My insta diary

8:26 PM









instagram: @imemmanuelle

You Might Also Like

116 komentarze

  1. Super kociak i to foto z obrazami, Tobą i jeszcze kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kotek♥

    http://my-life-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A zdjęcia z którego muzeum? Bo coś znajomo wygląda,ale muzea są do sb podobne więc może pomyłka ;D
    A zdjęcie no cudne moja droga, włosy masz zarąbiste jednym słowem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzeum Narodowe w Krakowie ;) dziękuję za miłe słowa! <3

      Usuń
  4. Njabrdziej podobają mi sie te zdjęcia z muzeum bodajże, ale też nieziemski jest ten pierścionek z okiem! ♥
    Masz mega ig, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Ostatnie- to twój obraz? Jeśli tak to gratuluję talentu!

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze zdjęcia, na których masz niebieskie włosy <3! ZAKOCHAĆ SIĘ MOŻNA! Pewnie się powtarzam :P ale są takie cudowne, że nie mogę się przestać zachwycać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo profesjonalne zdjęcia i takie cudowne włosy!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous pictures, your hair is amazing btw! <3

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome pics, Emmanuelle. Happy Friday, girl.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ale Ty jesteś śliczna :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, wszystkie tak fajnie do siebie pasują ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice pics!

    Wow!

    I like it!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te Twoje włoski :D Fajne te kolory :) I jaki słodki kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz super Insatgram ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nice pics ! x

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful arty photos!
    Kisses
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne fotki :) Ale ekstra niebieskie kudełki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia !! Widać włożono w nie masę pracy !
    http://hot-schot.blogspot.com/ zapraszam Cie do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowne zdjęcia ! ♥
    Obserwuję na instagramie jako nastriala ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz genialne włosy o.o ja bym się nie odważyła takich zrobić chyba :P Poza tym moje włosy strasznie źle znoszą wszystkie zabiegi chemiczne, nawet zamiast farby henny używam :P
    A co do psiaka - jak już skończę studia to też z pewnością będę miała schroniskowca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia i śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)
    Masz super włosy :)
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaa, masz cudowne włosy! :(

    chanelier.blogspot.com - zapraszam na nowy post! ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful pics!!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  26. Własnie dzis zalozylam instagrama :) Zaobserwowałam cię pod nazwą obiektywmymokiem :3
    Cieszy mnie to ze co jakis widuje komentarz od ciebie na moim blogu. Szczerze? Aż mi milo! :)
    Pozdrawiam i buziaaaki przesyłam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh very cute pics
    lovely style, now I´m following you in GFC #565 and Bloglovin´#87
    I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  28. i loved your pics and i follow your instagram! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. małe kotki są takie słodkie! :) fajne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku, ale masz cudowne włosy
    Zapraszam na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! Zakochałam się w twoich pracach <3
    Ten obraz z jelonkiem - cudo!

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne włosy <3 w ogóle cała masa pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful photo! Great post!!!

    Let me know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    OdpowiedzUsuń
  34. Oprócz tego, że pięknie wyglądasz, masz w sobie coś wyjątkowego, coś bajkowego, niczym elf :)
    A kociak jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/red-stripes-and-print.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Love all the pastel colors in your photos.
    Great feed :)
    www.voguevillain.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Great pictures! I would like to follow you but the Internet on my phone stopped working... :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia przy obrazach - świetne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia! nie wiedziałam, że działasz na instagramie. inaczej od razu bym Cię zaobserwowała :) Przyznam, że intrygują mnie trochę te fotografie :) są inne niż reszta - podobają mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam instagramy w których zdjęcia do siebie pasują - jak u Ciebie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  41. This is awesome! I like this a lot.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. Ty namalowalas jelonka? Jesli tak to obraz mega!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjecia
    takie rózowo cukierkowe niektóre, ale bardzo Ci pasują takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  44. Wizyty w muzeum zazdroszczę, uwielbiam Gierymskiego:) A Ty wyglądasz jak wróżka z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale masz genialne włosy! No bomba! Kurcze nie trafiłam z tą rudością ale chyba to i lepiej bo w tych kolorach jest Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zdjęcia sprzed kilku miesięcy, a z mojej zmiany koloru i tak nic nie wyszło (miały być brązowe). Za to włosy krótsze :P

      Usuń
  46. Fenomenalne masz te włosy ! ♥ Super mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny mix zdjęć, super te sandalki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za komentarz ! Cudowny instagram ;)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia z muzeum strasznie mi się podobają :) widzę, że dużo się dzieje na Twoim instagramie ;p
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna kolorystyka tych fotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Me encanta tu pelo y tu estilo, eres tan linda. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super zdjęcia, ślicznie ci w tych czerwonych końcówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany, uwielbiam Twoje włosy! Sama bym chciała takie mieć, ale za dużo z tym roboty.
    Również dodałam do obserwowanych, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz niebanalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia. :-) Czekam na kolejne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zdjęcia,Ty też śliczna jesteś! Zazdroszczę Ci tych szaleństw z kolorystką na włosach,to dobrze wygląda gdy się ma skórę bez zmarszczek ;-)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjne zdjęcia! Co za włosy *.* Niebieski i fiolet - według mnie pasują do Ciebie idealnie!
    Czy to Twój kotek na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia! Ponieważ modelka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Sarenka urocza :)
    Bardzo fajny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  60. cóz za piękny blog dlaczego ja tu wczesniej nie trafiłam>>?? Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam Twoje włosy! Kolor masz przecudowny! :D Zostaję tu i dodaję do obserwowanych bo masz świetny blog! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie wyglądasz ! Super kociak :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Fiolet fiolet, wszędzie fiolet! <3 Obłędne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale piękne zdjęcia :) te z Twoimi włosami czarują :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie malujesz, masz dobrą rękę :-)
    Kociak przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Super masz te włosy :-) zawsze chciałam mieć takie jasne, ale nigdy mi nie pasowały

    OdpowiedzUsuń
  67. Przecudowny mix, ogolnie masz super prowadzony blog :)
    trafiłam przypadkiem ale raczej zostanę dłużej i tak jak ja interesujesz się fotografią :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kot cudo i fajne odjechane włosy!

    OdpowiedzUsuń
  69. Stunning pictures! Your hair is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  70. Włosy cudowne *.* A zdjęcia przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudwony masz ten kolor włosów :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  73. pierwsze zdjęcie najlepsze <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten kotek na końcu mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  75. PINKIE PIE!!! :)
    Masz śliczne włosy, sama przez dłuższy czas nosiłam przeróżne kolory. :)

    www.mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  76. So lovely <3

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajne zdjęcia!

    Obserwowałabym, gdybym miała Instagram (ale nie mam, boję się,że to pożarłoby mi całą resztę czasu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  78. Beautiful photos. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubię insta mixy :) i już Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  80. urocze zdjęcia, Twoje włosy są nieziemskie, mi taka platyna nie chciała wyjść :( a niebieskie to wynik filtru czy serio takie miałaś ? bo wyglądają po prostu szałowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zmyte niebieskie włosy a filtrem jeszcze bardziej to uwydatniłam :) dziękuję za tyle miłych słów! :*

      Usuń

recent posts

Like me on Facebook