Heaven and hell

9:31 PM


Dzisiejszy look to kwintesencja mojego stylu - uwielbiam sukienki maxi i kurtki z ćwiekami! Całość zachowana jest w rockowym klimacie, który kocham. Charakteru outfitowi dodał czarny kapelusz, gdybym mogła nosiłabym go codziennie :D. Aby przełamać wszechobecną czerń, która bardzo często występuje w moich stylizacjach - postawiłam na bordową midi. Sukienkę zestawiłam z creepersami, świetnie pasują do tego typu długości.
♥♥♥
Today's look is the essence of my style - I love maxi dresses and jackets with studs! The whole look is maintained in a rock vibe, that I love. I added a black hat, if I could I would have carried it every day :D. I put on this beautiful burgundy midi dress. I wore creepers, they look great with this type of length.





























dress - H&M / jacket - Stradivarius / hat - SH / creepers - DeeZee

You Might Also Like

80 komentarze

  1. Kochana, świetnie wyglądasz! Uwielbiam tego typu sukienki! :)
    Pozdrawiam, miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje ;D
    Podobają mnie się te creepersy jak i kapelusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby drapieżny look a jednak dzięki sukience zachowałas niesamowitą równowagę. Brawo! Kapelusz świetny a makijaż jeszcze lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja! : )

    Zapraszam do siebie! :)
    https://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny kolor pomadki, co to za odcień i firma? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! love your outfit!! your dress,creepers and necklace are perfeeect ♥
    beautiful pictures !!
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Świetna stylizacja! Kolor sukienki idealny <3 mega mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice outfit, the necklace is rad!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ta kurtke!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/kropki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, a ten kapelusz jest genialny ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so pretty ! Love your hair.
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous! You look lovely dear!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor sukienki jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja ♥
    Kurtka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalnie i to mi się podoba! Przypominasz mi bardzo Taylor Momsen, mam nadzieje, że się nie obrazisz za to porównanie, nie powinnaś bo uważam, że Taylor jest śliczna i ma świetny styl. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing outfit!

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno mnie u Ciebie nie było i co zastaje - inne włosy, takie grzeczne :) Ogólnie niezależnie od koloru włosów świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładne zdjęcia ;)
    Śliczna stylizacja. Zmieniłaś kolor włosów? Bardzo ładnie ci w nim :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja a ty masz piękne włosy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sukienka. Sama ostatnio polubiłam długie sukienki. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię i długie sukienki i takie kurtki. W kapeluszach wyglądam kiepsko niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie, kurteczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz na prawdę pięknie!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. amazing outfit, badass as hell! i'm so in love with your hair! followed you on gfc, let's stay in touhc<3
    www.bohoyoho.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz :)
    Super blog będę zaglądać najczęściej:)

    Mogę prosić o kliki w tym poście
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, tak, tak i jeszcze raz Tak! Wyglądasz świetnie! Uwielbiam twój styl!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bardzo fajnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki look zdecydowanie do Ciebie pasuje :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty się dobrze w tym zestawie czujesz, a my w takim najbardziej lubimy Cię oglądać! :)
    Pasuje do Ciebie ten charrakterny i łobuziarski look, jak do nikogo innego :)
    Sukienka jest świetna i mega szykowny kapelusz :)

    miłego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko do siebie świetnie pasuje :)
    Klikniesz w konki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie taka rockowa ta stylizacja :) Podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kapelusz, świetnie wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. a mnie aż korci, aby Cię ubrać w romantyczną pastelową sukienkę
    masz taką sliczną buzię i oczyma wyobraźni już widzę Cię w innym stylu :) niż rockowym

    OdpowiedzUsuń
  36. Kapelusz i te buty faktycznie są zwieńczeniem całego tego ubioru i idealnie go dopełniają! :) Świetny masz styl, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. You look amazing dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/no-rain-no-rainbow-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Styl, stylem... akurat nie mój. Ale! Twoje włosy *_* ich kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  39. I love this amazing look. Cool hat.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi, dear! Love your new hairstyle!
    I've nominated you for the Versatile Blogger Award! ^-^
    Chek it out here:
    http://caterina-m.blogspot.it/2015/07/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam maxi sukienki oraz spódnice! Świetnie się prezentujesz, a buty są mega ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Kapelusz i skóra to świetne połączenie! Bardzo podoba nam sie twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the jacket!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny i inspirujący post! Czekam na więcej, buziaki

    U mnie na blogu relacje z pomorza! Zapraszam
    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny outfit. :) Piękna ta kurtka! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Świeeetnie wyglądasz! Uwielbiam połączenie długich sukienek z skórzanymi elementami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oh my gosh, I love this outfit so much! So comfortable but edgy at the same time! <3

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo lubię stylizacje w takim stylu. Wyglądasz genialnie! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz :) bardzo mi się podoba ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gorgeous look! Love that Black on black outfit!
    www.lebparent.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja równiez uwielbiam sukienki maxi, a połączenie jej z takim kapeluszem to coś fantastycznego. Do tego creepersy! Stylizacja jak dla mnie genialna i trochę też nietypowa. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Your hair is so cute om.

    Also, this outfit is super stylish! Probably a bit warm for England (who would have thought with British weather aha), but still super nice.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestes piękna! Patrzac na Ciebie myslalam ze to nastoletnia Peyton List! Stylizacja przecudowna!
    Sherwoot blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja i kapelusz jest bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawie :) Na pewno nie słuchasz disco ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zawsze jestem kilka miesięcy do tyłu i pamiętam Cię w długich włosach :) W krótkich wyglądasz bardzo uroczo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. super:) a torebke bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny look:)
    a torebkę kupiłam tutaj:)
    https://etorba.pl/torby/32-klasyczna-trapezowa-torba.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się kolor sukienki ;) i paznokcie :D
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  60. I love the edgy look !!! The hat is the cherry on top!Do you want to follow each other on Facebook?
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie już chyba kolejny sezon mam ochotę kupić sobie jakąś maxi spódnicę/sukienkę, ale nie wiem czy się w końcu odważę. Jakoś nie mogę się przyzwyczaić i boję się, że jednak nie będzie mi ładnie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  62. Great style ! I want your jacket ! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Stylizacja przyciąga spojrzenie :) A buzia aniołeczka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook