnie!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy rozdział.

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W 'starych' włosach przypominasz mi Christinę Aguilerę z dawnych czasów. :D
    Bardzo wiosenna i pozytywna zmiana! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze przyznac ze w kolorze przed rozowym wygladasz bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oo, nie wiedziałam, że nagrywasz na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look beautiful with both colors! But pink is so lovely! ^_^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak różowo, powiem Ci, że pasuje Tobie ten róż, ale w blondzie też ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. you look so beautifull I love so much your pink hair and style!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekny kolor, naprawde bardzo tobie pasuje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie CI w różowych włosach i pofalowanych na końcach! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam za odwagę, kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny kolor i tutorial, pasuje Ci róż :)

    daje follow :)
    http://justaliceworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda że nie mam takiej długości włosów i że nie jestem blondynka..rozjasnic brąz to wyzwanie ..a na krótkich to słaby efekt by był ... Przypominasz mi tu słynna Banshee :)) kurcze prawie identyczne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś jedną z nielicznych osób, które wg mnie wyglądają świetnie w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow! gratuluje, nie odważyłabym się.. fakt jestem brunetką i napierw musialabym zaakceptowac siebie w jasnych wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szaleństwo :D Bardzo Ci ładnie w różu! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. super kolorek! :)

    http://vulnerable08.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. nie odważyłabym się na taki kolor ale pieknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacja! Ja sama chyba bym się jednak nie zdecydowała na tak odważną fryzurę ;)
    _________________________________________

    http://blogwspodnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przypominasz mi Banshee :oo O ile ją znasz :))
    Pięknie wyglądasz ;*
    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ją :) ostatnio często to słyszę, choć ja podobieństwa nie dostrzegam (oprócz włosów hehe;P) i dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  43. Love your hair
    you look so lovely

    New post:
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Tobie dobrze jest w takich włosach. Mimo że jest to niecodzienny odcień to świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Thank you so much!
    Your hair looks lovely!
    x

    OdpowiedzUsuń
  46. ejj ale genialny sosób! nie spodziewałam się ze to może być takie proste !

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam nadzieję, ze nie będziesz miała mi za złe, ale mnie bardziej podobałaś się w poprzednim kolorze włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty :) to dobrze, że masz własną opinię i nie boisz się nią dzielić, ja chyba najbardziej lubię fiolet na moich włosach, uwielbiam z nimi eksperymentować ;)

      Usuń
  48. Wow, stunning. Love your pretty hair. *__*
    New post is online...

    OdpowiedzUsuń
  49. You look great in both colours! Thank pink reminds me of Gwen Stefani "Simple Kind of Life" video, so pretty :)
    In the meanwhile, what do you think of following each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great week :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! Your haircolor is amazinggg ♥ ♥
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ja już jestem za stara na taki kolor włosów:P nie mówiąc o szefie, który dostałby chyba zawału, gdybym w takim kolorze przyszła do pracy:P

    OdpowiedzUsuń
  52. pięknie
    już Ci pisałam że róż jest dla Ciebie stworzony
    chociaż ten srebrny też jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  53. Sama napewno nie odważyłabym się na taki kolor, ale muszę przyznac, że wyglądasz w nim bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  54. sliczny kolor! Ja nigdynie bylam wystarczajaco odwazna i podizwiam dziewczyny ktore farbuja wlosy na przerozne kolory :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  55. wow, kolor włosów to masz genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Tą maskę sobie ostatnio też kupiłam !! :) zrobiłam sobie niedawno lekkie ombre i myślę, że różowe koncowki moglyby byc super, brakuje mi linku do tonera - bo chętnie bym go kupila !! :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mimo, że siebie nie widziałabym w takim kolorku to do Ciebie pasuje IDEALNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super! do odwaznych swiat nalezy!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz w tym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  60. W tych i w tych świetnie wyglądasz ;)
    ale róż jest piękny :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialna koszulka z unicornem i cudowna Pinkie Pie.
    Masz cudowny uśmiech i śliczną urodę. :)
    Genialnie wyglądasz i przed i po przemianie, co jest dziwne, bo przed powinnaś źle wyglądać. :D

    Zapraszam do mnie: KLIKNIJ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękne, zawsze chciałam mieć takie włosy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Brawo za odwagę! Super Ci w tym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniale Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Great job on the video, thx for the easy-to-follow-tut.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  66. W tym kolorze wyglądasz ślicznie. Filmik jest bardzo fajny i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej, dziękuję bardzo <3
    Vertical by Ci pasował według mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  68. odważny kolorek, ale tobie w nim ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kolor wyszedł cudowny, ale lepiej Ci w białych :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/red-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Love pink hair! You look beautiful!!

    (='.'=)
    -Lauren
    adorn la femme

    OdpowiedzUsuń
  71. piszesz grzywę Pinkie Pie? :DDD haha!
    świetne zdjęcia-ciekawa uroda-piękne oczy!:)
    pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  72. Lecę oglądać, bo uwielbiam ten Twój kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Awesome! Thank you for sharing this to us and have an amazing Friday! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  74. Beautiful look dear,follow me and i follow you back!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  75. That colour is amazing on you!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ojej ale pięknie wyglądasz ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow, efekt jest piękny, a Ty jesteś fotogeniczna!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetnie ;D genialny efekt, fajnie że pokazałaś jak to robisz ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Perfect color on you ! You are very pretty ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. You are a very expert to traitment and coloring hair Emmanuelle! Congratulations my dear! Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow, odważna jesteś ;) Pięknie Ci w obydwu kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. poprzedni kolor bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Oh gosh, I love your pink hair so much, its so bright! I tried to dye my hair with pink color and turns out it became red >< I need to bleach my hair 4 times to get a perfect bright color haha lol. I love your tutorial :)

    www.ismurfshion.com


    OdpowiedzUsuń
  84. Ładny kolorek. Bardzo mi się podobał wcześniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. OMG so gorgeous! You look stunning!
    If I ever decide to go pink, I will def watch your tutorial. Wonderful

    Have a great weekend!
    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Zakochałam sie w tych twoich różowych włosach. Myslalam czy by nie zrobić sobie czerwonych włosów, ale pianką (znacznie dluzej kolor sie utrzymuje) A toner jak dlugo utrzymuje kolor? :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetna zmiana! Co prawda różowy to zdecydowanie nie mój kolor, ale do Ciebie pasuje według mnie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. ślicznie Ci w tych włoskach pasują Ci :)
    co do twojego pytania o nagłówek, to tak sama wykonałam :), a i oczywiście obserwuję .
    miłego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudownie Ci w różowych włoskach <3

    OdpowiedzUsuń
  90. Jaki piękny kolorek, wyglądasz bardzo oryginalnie :)))
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Hello Dear! I really like your Blog. You have interesting Posts. Would you like to support each other and follow via Bloglovin and/or GFC? That would be so cool and i hope we stay in touch. :)

    Greetings, Sophia xx
    Instagram: sophiaton_
    Blog: www.sophias-fashion.de 

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojj zgadzam sie z tobą. Działanie takich pianek jest długotrwałe i w sumie sa one idealne dla osob ktore chca na stałe miec jakis odmienny kolor wlosów. Ja zrobiłam sobie kiedyś niebieski kolor i nie chciał sie zupelnie zmyć. Pozostał mi taki wyblakły zielony a łosy niestety musiały odrosnąć.
    Dobra jak juz mówimy o wlosach co sądzisz o doczepkach? :D

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że sa fajną alternatywa dla osób marzących o długich włosach. Jednak ważne jest żeby nie były syntetyczne i ładnie zlewały się z naszymi włosami :)

      Usuń
  93. Thank you for following me love! I followed you back!

    swingsandcarousels.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  94. Pink hair is so so amazing! I'm actually thinking of going light silver sometime soon, wish me luck hahahaha.
    manicpixiegirl

    OdpowiedzUsuń
  95. Nice blog.You are really looking very beautiful.THAnks to follow me on GFC.I am now following you back.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/03/list-of-online-shopping-websites-in-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Znowu oglądam twój filmik:D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/ghost.html
    https://www.youtube.com/watch?v=yWvZpV55lsE

    OdpowiedzUsuń
  97. Pieknie Ci w takich kolorkach :) zawsze podziwiam bardzo za odwage, ja marzylam o kolorowych wlosach ale nigdy sie jakos nie odwazylam :) a teraz jestem juz za stara :) pozdrawiam, Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Love the color of your hair! It´s perfect <3
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Aww you look so pretty in pink! Actually, I also love your previous colour too :) Unfortunately, it's so hard for me to bleach because my root is too dark! It wook me 3 times to bleach to blond last time lol

    OdpowiedzUsuń
  100. Piekne włosy ;) Na moich ciemnych kolory zbyt dobrze nie wychodzą :D I bluzka z jednorożcem, mój ulubiony tekst ostatnimi czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  101. łaaał świetnie wyglądają :D nawet nie wiedziałam że różowe włosy wyglądają lepiej niż czerwone ale nie każemu pasuje , lecz Tobie idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  102. Ślicznie:*,ale ja bym się nie odważyła;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Great Tutorial! You look super gorgeous :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  104. Kolor obłędny!!! Wyglądasz świetnie! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Your hair is so perfect! loved the tutorial! :)
    I'm your new follower :) hope you follow me too so we can stay in touch***

    http://pretty-little-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. świetne włosy :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. great post! this makes me itch and crave to color my hair again!!

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. niesamowite włosy! gratuluje odwagi :) zdjecie z pinky pie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Jaki oryginalny kolor! Gratuluję odwagi :)
    Pozdrawiamy: http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. cudnie Ci w różowych włosach :-) a maskę z kallosa uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  111. Pięknie wyglądasz w różowych włosach. Ja chyba nie miałabym odwagi tak ufarbować włosów ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. prześliczne włosy :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    poklikasz? bardzo dla mnie to ważne:)
    jeśli tak, napisz mi w komentarzu, to się odwdzięczę:)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  113. Te jasne, takie piękne <3 Ja teraz eksperymentuję ze spray'ami koloryzującymi ;) Wczoraj bawiłam się białym: https://www.facebook.com/blach.sylwia/photos/pb.289212097817311.-2207520000.1427881564./850895391648976/?type=1&theater Ja na pierwszy raz efekt niezły, ale to jeszcze nie to. A do trwałego farbowania jestem zbyt leniwa - włosy mi za szybko rosną, a jak widzę odrost, to zaraz muszę go zamalować. :P

    OdpowiedzUsuń
  114. It’s so beautiful and so interesting! I love this post!
    And already can’t wait to see the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Fajny filmik, śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Jezu cudownie ci w tych włosach! Dużo lepiej niz w tych poprzednich :D
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. W obu kolorkach bylo Ci ladnie, do odwaznych swiat nalezy :) Pozdrawiam
    www.f000u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Jaki efekt! Odważnie, ale twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetne włosy :) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  120. Odważny kolor :) Swoją drogą - czemu akurat różowe?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Cudowne włosy! Sama mam naturalne, ale od jakiegoś czasu myślę, żeby trochę "zaszaleć". :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wow! Świetny kolor! Ja ostatnio miałam pastelowy pomarańczowo- czerwony :) Ale szybko się zmył niestety:) Różowy też super!

    OdpowiedzUsuń
  123. Wspaniały kolor !
    Sama chętnie farbuje włosy, ale jedyny na jaki z odważniejszych się zdecydowałam, to pomarańczowo-rudy, i szczerze muszę powiedzieć, że efekt był zadowalający :)
    Śliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  124. W takich jaśniutkich włosach również świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Jakie proponujesz zmywacze do tego tonera?

    OdpowiedzUsuń
  126. Sliczna jestes :-) Idealnie pasuje Ci ten kolor na tym zdjeciu ^^

    OdpowiedzUsuń
  127. Pięknie :) ja od siebie mogę polecić piankę różówą z Venity. Najlepsza jak dla mnie i długo trzyma kolor :)

    OdpowiedzUsuń