CnDirect review

11:20 AM

Tematyka dzisiejszej notki będzie inna niż zazwyczaj. Podzielę się z Wami moją opinią na temat ubrań z CnDirect, które niedawno wybrałam. Ubrania przyszły do mnie w ciągu miesiąca, a nawet szybciej. Jakość  jest bardzo dobra, muszę przyznać że kolejny raz mnie zaskoczyła - ubrania z azjatyckich stron są porównywalne do tych z sieciówek. Kiedyś myślałam, że ubrania z takowych stron będą wykonane z tandetnego sztucznego materiału tak jak wiele ubrań z lokalnych chińskich sklepów, okazało się, że byłam w błędzie :D.
Te piękne plugi pochodzą od Alien Plugs. Wyglądają bardzo delikatnie i dziewczęco, a co najlepsze świetnie komponują się z poniższymi outfitami :).
♥♥♥
The subject of today's post will be different than usual. I will share with you my opinion about the clothes from CnDirect who I have recently ordered. Clothing came to me in a month or even sooner. The quality is very good, I must admit that once again it surprised me.
These beautiful plugs are from Alien Plugs. They are very girly, I must admit that they looks great with this outfits :).


Ta bluzka zdecydowanie jest moją faworytką! Zakochałam się w tym tatuażowym princie, jest genialny. Uwielbiam biało-czarne ubrania, pasują do wszystkiego. Dzięki rękawom o długości 3/4 będzie świetnym rozwiązaniem nie tylko na chłodniejsze letnie dni, ale też na zimę :). Nie rożni się od zdjęć, które widzimy na stronie sklepu. Zamówiłam największy rozmiar, wiem że z azjatycką rozmiarówką bywa rożnie.. Na szczęście pasuje idealnie.

This shirt is definitely my favorite one! I fell in love with this tattoo inspired print, it is brilliant. I love black and white clothes, they go with everything. Longer sleeves are great option not only for cooler summer days, but also for the winter :). Is no different from the picture that we see at the store. I ordered the largest size and it fits perfectly.















Tą piękną sukienkę widziałam już u wielu dziewczyn, bardzo mi się podobała i postanowiłam ją zamówić. Była akurat na przecenie i został rozmiar XL, boję się pomyśleć jaka krótka byłaby S-ka :D. Jej jedynym mankamentem jest to, że frędzle zaczynają się tak wysoko co czyni tą sukienkę tuniką. Założyłam do niej czarne spodenki, fajną opcją byłaby też czarna ołówkowa spódnica. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona i z pewnością będę w niej chodziła :).

This beautiful dress I've seen at many girls, I liked and I decided to order it. This dress was on sale and left ony size XL, luckily it fits perfect. Its only drawback is that the fringes start so high, so we must to put on shorts or black skirt. This print looks amazing, and I'm sure that everyone will look extraordinary in this dress. I'm also sure that I'll wear it all summer :).























Ostatnią rzeczą na którą zdecydowałam się z CnDirect był ten biały t-shirt. Bardzo spodobał mi się ten napis rodem z tumblr'a. Dostępny był jeden rozmiar - uniwersalny. Sugerując się zdjęciami, na których widniał oversizowy t-shirt czyli coś co kocham- bez chwili wątpienia włożyłam go do koszyka. Gdy otworzyłam paczkę byłam lekko zdziwiona bo mój oversizowy t-shirt tak jakby się skurczył. Następnym razem na pewno przeczytam tabelę rozmiarów :D.

The last thing I decided to order from CnDirect was this white t-shirt. I loved this inscription straight from tumblr. Available was a one size - fits all. I thought it would be a little looser, but I like it anyway. Next time, I will read size chart. It looks great with high-waisted skirts :D.




You Might Also Like

70 komentarze

  1. Świetne mają rzeczy! ;)
    Wszystko m się podoba.
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne rzeczy! Wszystko podoba mi się w 100%! :) A mój faworyt to sukienka!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ! Moim faworytem jest bluzka z roślinami ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest niezwykle oryginalna :) podoba mi się :D Tak na marginesie to masz piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty jesteś śliczna! I masz cudowne włosy, bardzo mi się takie podobają ;)

    Sukienka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. LOve all of the looks, Emmanuelle, my favorite is the fringe dress, cute.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza bluzeczka podoba nam sie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z fredzlami jest boska!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/totem-print-bikini.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluza:) masz genialny kolor włosów:D
    zapraszam Cie do mnie na rozdanie dowolnie wybranej rzeczy ze sklepu znu.com:)
    może skorzystasz:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten sklep, kliknięte :)
    http://kasjaa.blogspot.com/
    Kochana będę bardzo wdzięczna za klik w link w moim ostatnim poście :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bluzeczki są świetne :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się już wielokrotnie przekonałam o tym, że ciuchy z chińskich sklepów są o stokroć lepsze niż te z sieciówek. Sieciówkowe, po pierwszym praniu, mają szwy w innym miejscu, Ciuchy świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. This is absolutely fantastic! Today on the blog I am sharing "how I made $130+ in one day through Share a Sale's affiliate marketing. Hope you can read it! xx

    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm so in love with your hair!

    Kisses :*
    Selly
    from SellysSecrets || Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy! Ostatnia bluzka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the first shirt !!! the drawing is beautiful !!!
    Kss
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza koszulka (czarna z wzorem tatuażowym) jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the collection of amazing looks!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. I love these!!! That last t-shirt is too adorable! <3

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very cute outfit
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście,taka długa sukienka,a frędzle tak wysoko się zaczynają,ale dobrze,że ubrałaś szorty pod spód,wcale ich nie widać i wyglądasz bardzo ładnie:))
    buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. T-shirt i bluza super, sukienka i buciki nie są w moim stylu :)
    Bardzo podoba mi się Twoja fryzurka <3
    Zapraszam na rozdanie-niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuszki, podobasz mi się bardzo w wersji czarno -białej :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piekny kolor wlosow - zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą samą sukienkę :D Ona jest świetna! Bardzo ładne rzeczy wybrałaś. Ta bluzeczka też jest super!
    Poklikałam we wszystkie możliwe linki:
    - koszulka $3.10
    - sukienka $3.92
    - bluzka $6.45

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta pierwsza koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje.
    Bardzo podoba mi się Twój odcień włosków:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ciekawy asortyment! a Ty swietnie zaprezentowalas te bluzki! Twoje wlosy sa cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zestawy :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnia koszulka jest przecudowna! Sama chciałabym taką mieć *o*

    OdpowiedzUsuń
  32. pretty, as always! those fringes are out of this world. following you now on g+ and bloglovin, stay in touch<3
    www.rebelrebel.co x

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy dostałaś:) Sukienka najfajniejsza. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  34. Eee tam koszulka czy inne ciuchy...ja się nie mogę napatrzeć na Twoje boskie oczy!

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie Ci w takich włoskach ;)

    http://diy-girl-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza i ostatnia stylizacja jak najbardziej trafiają w mój gust :) Akurat ten sklep ma faktycznie ubrania bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :)
    Świetny jest ten sklep!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful photos, your first top is perfect and the last one is very cute.
    Kisses and have a lovely weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. kolor Twoich włosów mega mi się podoba :) śliczna !
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobre zamówienie, pierwsza bluzka mi się najbardziej podoba :) Nie miałam okazji korzystać z tego sklepu, ale kto wie ;)
    Nominowałam Cię do LBA, więcej szczegółów u mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing clothes! Love the prints! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne rzeczy :) Poklikałam. Ja też się pozytywnie zaskoczyłam jakością tych ubrań, wprawdzie trafia się czasem coś gorszego, ale ogólnie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka jest cudowna. No i twoja fryzurka też :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej Ślicznooka- zapraszam na kryminalne propozycje książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ostatnia ekologiczna propozycja super :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jesteś śliczna! obserwuję! pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne rzeczy, ale pierwsza koszulka jest przezarąbista! :D Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przeglądałam wczoraj ten sklep i nie zauważyłam tych ubrań, a takie fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. masz bardzo piekne oczy - zakochalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudownie wyglądasz! Szczególnie w pierwszej stylizacji! Masz świetny kolor włosów :) A co do tarty - próbuj, będzie Ci smakować! I daj znać jak wyszło :) :*

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. nice stuff! loved the first shirt

    Want to follow each other via GFC, G+ and / or Facebook?!

    xoxo
    http://cocomademedothis.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsza bluzka rzeczywiście ma świetny nadruk. Chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka jest naprawdę fajna, ale faktycznie, te frędzle zaczynają się trochę za wysoko. :v
    Moim zdecydowanym faworytem jest koszulka z roślinkami, genialna! :)
    A tak btw, to wyglądasz świetnie w tych stylizacjach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. czasami na tego typu stronach można znaleźć naprawdę fajne rzeczy ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie zamawiałam z tej strony, tak samo jak z żadnej azjatyckiej/chińskiej, może kiedyś się to zmieni, chociaż boję się trochę, że trafię akurat na coś słabszego, w złym rozmiarze i ogólnie nie pasującego mi :) urzekł mnie ten t-shirt :) I masz genialną fryzurę! Jakiś czas temu miałam tak obcięte włosy, jednak bardzo już odrosły, kusi mnie aby wrócić do tej długości :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Super rzeczy - faktycznie :) Też najbardziej podoba mi się ten print na bluzce :)
    Buziaczki, Monika
    Ps. Masz super oryginalny kolor włosow :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajna ta frędzelowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bluzeczka z piewrszego zestawu jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  61. Great Tees, and you are such a cutie, I like your hair, cut and color too, both are super cool!!
    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

  62. Love your style you look gorgeous!Share collocation more popular fashion accessories!
    louisvuittonlvbag http://www.2015baglvlouisvuitton.com
    cocobag
    lvbagukshop   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    hollisteroutletestore
    heygoodtimes   http://www.2015handbagshops.com
    louisvuittonshop
    handbagshops http://www.shopchichandbag.com
    shoplvbags   
    shopmcQueenbags http://www.topbaglv.com
    Vivienne Westwoodmaikun
    topbagshops  http://www.2015topbagshops.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook