Video : DIY floral crown

9:09 PM



W tym tutorialu chciałam podzielić się z Wami prostym i niezwykle efektownym pomysłem na wianek. Modę na duże kwieciste korony zapoczątkowała Lana Del Rey, może nie nadają się na co dzień jednak sprawdzą się genialnie przy sesjach zdjęciowych lub muzycznych festiwalach. Ostatnio w wielu sklepach można znaleźć podobne wianki, ja jednak wolę tworzyć takie dodatki własnoręcznie, zabawa w DIY daje mi satysfakcję i potrafi być świetną zabawą! Zapraszam do mojego krótkiego instruktażowego filmiku oraz subskrypcji mojego kanału :)
♥♥♥
In this tutorial I wanted to share with you a simple and effective idea for a flower crown. Fashions for big flowery crown started Lana Del Rey, they are not suitable on a daily basis, however, they prove themselves brilliantly at photo shoots or music festivals. Recently, we can find flower crowns in many stores, but I prefer to create them by my own hands, DIY gives me satisfaction and can be fun!



Do wykonania naszej kwiecistej korony potrzebujemy sztuczne kwiaty z drucianą łodygą i zwykłą plastikową opaskę. Jeśli nie znajdziecie kwiatków z łodygami, możecie przykleić zwykłe sztuczne kwiaty gorącym klejem do opaski.
♥♥♥
To do our floral crown we need fake flowers with wire stem and a simple plastic headband. If you don't find flowers with stems, you can glue ordinary fake flowers with hot glue to the headband.





♥ ♥ ♥

Lato zbliża się do nas wielkimi krokami. Muszę przyznać, że zakochałam się w stylu boho. Z niecierpliwością czekam na ładną pogodę, w końcu będę mogła nosić moje kwieciste kimona z frędzlami.. :D. Poniższe propozycje to zdecydowanie kwintesencja mojego letniego stylu, lubicie takie klimaty?

Summer is coming to us with great strides. I must admit that I fell in love with boho style. I look forward to nice weather, finally I can wear my floral kimono with fringes.. :D. These proposals are definitely the essence of my summer style.

                    Backless romper                                                  Crochete romper

                        Boho dress                                                  Crop top and shorts

                            Blue romper                                                Red romper 

                            Beige Kimono                                               Coffee Kimono

You Might Also Like

74 komentarze

  1. Wianuszek pierwsza klasa :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra ma podobny wianek, ale pomysł na DIY genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam takie różyczki piankowe ale białe, wpięte we włosy na swój ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!

    Very nice pics!

    Great post!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne video, efekt końcowy niesamowity :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. In love with the boho dress!! *_*
    Thanks for this amazing tutorial, your floral crown looks super! :)
    Have a nice day!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie zrobić taki wianek 💕❤

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so beautiful! :)
    By the way, I'm following you back now! :)

    XX, Sara.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny pomysł na wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przeuroczo w tym wianuszku.

    OdpowiedzUsuń
  11. I would like to try with black and purple flowers. But I'm afraid it's not appropriate for my face... :/.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie ozdóbki są genialne :) Bardzo mi się podobają, ale chyba nie miałabym okazji założyć takiego wianuszka :3 mi by się nadało coś skromniejszego :)
    Te ciuszki też mi się bardzo podobają :) mamy podobny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  13. it looks amazing ! good job :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w koronie z kwiatów - fajne zdjęcia :) P
    Zapraszam w wolnej chwili :) http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/freedom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wow your DIY floral crown video is very cute! I love the colour you picked :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten wianek idealnie pasuje do Twojej urody ;)

    Givenchy, Dior, Chloe i Marc Jacobs. Jakie kultowe torebki powstały pod ich logiem?
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/legendarne-torebki-czesc-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci to wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie, uwielbiam wianki we włosach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wianuszek :)
    A ubrania poniżej świetne! W szczególności te białe sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie opaski świetnie pasują do letnich zdjęć. Śliczna wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Lancie<3 A styl boho od zawsze i chyba na zawsze bedzie mi sie kojarzył z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz :D kwiatki na włosach az poczułam takie ciepłe lato i plażę z tymi strojami.... niech juz przyjdą wakacje :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Sooo cute! Thanks for an idea. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyszedł ci ten wianuszek, ja kiedyś też sobie taki zrobiłam - satysfakcja i efekty pracy podnoszą na duchu :)

    + obserwuję, zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny efekt! Zakochałam się w tym DIY. Niedlugo planuje zrobić sesję o tematyce wiosennej. Na pewno wykorzystam twoj pomysł. Tyle czasu sie glowiłam skąd wziąć chociazby wianek z kwiatów, ale ulatwilas mi zycie :D
    Czekam na wiecej postow DIY!
    Buziaki! :)

    Nie ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  28. So adorable! :)

    Following you now, hope you will do the same :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great idea for summer! :D
    thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wianek i cudnie Ci w nim :) Ps. Myślałam,ze wykonanie jest mega trudne, ale pozytywnie mnie zaskoczyłaś tutorialem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale śliczny ten wianek napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł! Prześlicznie to wygląda :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Don't you just look sweet and adorable. Great job on the video, Em. Love it.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny filmik! Sama chyba się skuszę w najbliższym czasie na zrobienie takiego wianka, ponieważ Tobie wyszedł on genialnie :) Ubrania cudowne! Bardzo podoba mi się ten styl.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna ta kwiecista korona ;D
    lubię takie romperki, ale czasem przeraża mnie głębokość dekoldu, jak w tym niebieskiem
    kliknęlam w dwa linki

    OdpowiedzUsuń
  37. Very cute idea!
    Have a beautiful day,
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. Very Beautiful!!♥
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny wianek :) ja właśnie planuję sobie taki zrobić, ale najpierw muszę zakupić odpowiednie kwiaty :)) poklikałam w linki :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Great DIY! Looks amazing on you!

    OdpowiedzUsuń
  41. robiłam podobną 2 lata temu, super:)

    OdpowiedzUsuń
  42. kochana pomysł genialny, a efekt - meg! Sama chętnie bym taki wianek założyła:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Niektóre rzeczy w stylu boho bardzo mi się podobają, więc niewykluczone, że zakupię coś na wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny pomysł na wianek :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful floral crown ❤️ Love it!
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Lovely crown <3
    Perfect for Summer :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super blog ! <3 Mega zdjęcia ! Naprawdę mi się podobają ! :)
    http://howtobehappyhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny wianek :) Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają .

    http://rhefresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. You look so beautiful

    New post :
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Też własnoręcznie produkuję sobie wianki , mam gwarancję , że nikt nie będzie miał identycznego jak ja :)
    Świetne ciuszki wybrałaś !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Takie korony z sieciówek są absurdalnie drogie, a kwiaty brzydkie. Jak z cmentarza.
    Piękne masz kwiatuszki :3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  52. Lana Del Rey <3
    Fajny wianek i też kocham styl boho. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super DIY :)
    Ślicznie wyglądasz ♥Obserwuje♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. boho tez mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, wyszło naprawdę pięknie! :-) Świetny miałaś pomysł. Ja z takich kwiatków sztucznych zrobiłam ostatnio kompozycję do pokoju. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie, że zamiast kupić w sklepie sama robisz takie wianki, ten co widzę na zdjęciu ma baaardzo ładny kolor i w ogóle ślicznie prezentuje się na Twojej głowie :) świetne DIY!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  57. Super post! Flower crown idealnie do ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna opaska

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. super pomysł :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna opaska! Zakochana jestem w nich, sama mam model z czarnymi różami i kolcami ;) A co do boho - już w środę u mnie na blogu zadebiutuje kimono ;) Tak bardzo byłam przeciwniczką frędzli, a teraz na ich widok wariuję. Są świetne (na kimonach :P)!

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny wianek *.* Chciałam ostatnio sobie kupić podobny,ale może sprobuje wykonac taki sama ;) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeeeej serio sama wykonałaś ten wianek? no meeega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu bym takiego cuda nie wyczarowała :P hehe
    wyglądasz przeuroczo- jak taka rusałka :) :)

    oczywiście pomagam i klikam: trzecia sukienka z frędzlami 16,90$, czwarty komplet 16,90$

    Kochana również bardzo bym Cię prosiła o szczere kliknięcie linka w poście oraz banera Romwe :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  63. wow! na pewno kiedyś skorzystam, przyda mi się taki pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook