Classy white

7:51 PM


Tym razem chcę pokazać Wam outfit w bardziej stonowanym i eleganckim stylu niż dotychczas. Ostatnio polubiłam biel i gdy zobaczyłam ten płaszczyk <klik> to od razu wiedziałam, że musi się on znaleźć w mojej szafie :). Ponieważ płaszcz sam w sobie jest elegancki to postawiłam na bardziej casualowe boyfriendy i luźny czarny t-shirt. Idealnych boyfriendów szukałam już od dawna i  znalazłam takowe, w dodatku na wyprzedaży :D. Jak zapewne wiecie - jestem fanką czerni, więc czarne dodatki były nieuniknione. Moje włosy przeszły radykalną zmianę i muszę przyznać, że nie jestem z niej do końca zadowolona. Nie mogę się doczekać gdy wrócą one do swojego poprzedniego koloru i długości. Miały być ścięte do ramion, gdy wstałam z fotela fryzjerskiego to byłam w lekkim szoku.
♥♥♥
This time I want to show you the outfit in a more toned down and elegant style than ever before. Recently I liked white and when I saw this coat <click> then I immediately knew that it must be in my wardrobe :). Because the coat itself is elegant, I put on a more casual boyfriend jeans and loose black t-shirt. I was looking so long for pair of perfect boyfriend jeans and I found them on sale :D. As you probably know - I'm a fan of black, so black accessories were inevitable. My hair has gone through a radical change and I must admit that I'm not completely satisfied with it. I can not wait when they will returned to their previous color and length. They were to be cut down to the arms, when I got up from the hairdresser's chair I was in a daze





















coat - Shein / t-shirt - SH / boyfriend jeans - House / sandals - House / bag - SH

You Might Also Like

60 komentarze

  1. Płaszcz i spodnie genialne! Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita stylizacja ! Co do włosów jestem w lekkim szoku, mimo to bardzo ci ładnie, chociaż przyzwyczaiłam się do Twojej poprzedniej fryzury !

    Zapraszam Cię do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakie piękne włoski! Płaszcza zazdroszczę i chętnie bym Ci go podebrała! :D Cała stylizacja, bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za zmiana! Prawie Cię nie poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice!

    ______________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk, a fryzura mimo wszystko bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a lovely relaxed, casual look!
    happy week dear! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardo mi się podobasz w tej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie i szpilki są mega! Aż się dziwię, że wszystko z House ;)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja też byłam w szoku że znalazłam takie super rzeczy w House ;D

      Usuń
  10. you look great! love your jeans!

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fryzurka, ledwo Cię poznałam. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się stylizacja w takim stylu, wyglądasz super! Ja mimo że jestem zauroczona takimi spodniami, bronie się przed nimi bo nie wiem czemu, sądzę że przy moim wzroście nie będzie to wyglądało dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz piękny :) A włosy - faktycznie, osobiście wolałam Cię w dłuższych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny look i mimo, że nie lubię butów na tej grubej podeszwie tutaj o dziwo sprawdziły się idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ten płaszcz faktycznie jest ładny i ma taki pewien urok w sobie. A ta fryzura nie jest taka zła, ładnie wyglądasz :) Może dziwnie to zabrzmi, ale Twoja twarz wygląda strasznie sympatycznie :) również obserwuję.
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale trafiłaś z tym płaszczem! Jest świetny :) Idealnie pasuje do Ciebie i tej stylizacji :) Trochę elegancji nie zaszkodzi, a wręcz bardzo ładnie prezentujesz się w takim wydaniu :) Znowu zauroczyły mnie buty! Chcę takie *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja :) bardzo podobają mi się te buty! I świetne te spodnie!
    A co do fryzjerów... właśnie dlatego ich nie lubię i im nie ufam :) chodzę do fryzjera raz na długi czas i zawsze idę tam z obawą, chociaż od zawsze mam jedną, stałą fryzjerkę. Ostatnio za namową przyjaciółki poszłam do innego i niestety byłam załamana :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    \ ZAPRASZAM TEŻ NA FANPAGE - KLIK
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam klasyczne stylizacje :) Płaszczyk jest cudowny ;')
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, torebka super ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. supcio stylizacja ! bardzo mi się podoba taki styl :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Such an amazing post! Have a wonderful Wednesday dear. :)

    Ps; Help me win the Zalora Blogger Challenge. Details are on my latest post.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny zestaw! Podobają mi się Twoje boyfriendy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetnie wyglądasz. zupełnie inaczej niż ditychczas. Bardzo podoba mi się to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  25. I like it, shoes the most! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. hey!
    Nice blog. I really like this jacket :) If you want you can check out my latest post about this awesome Slovenian designer here: http://ninalavitaebella.blogspot.com/2015/07/nina-pugelj-design.html

    have a nice day xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz ♥
    Spodnie są świetne ;)

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. You look fab!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja strasznie mi się podoba:) Super płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Emm, mi się Twoja nowa fryzura bardzo podoba! No ale tak to jest z fryzierami ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne zdjęcia i świetne buty;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful style ! Your jeans are perfect and I love your coat. You are very pretty and elegant. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Your short hair is lovely, and I really like your white coat! :)

    Away From The Blue Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Płaszczyk jest fajny, buty też ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kliknęłam. Świetna stylizacja,sama ubrałabym się tak do szkoły jedyne co bym zmieniła to spodnie. Jakoś nie mam przekonania do szerokich,wolę leginsy :) Natomiast ty wyglądasz w całości genialnie. :)

    Zapraszam do mnie,proszę o kliknięcia w linki. Bardzo mi na tym zależy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  37. lovely blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kobieta kameleon z Ciebie! Pięknie wyglądasz ,płaszczyk śliczny i pasuje do wielu stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. MEGA!!!!!!!!!!super!!!

    nie tylko stylizacja, ale też świetnie dobrałaś miejsca do sesji!
    świetne kontrasty!
    brawo!

    OdpowiedzUsuń
  40. ale elegancko) kocham biel i czerń i biel:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Płaszczyk naprawdę prześliczny! Też bym go kupiła.
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, i widzę nową fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely look!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz szalenie elegancko :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz w tej fryzurze :) a look jak zawsze mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Perfect look, love your coat. *__*
    New post is online...

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem, czy to będzie to dla Ciebie komplement, ale skojarzyłaś mi się z moją Mamą i jej stylem ubierania w młodości. :) Nawet fryzurę masz podobną!
    Bardzo ładnie wyglądasz w takim "poważniejszym" i klasycznym wydaniu, wszystko ze sobą współgra i daje naprawdę dobry efekt, podoba mi się!

    Będę wpadać częściej, delikatnoscserca.

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty są rewelacyjne, chcę takie! :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Płaszcz jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny płaszcz! Elegancki, ale z pazurem, nie jest nudno ani trochę :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook