Summer outfit ideas

12:40 PM

Pomyślałam że podzielę się z Wami kilkoma propozycjami na letnie outfity. Wszystkie zachowane są w neutralnej kolorystyce, nie przepadam za barwnymi stylizacjami nawet podczas lata :D. Frędzle i kimona to nieodłączna część mojej garderoby. Uwielbiam wszelkie masywne buty i sandały, więc ich też nie mogło tu zabraknąć.
Który set najbardziej się Wam spodobał?
♥♥♥
I thought I'd share with you a few suggestions for your summer outfits. All are kept in neutral colors, I do not like colorful stylisations even during the summer :D. Fringes and kimonos are definitely an integral part of my wardrobe. I love chunky shoes and sandals, so they also could not miss here :).
Which set do you like most?


crop top <click> | kimono <click> | creepers <click>





dress <click> | bag <click> | sandals <click>




top <click> | shorts <click> | sandals <click>


You Might Also Like

67 komentarze

  1. I have a slight preference for the first outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Może nieco nie w moim stylu, ale bardzo fajne. Najbardziej odpowiadający mojemu gustowi to nr 3 :-) Ja u siebie na bogu przygotowałam kilka sukienek na lato :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje ale czerń na lato to nie jest dobry pomysł :-) przynajmniej dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 3 zestaw jak najbardziej w moim stylu i bardzo mi się podoba. Choc za frędzlami nie przepadam, to jednak w niektórych polaczeniach są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba z frędzlami jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale stylizacje bardzo ciekawe :-) podoba mi się torba z drugiego zestawienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram zestaw nr 2 :D! Obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. love all of them ! :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Outfit 1 jest super, tylko jak dla mnie buty i okulary z outfitu nr 2 byłyby lepsze do tego zestawu :D

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio podobają mi się takie frędzelki przy torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Terrific looks, my favorite is #2.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. To może nie do końca mój styl ale niemniej jednak bardzo mi się podobają te stylizacje, bardzo spójne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous!!

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienia, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi podoba mi się najbardziej, a tak się też składa, że jestem w posiadaniu tej sukieneczki z frędzlami :) Świetne zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie 3 outfit są super! Nie mógłbym się zdecydować na najfajniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great styling!

    Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great sets! Love all of them!

    OdpowiedzUsuń
  19. Great selection!
    I love all the three outfits :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak już mam wybierać to nr.3 chociaż buty mi nie lezą.
    Kimona uwielbiam, ale frędzle to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam sukienkę z drugiego zdjęcia na sprzedaż :P heh S

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne outfity ♥ najbardziej podoba mi się 3 ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. the second outfit is perfect :) ♥
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. First outfit is perfect ! Lovely selection :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się 1,taki trochę gothic style ale za to bardzo uniwersalny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szarość i czerń jak najbardziej, długość maxi i frędzelki też, jednak jeśli chodzi o buty zdecydowanie wole trampki albo płaskie sandały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie zdecydowanie 3! :) Wszystko mi się tu podoba, a buty są wprost genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten ostatni zestaw jest fajny. :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie dla mnie trójeczka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kimono jest piękne! <3
    Może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatni zestaw rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing choices !

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  33. Jedynkę i dwójkę bym nosiła, ale coś czuję, że bym się w nich ugotowała ;) Ja latem popadam w skrajności - albo cała czarna, albo wściekle różowa :D Choć planuję teraz poszukać jakiś fajnych szarości w sklepach, bo mam pomysły na kilka zestawów, tylko ubrań w szafie brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. The last outfit looks kinda better I think. Thanks lovely for stopping by at my blog. Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybrałaś śliczne rzeczy :)
    Poklikasz w linki w tym poście? To dla mnie bardzo ważne :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the first outfit :)) It`s so stylish! Great blog :)) have a nice day x

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej spodobał mi się outfit numer 3 :) piękne te spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Każdy z tych outfitów jest świetny, ale ja bym najchętniej wskoczyła w pierwszy zestaw:)
    Dziękuję za odwiedziny.
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie zestawy bym z chęcią ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  40. Love the shorts <3
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw numer 3 - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie przepadam za takimi butami, ale cała reszta jak najbardziej okey D:
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie zdecydowanie trójeczka, ale podobają mi się wszystkie zestawy. Uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie są świetne, jednak najbardziej podoba mi się ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie outfity są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. that fringe is everything!

    OdpowiedzUsuń
  48. Trójka to zdecydowanie mój faworyt, chcę! Poklikane :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczywiście poklikałam we wszystkie rzeczy! Powodzenia :)
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  51. super propozycje :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne stylizacje, ale nie ukrywam, że mi najbardziej pierwsza podeszła pod gust. Creepersy i kimono to jak dla mnie genialne połączenie! chcoiaż w drugim outficie podoba mi się ta sukienka taka dziwaczna, ale fajna! :) oczywiście poklikałam w linki ;)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  53. W pierwszym się całkowicie zakochałam ale wszystkie są na prawdę świetne ^^
    Oczywiście kliknęłam :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. thanks you so much for the lovely comment
    it means so much <3
    your blog is nice too
    hope you like my newest post as well <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  55. Very good choices i love a lot the outfit 1 and 2 :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook