Review : Alexandre Marc I

11:03 PM


Przyszedł czas na pierwszą recenzję. Nigdy wcześniej nie miałam okazji do recenzowania produktów i mam nadzieję, że post się Wam spodoba, choć zdecydowanie różni się od pozostałych. Na spotkaniu blogerek każda z nas otrzymała tę oto przepiękną buteleczkę perfum. Pachną naprawdę nieziemsko, z pewnością każda miłośniczka słodkich zapachów pokocha je tak jak ja.
♥♥♥
Now is the time for the first review. I've never had the chance to reviewing products and I hope that you will like it. At the bloggers meeting each of us received this beautiful bottle of perfume. They smell really brilliant, certainly every lover of sweet scents will love it like I do.



W skład tej kompozycji wchodzą cytrusowe i liściaste zapachy, które mieszają się z kwiatowo-owocową wonią konwalii i śliwki oraz niezwykle trwałą nutą piżma. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Na początku bardzo intensywny i słodki , z czasem zmienia swój zapach, nie wiem czy nie jest wtedy nawet bardziej interesujący.. Perfumy Alexandre Marc I trafiają teraz do moich faworytów. Jakie są Wasze ulubione zapachy, są tu jakieś miłośniczki słodkich perfum?

Pragnę również dodać, iż mimo że recenzja jest pozytywna, to me słowa płyną prosto z serca, moje sumienie nie pozwoliłoby na pisanie czegoś z czym się nie zgadzam.
♥♥♥
The composition comprises citrus and deciduous scents, which blend with floral-fruity smell of vanilla and plums and a hint of musk. Scent lasts very long. At the beginning - very intense and sweet, time changes its smell, I don't know if it's not then even more interesting .. What are your favorite scents, are there any lover of sweet scents?

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Jeszcze nigdy nie miałam tej perfumy, ani nie przypomina mi się, abym o niej słyszała, ale skoro mówisz, że jest owocowo- kwiatowa, to ja z całą pewnością bym się z nią polubiła :) hehe


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem jakie lubię perfumy, bo nigdy nie wiem czy to nuta kwiatowa, owocowa czy jakaś inna.
    Ale wiem, że lubię słodkie perfumy, choć nie mogę używać za długo, bo szybko mi się nudzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem miłośniczką cięższej nuty. Wyjątkiem są wakacyjne wyjazdy i odpoczynek, wtedy używam czegoś bardziej delikatniejszego i subtelniejszego.

    Dziękuję za komentarz i również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tego zapachu ale z chęcią bym go sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i bardzo lubię, zapach jest wspaniały, szkoda, że szybko się ulatnia :/.

    OdpowiedzUsuń
  6. prosty i bardzo przyciągający flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często wybieram intensywne zapachy, a szczególnie słodkie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy się z nimi nie spotkałam :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe reviewing products is fun :) I was so excited the first time I did it :) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię perfumy o zapachu kwiatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tylko słodkie perfumy i obecnie wszystkie mi się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chanel Chance Eau Fraiche zdecydowanie jest moim faworytem. :)
    z Twoim zapachem jeszcze nie miałam okazji się spotkać.

    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak cytrusowy, to jestem bardzo ZA!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice perfume. Love your nail polish.
    Would you like to follow each other on GFC and facebook?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! ¤
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    http://lyinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wszystkie słodkie zapachy mi się podobają, muszą być naprawdę wyjątkowe. Jestem raczej fanką ciężki, drzewnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi interesujaco! Pozdrowionka poswiateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam ten zapach = b.mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie ostatnio poszukuję nowych perfum, bo dotychczasowy zapach już mi się znudził :3 Po Twoim opisie myślę, że ten przypadłby mi do gustu :) Jestem miłośniczką słodkich zapachów :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pretty packaging, I would love to smell this one!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nie znam tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle uśmiecham się gdy tutaj wchodzę :) Ciągle zachwycasz pomysłami i to lubię najbardziej :) Bardzo pozytywnie i zdecydowanie czekam na więcej, dużo buziaków! :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam ich, ale może kiedyś się o nie pokuszę! :) Musze je wytestować w sklepie :D

    Zapraszam na nową profesjonalną sesję zdjęciową! Bardzo wiosenną! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/fruit-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie miałam styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank u 4 visitting my blog I love ur hair color!! http://marthawoolfdiaries.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing pictures and a great post! :)

    Would you like to follow each other via GFC or Facebook? I'd be super happy! :)

    XX, Sara

    http://saritschka.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook