Review : Lavera cosmetics

10:13 PM


Dziś pragnę podzielić się z Wami moją opinią na temat kosmetyków z Lavery. Muszę przyznać, że jestem miłośniczką naturalnych kosmetyków i napisy typu "bio" czy "organic" magicznie na mnie działają :P. Jeden z tych kosmetyków mnie zachwycił, drugi niestety wręcz przeciwnie.
♥♥♥
Today I want to share with you my opinion about Lavera cosmetics. I must admit that I am a lover of natural cosmetics. One of these cosmetics amazed me, the other unfortunately doesn't.




To najjaśniejsza szminka w mojej kolekcji, nigdy nie byłam fanką nudziaków. Szminka lekko nawilża i co najważniejsze nie wysusza ust, utrzymuje się ok 3-4 godziny, dla mnie to wystarczająco. Pomadka w takim kolorze powoduje, że nasze usta zanikają, jeśli taki efekt nam nie odpowiada i wolimy bardziej podkreślone i pełne usta w stylu Kylie Jenner to możemy użyć odrobinę ciemniejszej konturówki w kolorze nude. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tej szmineczki, spowodowała że przekonałam się do jasnych kolorów na ustach. Świetnie sprawdza się w codziennym makijażu, używam jej prawie codziennie.
♥♥♥
It is the brightest lipstick in my collection, I've never been a fan of nude lipstick. Lipstick is moisturizing and most importantly does not dry our lips, also last about 3-4 hours. Lipstick in this color makes our lips disappear, if this effect is not for you and you prefer more full lips like Kylie Jenner's - you should overline your lips first with a little bit darker shade of lip pencil.



Naturalna mascara.. brzmi świetnie, jednak okazała się bublem. Ma bardzo nieestetyczną szczoteczkę, tworzy się na niej pełno grudek. Efekt na rzęsach jest niechlujny, musiałam poświęcić sporo czasu żeby rzęsy wyglądały przyzwoicie. Plusem jest to, że nie uczula i skład zachwyca, lecz szczoteczka całkowicie ją dyskwalifikuje.
♥♥♥
Natural mascara .. sounds great. It has a very unaesthetic brush, it is full of lumps. The effect on the eyelashes is messy, I had to spend a lot of time to lashes look decent. The advantage is that it does not cause allergy and ingredients impresses, but brush completely disqualifies it.







You Might Also Like

116 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo delikatna :))
      Zapraszam na urodzinowe rozdanie niespodziankę

      Usuń
  2. nie znam tych kosmetyków ale pomadka wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka prezentuje się świetnie. Piękny i delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również kolor pomadki bardzo przypadł do gustu :)
    Kochana zapraszam Cię jutro na urodzinowe rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie ci w tym kolorze twoje wlosy maja fantastyczny kolor!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/midi-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wcześniej tej firmy , pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szminka jest cudowna! a Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim cudnie wyglądasz! :)
    Ja także bardzo lubię naturalne kosmetyki, ale z Lavery jakoś nigdy nie trafiłam na coś, z czego bym była zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka cudny ma kolor, taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię takich naturalnych rzęs, co jak co, ale rzęsy powinny być spektakularne ;) Ale poza tym drobiazgiem - wyglądasz bardzo ładnie, subtelnie. Pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne włosy <3
    Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. You look beautifull I love the color of the lipstick!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka genialna! :) Jestem zwolenniczką bladych kolorków na ustach, bo moim zdaniem wyglądają bardzo dziewczęco i naturalnie :) Co do tuszu, to mógłby być najlepszy, a i tak bym się do niego nie przekonała ;) Nie używam i raczej nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor pomadki jest nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę cudnie! Bardzo naturalny kolor szminki

    OdpowiedzUsuń
  16. Szminka super, ważne że nie wysusza ust jak wiele produktów..

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. love your makeup !

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś z Warszawy? Miałam wrażenie, że ostatnio Cie mijałam na ulicy :) cudowny kolor tej pomadki !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mieszkam w Nowym Sączu :) widocznie był to mój sobowtór ;P dziękuję, też uwielbiam ten kolorek.

      Usuń
  19. love these photos, it looks soo nice if you are going for a very girly natural look :)) xxx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  20. i really like the lip colour! but it's a shame that the mascara didn't quite match the expectations. x

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałby mi się taki "naturalny" tusz. Do szkoły nie można nosić wachlarzów, a zawsze taki coś poprawi wygląd rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz cudowne włosy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam pomadki w takim kolorze przy codziennym makijażu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle świetnie wyglądasz z makijażem czy bez!:D Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing products ;) love your hair <3

    OdpowiedzUsuń
  26. pomadka ma piękny, delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey beauty :) you have a lovely blog, with cute pictures and I love to communicate with international people
    for better english :) What do you think about follow each other on GFC?

    Maybe also on bloglovinInstagramTwitterFB
    Let me know if you like :)

    Best wishes from germany
    Isa | My Beauty Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Love these photos, your hair is so beautifuuul ♥
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful look, so natural. *__*
    Have a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  30. pomadka łądnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny , naturalny efekt
    pomadka pasuje do Twojego typu urody

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomadka jest śliczna, bardzo naturalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo podoba mi się pomadka :]

    OdpowiedzUsuń
  34. pomadka fajna. Dobrze Ci w takich różowych włosach ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny kolor ma ta pomadka

    OdpowiedzUsuń
  36. włosy <3 ale masz piękny kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  37. That lipstick color is stunning! I've been looking for a natural color !

    Monica Harmony's Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny kolor włosów ! :3

    http://pinkiehello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nic od nich nie miałam :P spodobała mi się pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely products. Your makeup is very cute :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki Ty masz fajny kolor włosów!! zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczna dziewczyna z Ciebie. A taki subtelny makijaż tylko podkreśla Twoją urodę. Szminka jest cudna - na co dzień, do pracy, jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, I love the maskera! Great products:)
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  44. Nice post! Thanks a lot for following,I follow you too :)
    Kisses
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę same fajne kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ta szminka, ma śliczny odcień :) Kolor włosów bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szminka perfekcyjna! Odcień pobił mnie na kolana. Szkoda, że z tuszem nie wyszło, bo zapowiadało się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomadka jest na prawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja poszukuję tuszu który będzie dawał mi efekt sztucznych rzęs i niestety jeszcze nie trafiłam na taki ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, it's so amazing!
    lovely blog, what do you thing about follow each other?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam o tej firmie, szkoda że tusz się nie sprawdził. Ja wole raczej sylikonowe szczoteczki :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  53. Very nice and interesting Post!

    Very nice Pics! The Lipstick ist beautiful!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. fajny odcień pomadki :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. No ja niestety nie mogę się wypowiedzieć na temat tych kosmetyków, ponieważ nigdy ich nie używałam :/
    piekny masz lakier na pazurrrrkach <3 muszę sobie taki sprawić :D hihih

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  56. Great review, love the lipstick colour and your hair, of course! :) In the meanwhile, what you think of follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have a great week! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. You look so nice, I love your hair and your nail polish! I am following your blog on GFC (google friend connect). Hope you follow back <3

    Sabina
    http://thisblogbelongstosabi.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  58. love the nude tone of that lipstick!

    OdpowiedzUsuń
  59. i love your hair :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  60. You look amazing!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/camo.html

    OdpowiedzUsuń
  61. You look stunning <3 Love your hair so much!!!
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Lovely!
    I like how sweet it looks on you!

    JESSTHEGRRL

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe są - pomadka ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tak bardzo podobają mi się Twoje włosy, mam pytanie czym je farbujesz? :)

    Blog z profesjonalnymi i artystycznymi sesjami zdjęciowymi :)
    Nowy post- już w piątek! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Love love LOVE these products, that mascara is perfect! <3 <3 x

    www.chontellelouise.blogspot.com
    check out my blog if you like <3 x

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie ładne różowe włoski!! :D
    Co do kosmetyków to kolor szminki mi się podoba :) Tusz, faktycznie jakoś słabo wygląda i nie zachęca do kupna :P Ogólnie to nie znałam wcześniej tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ostatnio też kupiłam tusz z podobną szczoteczką i tak jak u Ciebie, okazało się, że nie nadaje się do niczego!

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautiful makeup and I am totally in love with your hair color.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeszcze nigdy kosmetyki tej marki nie wpadły w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  71. Delikatny, bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    ≂Angeℒ ica≂
    Habanero Blog

    OdpowiedzUsuń
  73. Have a lovely weekend beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  74. I love the Lipstick! Have a nice day! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  75. Amazing review! Great makeup!

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo ładny naturalny makijaż :D ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Osobiście lubię pomadki nude. ;] Ta ma bardzo ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  78. No maskara to raczej masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  79. You are a really expert of make-up my dear! I don't know this brand, but reading your post looks like a very good product. Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  80. Do nudziaków nie jestem jeszcze w stanie się przekonać, bo próbuję nawiązać 'romans' z żywszymi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Boshe! Jaka Ty jesteś piękna ♥ btw. świetna szminka, poszukuję takiej, aleeee... matowej oczywiście :D
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Masz przepiękne włosy :) Szkoda, że tusz się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ładne zdjęcia, śliczna jesteś :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak zwykle to co lubię najbardziej! Świetna notka, super zdjęcia! Całość mnie zdecydowanie zainspirowała ;) Czekam na więcej, buziaki
    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Podoba mi się ta szminka! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie miałam okazji spotkać się z tą marką. :)

    OdpowiedzUsuń
  88. piekne masz paznokcie na jednym z pierwszych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. pomadka wyglada przecudnie. ale moim zdaniem i rzesy sa ladnie podkreslone)))

    OdpowiedzUsuń
  90. pomadka ładna, delikatny efekt :) a włosy masz świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Z pomadką mogłabym się polubić - ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  92. ładnie pomadka wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Pomadka ok, ładny kolor zwłaszcza na co dzień, a co do mascary to jak dla mnie odpada właśnie ze względu na szczoteczkę, mam rzęsy, którym niewiele potrzeba by wyglądały zjawiskowo więc jeśli już decyduje się na jakikolwiek tusz do rzęs to wybieram tylko te z gumową szczoteczką by nie posklejać rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  94. You look so beautiful! The natural lip color is amazing. xx


    ALLURE OBSESSED - BEAUTY BLOG // BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  95. Lubię takie delikatne kolorki pomadek na ustach, wyglądają tak niewinnie ;) .

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook