Back to school outfit ideas

4:13 PM

Rok szkolny niestety się już zaczął, nie wiem jak Wy ale ja nie jestem z tego powodu zachwycona ;P. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi pomysłami na outfity do szkoły. Myślę, ze każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie :). Chciałam, aby wszystkie stylizacje były wygodne, ale jednocześnie wyróżniały się spośród tłumu. Nie lubię kolorów, więc wszystkie propozycje są w bardziej stonowanej kolorystyce.
Jeśli znajdziecie chwilę czasu to zapraszam do poklikania w linki ubrań, będę bardzo wdzięczna :).
Koniecznie dajcie mi znać który set najbardziej przypadł Wam do gustu!

♥♥♥

The school year has unfortunately started, I do not know about you but I'm not delighted  for that reason ;P. I decided to share with you my ideas for outfits to school. I think that everyone will find among them something for yourself :). I wanted to create comfortable looks, but at the same time stand out from the crowd. I do not like colors, so all suggestions are in a more muted tones.
Be sure to let me know which set is your favourite!

Outfit 1


Cały look zachowany jest w sportowym stylu z nutą ekstrawagancji. Zakochałam się w tej bejsbolówce z psami w czapkach. Lubię traktować modę z przymrużeniem oka i się nią bawić! To zdecydowanie outfit dla osób które nie boją się eksperymentować z printami, jednak nie przepadają za barwnymi stylizacjami. Gdy zobaczyłam ten plecak przypominający bejsbolówkę to od razu pomyślałam o zestawieniu go z takową kurtką :P. W tym przypadku powiedzenie "co za dużo to niezdrowo" się nie sprawdza. Czasem warto się przełamać i założyć coś nieoczywistego.

The whole look is preserved in a sporty style with a hint of extravagance. I fell in love with this baseball jacket with dogs in their caps.I like to treat fashion with a wink and play with it! It's definitely outfit for people who are not afraid to experiment with prints, but they do not like the colorful stylizations. When I saw this backpack resembling a baseball jacket - I thought to combine it with this jacket :P. In this case, the adage "less is more" is not working. Sometimes it is worth to wear something non-obvious.





Outfit 2


Nie trudno było się domyśleć, ze w którejś z tych propozycji pojawi się dopasowana sukienka maxi - uwielbiam je! Takie sukienki wyglądają świetnie z masywnymi butami przed kostkę. Dziś postawiłam na moje ulubione creepersy, a żeby nie było nudno mają ciekawy print - oczy. Pogoda bywa zmienna i zawsze warto mieć przy sobie ponadczasową ramoneskę, która potrafi nadać charakteru nawet najzwyklejszemu outfitowi :). Aby całość pozostała stonowana- postawiłam na szary plecak (uwielbiam ten kolor).

It was not hard to guess that in any of these proposals will be fitted maxi dress - I love them! These dresses look great with massive shoes before ankle. Today I pick on my favorite creepers with amazing print - eyes. The weather is sometimes variable and we always should carry a timeless leather jacket, who can give character even ordinary outfit :). I added gray backpack, because I wanted to make this outfit toned down.




Outfit 3

To zdecydowanie najwygodniejszy spośród wszystkich outfitów, które mam przyjemność Wam dziś pokazać. Ale kto powiedział, że wygodny znaczy nudny..? Jest wręcz przeciwnie! Główną rolę odgrywa niesamowity print na bluzie i to ona tworzy nam całą stylizację. Postawiłam na spodnie z dziurami na kolanach, mogłabym chodzić w nich codziennie. Tym razem zamiast plecaka pojawia się pojemna czarna torba. Buty z metalicznymi czubkami dodają tej kropki nad "i" całemu setowi :).

This is by far the most comfortable of all the outfits, which I am pleased to show you today. But who said that comfortable means boring ..? Opposite is the case! The main role is played amazing print on the blouse and she creates us all styling. I put on pants with holes in the knees, I could walk in them every day. This time, instead of the backpack there is a capacious black bag.




Outfit 4


Ta stylizacja kojarzy mi się z wszechobecnym teraz grungem. Myślę, że to fajnie gdy ludzie wracają do przeszłości (oczywiście nie dosłownie) i czerpią z niej inspiracje :). Dla kontrastu do dziewczęcej kwiecistej sukienki wybrałam jeansową kurtkę. Jeans chyba nigdy mi się nie znudzi... Wybrałam bordowy plecak w stylu vintage, myślę że ten kolor bardzo fajnie komponuje się z resztą.

The styling reminds me of the now ubiquitous grunge. I think it's cool when people return to the past (obviously not literally) and draw from it inspiration :). In contrast to the girly floral dresses I chose denim jacket. I guess that I won't  get tired of jeans... I chose burgundy backpack in vintage style, I think this color is fits very good with the rest.




Outfit 5



Główną rolę odgrywa tu kurtka khaki z świetnym napisem. Fajnie gdy nasze ubrania mają jakieś przesłanie :). Bazą outfitu jest szara sukienka w sportowym stylu. Do dość spokojnej reszty wybrałam masywne botki na genialnej platformie. Już wiele razy wspominałam że jestem fanką tych masywnych butów, dzięki nim nasze nogi wydają się jeszcze bardziej drobne. Ta prosta czarna torba świetnie komponuje się z całością i nie zasłania napisu na plecach :D.

The main role is played by khaki jacket with a great inscription. It's nice when our clothes have some message :). The base of this outfit is gray dress in a sporty style. I chose massive platform boots - thanks to them, our legs seem even more tiny. This simple black bag fits great with the whole and not covers inscription on the back :D.

You Might Also Like

69 komentarze

  1. poklikałem :) Czarne rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!


    ___________________________
    fashion, makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe stylizacje :)
    poklikałam wszędzie, mogłabyś kliknąc u mnie w ten link: goo.gl/XKJRrE
    i w tym poście? http://www.fashionelja.pl/2015/08/pastel-jumpsuit.html
    zapraszam też na najnowszy post :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane:)
    klikniesz u mnie w naszyjnik ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze że wszystkie komplety mi się tu podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą dżinsową kurteczkę z 4 outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie kupiłaś zakochałam się chociaż mam podobną xD

      Usuń
  8. zestaw 3 i 5 najbardziej mi się podoba! <3 super, oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne looki. Podoba mi się każdy

    OdpowiedzUsuń
  10. kliknięte :) 3 i 5 jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love all of them ! but the second one is probably my fave ! x

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi, trzeci i czwarty świetny! Z pozostałych wybrałabym też pare pojedynczych egzemplazy do stroju :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Great ideas! Literally love all of them!

    OdpowiedzUsuń
  14. I really enjoyed this post. Have a fun-filled Friday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mojego gustu zdecydowanie przypadł zestaw 3 i 4 :) Nie lubię długich sukienek, wolę ubrać się skromnie, wygodnie i praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zestawienia, ale 2 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 stylizacja całkowicie skradła moje serce ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie posty! Powinnas ich robic wiecej! Outfit 2 jak dla mnie najlepszy

    Wpadnij do mniemój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo :)
    Kupuj, kupuj! Tym bardziej, że teraz jest w przecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawy :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 i 4 to zdecydowanie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 i 4 to najlepsze zestawy! Ten plecak *.* Poklikane :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te stylizacje, ściągnę coś od Ciebie jak zacznę rok akademicki :P Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. so in love with everything! lovely picks dear :) stay in touch!
    www.rebelrebel.co x

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Wszystkie stylizacja super! Nie umiem się zdecydować:D Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy plecak jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny ten drugi zestaw
    no i plecak z pierwszego

    OdpowiedzUsuń
  28. Nr3 chyba najbardziej mi spasował, buty a'la Martensy i sukienka z piątego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne outfity! Czwarty jest zdecydowanie najbardziej w moim stylu :) Może uda mi się ubrać w coś podobnego w październiku kiedy zacznę studia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. The second outfit is perfect for me! (:
    Thanks for your comment on my blog!

    www.caterna-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. follow you :)

    Follow back?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj chyba nikt nie jest zbytnio zadowolony z powrotu do szkoły :/ outfit numer 2 moim zdaniem najlepszy, chociaż sama bym w nim nie chodziła, czuję się strasznie niekomfortowo w sukienkach. Trzeci outfit robi wrażenie!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też nie jestem tym faktem zachwycona, ale trzeba przetrwać, w moim przypadku najkrótszy rok szkolny, więc może szybko minie i oby pomyślnie :) Świetne outfity, tym bardziej że właśnie takie ubrania lubię, nie jestem fanką żywych kolorów, a jesień pod względem możliwości noszenia swetrów, czy bluz jest cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się te propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie zestawy mi się podobają. I jak tu się zdecydować. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow These Looks are simply amazing
    the first Collection is my favorite

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing ideas!!!!

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie świetne... Nie mogę zdecydować która podoba mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Cool ideas, the first backpack is just too cute. Love it.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja nr 2 z szarą maxi jest idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nnr 2 trafia w mój gust najbardziej :)
    życzę Ci samych sukcesów w nowym roku szkolnym :)
    ciekawe zestwy ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  43. 1 ma super plecak zakochałam się w nim <3
    Mój blog - klik !

    OdpowiedzUsuń
  44. ja tez wracam do szkoły juz niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobają mi się plecaki z pierwszego i drugiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsza bluza i torba bardzo nam się podobają :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kompletnie nie mój styl, ale do Ciebie idealnie by wszystkie pasowaly!
    buziaki Monia

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne stylizacje, chociaż szkołę mam już za sobą, to i tak sporo z tych rzeczy chętnie sama bym ubrała :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też wybrałabym maxi sukienkę, one zawsze wyglądają super, a neutralny szary kolor to idealne "tło" ala dodatków i biżuterii. Bardzo mi się podoba twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Co ty się ociągasz :D Gdzie nowy pościk?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro idę na zdjęcia i nowa notka się pojawi ;P

      Usuń
  51. Wszystkie mi się podobają, a najbardziej ta szara sukienka;))

    OdpowiedzUsuń
  52. wszystkie sa genialne! w 2 i 4 zmieniłabym tylko buty ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  53. Great selection ! Last outfit is my fav ! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja mam słabość do mopsów i do buldogów :D Bluza oczywiście wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook