Berlin Fashion Week showrooms ss16

9:54 PM


Dziewiątego lipca miałam przyjemność uczestniczyć w wyjeździe do Berlina w celu odwiedzenia showroomów projektantów na nadchodzący sezon. Pobyt na Fashion Weeku już od niepamiętnych czasów był moim marzeniem. Najpierw udaliśmy się do Panoramy, a potem do Premium. Oczarowały mnie metaliczne buty, militarne kurtki zdobione rozmaitymi kryształami oraz wzorzyste kimona. Budynek był monumentalny, najchętniej spędziłabym w nim cały dzień szukając inspiracji. W trakcie pobytu w showroomach oprócz podziwiania nadchodzących kolekcji mieliśmy również okazję do rozmowy z projektantami. Jestem przekonana, że każdy miłośnik mody znalazłby tam coś dla siebie. Kolekcje były różnorodne, mogliśmy tam znaleźć zarówno awangardowe ubrania jak i  te w streetowym stylu z jakim kojarzy mi się Berlin. Podczas całego pobytu miałam okazję obserwować rozmaite stylizacje uczestników tego wydarzenia i muszę przyznać, że wiele z nich przypadło mi do gustu, choć nie będę ukrywać, że spodziewałam się zobaczyć więcej awangardowych outfitów. W międzyczasie zwiedziłam kolejny raz Berlin i oczywiście nie obyło się bez wizyty w Primarku. Dzień ten pozostanie na długo w mojej pamięci. 
♥♥♥
At the 9th July I had the pleasure to participate in the trip to Berlin to visit the showrooms of designers for the coming season. Being on Fashion Week was my dream. First we went to Panorama, and then to Premium. Metallic boots, military jackets decorated with various crystals and patterned kimono charmed me. The building was monumental, I want be in it all day looking for inspiration. During our stay in showrooms apart from watching wonderful  upcoming collections, we also had the opportunity to talk with the designers. I'm sure that every fashion lover has found there something for themselves. Collections were varied, we could have found both avant-garde clothes as well as those in street style with which reminds me of Berlin. In the meantime, I visited Berlin again and of course I went shopping at Primark.This day will stay for long in my memory.







































You Might Also Like

75 komentarze

  1. You look great! nice post! thanks for sharing<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa, dawno nie byłam w Berlinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metaliczne buty ♡.♡ ale wciąż brakuje mi odwagi, żeby sobie takie kupić. Inna sprawa, że na modzie znam się jak kot na psiej karmie i pojecia nie mam z czym mogłabym je połączyć. Ale kocham te buty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful photos of a strikingly beautiful city. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że dobrze się bawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmienilas fryzure i wygladasz swietnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjazd udany, a to jest najważniejsze ! ;)) Świetnie wyglądasz !
    Zapraszam http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyjazd , tez mialam dolaczyc ale niestety sie nie udalo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać,że dobrze się bawiłaś ! :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. How lovely! The materialistic part of my heart beats faster to these pictures! <3

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę. Widać, że wyjazd był udany ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczny kombinezon i Twój kolor włosów<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę pobytu na Fashion Weeku. Musiało być super !
    Śliczne zdjęcia ♥


    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wyjazd :) i nowa fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really interesting post...thx for sharing!
    Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Pewnie super przeżycie taki wyjazd, nie dość że ciekawe miejsce, to jeszcze to co widziałaś z pewnością było ekstra :) Ja bardzo cieszyłabym się z wizyty w Primarku, coś czuję że wydałabym tam fortunę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nie muszę mówić jak bardzo Ci zazdroszczę tego wyjazdu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks like an amazing experience. I am sure you had a ball.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna z Ciebie kobietka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjecia, swietny event, chcialabym tam byc z toba...
    :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks really nice!!! You look fabulous!!!
    KSS
    New post http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/07/portugal-wine-tasting-winery-tours.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna wycieczka :D Nigdy nie byłam w Berlinie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. byłam kilka razy w Berlinie :D
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Cudowne zdjęcia, musiało być bardzo fajnie! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądałaś,piękne zdjęcia,zazdroszczę wyjazdu!:):*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie :) Na pewno wyjazd bardzo się udał :)

    Życzę miłego dnia !
    Zapraszam na www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sprawa ja nie byłam nigdy w Berlinie :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Pojawienie się na Fashion Week'u to moje wielkie marzenie :) Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. you have great blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Spędziłabym tam sporo czasu! Super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna rozrywka,niezwykle kusząca ;-) Widzę że włoski obciełaś,trochę zmieniają twój image ;-) Pozdrowionka:-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sprawa ;) śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. You look great! It must've been amazing to attend a fashion week :) And Berlin itself, it's such a beautiful city :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. AWESOME PHOTOS!!!! LOVELY BLOG! GREAT STYLING LOVE!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna wycieczka, spełnienie marzeń niejednej blogerki :) Lubię Berlin za niepowtarzalny klimat, z chęcią znowu bym go odwiedziła.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne zdjęcia! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia, śliczne okulary ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pobyt na Fashion Weeku to również moje marzenie i gratuluję, że udało ci się je spełnić jeszcze taki pięknym mieście! Nie sądziłam, że Berlin jest taki śliczny ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Showroomy - genialne pomysły i troszkę zazdroszczę Ci takiej możliwości :P :D a tak powaznie to gratuluję, bardzo pozytywna sprawa i ciekawe przezycie! Fajny post, zabrałas i nas na tą wycieczkę i dałas możliwość bycia tam razem z Tobą!! Super zdjęcia!

    Pozdrawiam

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądałaś! Trochę zazdroszczę, też chciałabym wziąć udział w takim wydarzeniu.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Masa fantastycznych zdjęć! :) To musiało być świetnym przeżyciem: poza tym możliwość rozmowy z projektantami! No kurczę, nic tylko pozazdrościć :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. Super te włosy. Pięknie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli ubrania to twoje hobby, na pewno spędziłaś ciekawie czas!

    OdpowiedzUsuń
  45. ale masz świetną torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, fajnie tam musiało być :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny kombinezon! Zazdraszczam pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing event ! You are adorable, kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post! Everything looks so pretty!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zdjecia <3 genialne sa te metaliczne buty, musze je miec! A pobytu mozna tylko zazdroscic :D pieknie Ci w tych wkoskach alienku, mam taki sam kombinezon :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne zdjęcia, sama będe za 2 tygodnie w Berlinie i już nie mogę się doczekac :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. As always, beautiful post!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  54. ooh cool,so glad you had fun :) I went to Berlin Fashion week two years ago, gonna go london this year :) xx
    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  55. cudownie wyglądasz! :)
    a wyjazdu bardzo Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Też miałam jechać, ale praca mnie nie puściła :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też tam byłam, ale 8 lipca :-) bardzo mi się podobało i w Berlinie i w showroomach :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Great post! So interesting!
    Amazing pictures!

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Łał zazdroszczę :) Nigdy nie byłam na takim czymś :) Świetnie wyglądałaś :):):) Pozdrawiam gorąco :D :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale Ci zazdroszczę tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Beautiful sunglasses & pictures ♥
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja również miałam jechać wraz z inną blogerką :) Ale wyszło jak wyszło...


    Zostaję u Ciebie na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Amazing pictures!

    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook