Bohemian Rhapsody

4:25 PM



Dzisiejszy outfit zachowany jest w moim ulubionym stylu jakim jest boho. Zakochałam się w tym kwiecistym kimonie z frędzlami <klik> , przywodzi mi na myśl klimaty Coachelli. Postawiłam na czarną bazę - koronkowy top i czarne szorty, chciałam aby kwiecisty print odgrywał główną rolę w tej stylizacji. Taki festiwalowy styl zawsze kojarzy mi się z latem, jestem pewna że kimona to już nieodłączna część mojej wakacyjnej garderoby. W tej sesji dołączyła do mnie Sylvia, która kocha styl boho tak jak ja :D. Dopiero zaczęła przygodę z blogowaniem i wszystkich zainteresowanych zapraszam do lektury <kilk>.
♥♥♥
Today's outfit is maintained in my favorite style which is the boho. I fell in love with this flowery kimono with fringes <click> , it reminds me of Coachella. I put on a black base - a lacy top and black shorts, I wanted to floral print played a major role in this outfit. Festival style always makes me think of summer, I'm sure that kimono is constant part of my summer wardrobe. Sylvia joined me at this photoshoot, she also loves boho style :D. She just started her adventure with blogging, check out her blog <click>.


 

























kimono - Choies / top - Stradivarius / shorts - DIY / creepers - Primark

You Might Also Like

107 komentarze

  1. Taki styl ubioru idealnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post, piekne kimono i modelka 😊 nie mozna sie napatrzec! Kochany alienek 👽❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdemu pasuje taki styl... Ale ty Kochana wyglądasz rewelacyjnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy odnalazlabym się w tym stylu,ale musze przyznac,ze kimono jest piekne. :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic post dear!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne stylizacje! Bardzo Wam pasują :) Świetne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. That kimono looks great with that fringed edge!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądacie! Ja często z siostrą lubię się podobnie ubrać, bądź w to samo o innych kolorach :D .

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądacie :)
    Przepiękna stylizacja ♥
    Ja wyglądałabym dziwnie w tym kimonie, ale Tobie jest bardzo ładnie ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądacie <3
    Creepersy od Underground? :3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Creepersy kupiłam w Primarku za kilka euro, ale marzą mi się z Underground lub TUK.. :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądacie :) P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne! Szczególnie Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądacie ! *-*
    Masz bardzo ładny kolorek włosów ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Look so pretty and adorable in your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kimono, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzooo wspaniale! oba kimona sa niesamowite! ale posiadam juz to , ktore ma na sobie Twoja znajoma ,dlatego dla odmiany bardziej zauroczylam sie Twoim <3

    OdpowiedzUsuń
  17. you look wonderful :)

    Let me know what you think of my newest post
    http://retrostreetstation.blogspot.de/2015/06/red-crochet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Adore the kimono! Also I love your hair so much ahhhh! You make me want to have white-lilac hair hahaha
    manicpixiegirl

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście ładne te kimonka. I mimo tego, że nie jest to raczej mój styl, to muszę przyznać, że obie narzutki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. nice kimono ! x

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci w tym :) Pasuje do Ciebie idealnie :) Mnie urzekły buty i spodenki z wysokim stanem! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne to kimono, zarówno twoje jak i koleżanki! Taki styl pasuje do ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladnie w nim wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!

    Very nice outfit! I like it!

    The pics are amazing!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne narzutki, ostatnio bardzo mi się takie podobają

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyglądacie:) lecz twoje kimono bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam taki styl, uwielbiam Coachellę i Woodstock. Kocham, wielbię i tak na zmianę. Więc chyba nie powinno nikogo dziwić, że cholernie spodobał mi się ten post :)
    Świetne zdjęcia, naprawdę!

    szeveel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kimona, obie wyglądacie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie razem wyglądacie. No i kimono z frędzlami - jak tu nie kochać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo! <3 Cudowny te kimono, piękny print i do tego hit roku - frędzle! :)
    Super wyglądasz/wyglądacie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely photos... you both look really mystic!

    XOXO
    Eva
    PONY IN FURS

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojeej ale ci zazdroszczę tego kimona ! :) Sama chcę jakieś kupić tylko , że w jasnych kolorach. Styl boho to teraz hit i bardzo dobrze bo ja również go lubię. Stylizacja genialna, dziękuję ci za odwiedziny i również obserwuję, będę wpadać częściej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. love your kimono, so cute you and your friend wear similar ones :)) xo

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe to kimono, mam cos podobnego tylko w różach

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing kimono! You look great!

    Arrow

    OdpowiedzUsuń
  37. Pasuje do Ciebie jak nie wiem co! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne kimono, uwielbiam motyw kwiatowy:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze, jakie to kimono jest ładne! w ogóle oba kimona są prześliczne i jeszcze creepersy do tego; po prostu cud, miód i malina, idealnie c:
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz, bardzo fajny pomsył ze wspólną sesją

    OdpowiedzUsuń
  41. Love the fringe kimono! It's beautiful and versatile.
    And love the color of your hair! :)
    XO
    http://www.alinasays.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. You look so stunning

    New post :
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale śliczne zdjęcia ;) Pięknie wyglądacie ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale masz niesamowitą urodę! :-) Bardzo pasuje Ci taki styl. :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. łał super zdjecia wyszly :)
    pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, stunning outfit, you look fantastic. *__*
    New outfit is online...

    OdpowiedzUsuń
  47. Kimono retro, myślenie o stroju futurystyczne:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam kwiaty na ciuchach. Zawsze dobrze wyglądają, bez względu na okazję. Uwielbiam frędzle, ale niestety jestem niska, przez co słabo wyglądam w ubraniach, z których coś zwisa;)
    Ale Tobie w tym pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo oryginalny styl. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz bardzo oryginalny styl. I choć sama bym się tak nie ubrała i nie zrobiła sobie takich włosów to zawsze podobają mi się takie osoby gdy je spotykam. Nie lubię gdy inni patrzą jak na dziwolągów. Dla mnie super, nie szara myszka tylko babka z jajami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. We dwie wyglądacie zjawiskowo! Osobno oczywiście także. :) Bardzo lubię takie kwieciste motywy, a do Ciebie (według mnie) pasują one wyjątkowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie piękne kimona ! Też muszę sobie jakieś zamówić, ale myślę, że w kolorze białym :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie pasuje do Ciebie te kimono, uwielbiam również styl boho i może zainwestuje w taką narzutę. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajnie wyglądacie!
    ja też uwielbiam styl boho, więc wszelkie frędzle, kimona i masywniejsze buty to coś co lubię - nie mogą mi się więc nie podobać te Wasze zestawy!

    dobrze Wam w boho klimatach - trzymajcie tak dalej :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. wyglądacie rewelacyjnie! styl boho przypadł mi do gustu :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  56. You guys are so cute. Love both kimonos.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne są te kimona! Wyglądacie genialnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię twój style! Super outfit! A Coachella to moje marzenie!:D

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne to kimono! Uwielbiam frędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękne kimono! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  61. you loos so lovely with that kimono top! Love love your hair too :)

    OdpowiedzUsuń
  62. You both look stunning!!!!! <3 :)
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. To kimono jest cudowne <3 Świetna stylizacja! :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja :) Super kimono :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale fajnie wyglądacie ! :) super te na rzutki :)
    Również obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowne narzutki :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam boho i taką dużą ilość zdjęć :D czym robisz brwi, bo fajnie wyglądają?

    Zaczynam obserwować, zapraszam do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne zdjęcia :)
    Masz super włosy!
    Ja również obserwuje!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Simply gorgeous!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ,, Narzutkę " masz fajną a nawet bardzo :D Creepersy pasują idealnie do zestawu zresztą jak do wszystkiego, cudnie moja droga <3

    OdpowiedzUsuń
  71. świetnie wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Nice blog! Thanks for visiting my blog. I'm already following your.

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  73. Lubię styl boho, a te kwiatowe kimona są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  74. powiem szczerze, że to bardzo prosta a zarazem naprawdę przyjemna dla oka stylizacja! ponad to piękne zdjęcia i oczywiście.. piękne modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wonderful kimono ! I really love your top too :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. BOHO <3 Moją nową miłością też są kimona!

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne kimono! Tak bardzo w moim stylu!
    swiat-niezaleznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. kimono rewelacyjne! stylizacja tez jak najbardziej na plus uwielbiam! :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  80. To kimono wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Szukam takiego kimona tylko w kolorze mięty :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Super macie kimona;)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Idealnie pokazalas jak nosi się gypsy style!!Świetne włosy, widać, ze masz dystans do wielu spraw oraz sporą wyobrażnię :) Luz, który od Ciebie bije jest nietuzinkowy. Brawo bardzo fajna sesyjka, kolezanka też pieknie się prezentuje :) Ciężko oderwać od Was oczy <3

    Pozdrawiam serdecznie!!

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook