Mixed prints

9:44 PM


W końcu za oknem pojawiły się promyki słońca i mam nadzieję, że prędko nie znikną. Dziś mam okazję zaprezentować Wam mój wczorajszy outfit. Lubię bawić się modą, więc do kraciastych spodni <klik> ubrałam kwiecistą bluzkę. Czasem warto trochę poeksperymentować z printami, zestawienie z pozoru niepasującej do siebie kratki z kwiatkami w tym wypadku okazało się strzałem w dziesiątkę! Tak, moje włosy kolejny raz zmieniły swój kolor na wiosenny koral, który idealnie współgra z kwiatkami na bluzce :)
♥♥♥
Finally beyond the window appeared glimmers of the sun, and I hope that won't disappear soon. Today I have the opportunity to present you my outfit from yesterday. I like to play with fashion, so I wore plaid pants <click> with floral blouse. Sometimes it's worth to doa little experiment with different prints. Yes, my hair once again changed its color to spring coral, which perfectly matches with the flowers on this shirt.












blouse - Choies / trousers - Choies / jacket - Stradivarius / creepers - Primark





Obecnie na Choies trwa świetna wyprzedaż <klik> -20% na wszystko, więc macie okazję kupić w okazyjnej cenie ubrania, które dziś na sobie prezentuję lub wiele innych rzeczy. 
♥♥♥
Currently, it takes place a great sale at Choies <click> -20% for everything, so you have opportunity to buy at a bargain clothes that I present today or many other things.

You Might Also Like

126 komentarze

  1. Powiem Ci, że masz genialne buty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super, może nie mój styl, ale do Ciebie pasuje :)
    Buty fantastyczne!

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś piękna!
    stylizacja, włosy! co za farba? :)
    odpisz u mnie najlepiej, bo pewnie tutaj nie zobaczę a jestem ciekawa :P
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz. piękne zdjęcia
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw! świetnie wyglądasz:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. You look gorgeous !
    Those pants are so pretty !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Fajny outfit. Linki oczywiście poklikane ^^
    Podoba mi sie kolor Twoich włosów. No, ja mam brązowe, więc jak farbuję, to na jakieś ciemniejsze.. ale na róż bym się nie odważył.. :p
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo to połączenie kwiatów i kratki, ale ja bym się na nie chyba nie odważyła. A kolor włosów masz boski :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszytko fajnie tylko te spodnie mi nie pasują

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie we wszystkim jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przecudnie w tym kolorze włosów! :D

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się spodnie i kurteczka.
    Ogółem ciekawy zestaw. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twój oryginalny styl :)
    Kolor włosów- bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor szminki mi się bardzo podoba :) Włosy też wyglądają ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. love your pants :)) very cool mix of preppy and grunge :D

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie te spodnie wyglądają:)

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. krata i kwiatki dla mnie bomba!Włosy super!
    Pozdrawiam
    http://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze wrażenie : odważne połączenie wzoru hehe ale świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  19. nieoczywiste połączenie kwiatów i kraty wyszło super
    do tego idealnie kontrastują Twoje włosy - wyglądasz super
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odważnie zestawiłaś wszystko :) Brawo! :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny kolor <3 No i bluzeczka zresztą tez świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O widzę, że już nie fiolecik na włosach :D Świetny ten kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Miks kolorystyczny ,wzory i fasony a efekt końcowy naprawdę super!!

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z pewnością bym się nie odważyła tak ubrać, ale Ty ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stunning look, love your pants. ^^
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz
    Tobie psaują nie typowe połącznia
    mój synek patrzy na Twoje włosy i mówi mama, mama
    to się go pytam, czy mam mieć taki kolor ,a on kiwa głową ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy przeczytałam Twój komentarz to aż nie mogłam przestać się uśmiechać :D dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  27. Bardzo ładnie Ci w tych włosach. Bluzka i kurtka wyglądają czadowo. Spodnie też, ale wyglądają extra tylko na szczupłych dziewczynach - takich jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  28. You have a nice blog dear, I like it:) I'm following you now!
    Have a great day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  29. You look gorgeous dear!

    Please click the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/green-coat-by-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  30. You look gorgeous, Love the colors, accessories, hair.. everything about this look

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post!
    Let's follow to each other! Let me know. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. odwaznie :) ale zawsze lubilam laczenie wzorow :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet ciekawe połączenie, nie każdy odważyłby się na nie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna stylizacja! Taka kolorowa i na luzie, fajnie że róż na koszulce jest prawie taki sam jak na włosach bardzo fajnie to ze sobą współgra :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I fajnie że bawisz się modą,bo o to tak naprawdę w tym wszystkim chodzi :) świetnie wyglądasz , a włosy masz cudowne , aż czasem żałuje że jestem brunetką :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice post, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Co prawda nigdy bym, się nie odważyła, na taki kolor farby na włosach,ale do Ciebie w 100% pasuje:) I jak stylowo fajnie dobrałaś outfit :) Obserwuje:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love your mixed prints especially your pants! So fancy and chic! Flawless make up too :)


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kolor włosów! Wyglądasz nieziemsko! :) Ja też często łączę wzory, chociaż bardziej nieświadomie, bo średnio interesuję się modą ;) Czasem mam wrażenie, że wygląda to wieśniacko, ale Twój ubiór całkiem ładnie, ciekawie i oryginalnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. You are so beautiful!
    Love your jacket!
    <3
    Arrow

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz ;) zestaw oryginalny, ale moim zdaniem udany :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love the color of your hair!♥ You have a new follower :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love your pant! and amazing outfit !!
    New post on my blog : http://lafilleaurougealevres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylówka godna samej Gwen Stefani ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny kolor włosów! Ja ostatnio zakochałam się w siwym:)
    świetne spodnie i buty

    OdpowiedzUsuń
  46. super stylizacja! pasuje ci ten kolor włosów :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny masz kolor włosów! Ciekawe połączenie wzorów, bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny mix !!! :D
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. odważne zestawienie, nie wiem czy dałabym radę połączyć kratę z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Thanks for your visit, i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  51. I STILL CANT GET OVER YOUR HAIR! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpowiedzUsuń
  52. New outfit is online... ^^
    Lovely greets Ness

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie połączyłaś te wzory :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Great outfit
    love your hair

    New post in
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bluzka bardzo w moim stylu :) Odważnie, nie da się przejść obojętnie obok takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny zestaw, bardzo ładnie to wszystko połączyłaś :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. rewelacyjna bluzeczka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. hi dear :)
    I adore your blog, I am following you now too. :D

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. wow, very cool style and amazing hair colour! If you want to follow each other, please let me know on my blog :)
    Kiss
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. I think mixed of various print is really cool! I like especially your beautiful pants! Kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolor włosów ponownie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. I love your outfit! Its great.
    And your hair it´s so beautifuuuuuuul.

    Kisses from spain
    secretosdejanire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. love your jacket so much! Also the creepers :)

    OdpowiedzUsuń
  64. I love your hair color and style. Nice pictures <3
    http://www.lenouveaugrunge.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Stylizacja nie w moim stylu ale do Ciebie pasuje :) Bluzka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Całość bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Faktycznie - wyglądasz cudownie w tym zestawie, choć dla mnie to chyba zbyt odważne połączenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Looks adorable! Love your Style :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  69. Love your hair!! Im following you <3
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  70. fajnie wyglądasz, spodnie genialne bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  71. Super to wygląda! :) Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne spodnie ;) I wydawałoby się, że mogą się gryźć z bluzką, ale wcale tak nie jest, fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Your hair + your eyes = perfect !!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Love this outfit! It's super chic on you!!! <3

    JESSTHEGRRL

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam Cie dziewczyno. Jestes mega wyróżniająca sie i to sie ceni :)

    Blog z peofesjonaknymi sesjami fotograficznymi:
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/artistic-editorial-face-paint.html

    OdpowiedzUsuń
  76. you look so cool I love the romantic blouse with the leather jacket!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam Twoje oryginalne stylizacje, co prawda nie wszystkie są w moim stylu, ale podoba mi się Twoja oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  78. fajny zestaw,bardzo mi się podoba
    tylko buty nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  79. wonderful blog !!!!!!!
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    you look, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne zdjęcia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Swietny look! Mam identyczne raciaste spodenki, i tez niedawno je focilam na bloga, moze za nie dlugo opublikuje :)
    BTW: Uwielbiam kolor twoich wlosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. next month I´m getting that hair color I hope its suits me as u!

    OdpowiedzUsuń
  83. I love mixing prints and you pull this look off so incredibly well!
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  84. Twoje spodnie przypomniały mi o mojej starej spódnicy w kratę. ;] Muszę ją poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  85. Podoba mi sie kurtka i bluzeczka! Szczerze? Chcialabym cie kiedys zobaczyć w długich i prostych blond wlosach :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  86. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  87. Amazing photos & colours! I love this post!
    Let me know if you're interested in following eachother on GFC?
    I'd love to keep in touch :-)
    Have a lovely weekend!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. I love your style:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo ciekawe połączenie. Do mnie niestety jakiekolwiek wzorki nie pasują :C Zakochałam się w twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  91. Wow!

    Very nice Post! Thanks!

    And you have very nice Pics!!!!

    I follow U on GFC , maybe U follow me back? ;o)

    Have a nice Day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Wszystko świetnie współgra. Dzięki temu, że błękit pojawia się na spodniach i bluzce a róż na bluzce i włosach, cała stylóweczka jest harmonijna mimo bogactwa printów. Plus za odwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Odważne połączenie, ale pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  94. O proszę jakie zmiany :D Cudowny kolor włosów! <3 Jak zawsze odważnie i za to Cię lubię i podziwiam! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Pomadka faktycznie jest śliczna :)
    Podziwiam też to, że odważyłaś się tak zrobić sobie włosy.. wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Perfect jacket and your pants are amazing ! I love this style :)

    OdpowiedzUsuń
  97. do twarzy Ci w takich włoskach :) również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook