Burgundy coat

12:38 PM


Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, więc postawiłam dziś na outfit typowo jesienny. Bordowy kolor zawsze kojarzy mi się z tą porą roku, dla mnie to taka jesienna wersja czerni ;D. Zakochałam się w tym oversizowym płaszczyku <klik> . Muszę przyznać że spodziewałam się zupełnie innego materiału, ale pozytywnie mnie on zaskoczył. Płaszcz zestawiłam z bardzo wygodnymi niebieskimi jeansami i ciemnym szarym sweterkiem. Całość jest prosta jednak ma swój charakter.
♥♥♥
Autumn is coming to us with great strides, so I put on autumnal outfit today. Burgundy color always reminds me of this season, for me it is the autumn version of the black ;D. I fell in love this oversized coat <click> . I must admit that I expected a completely different material, but he surprised me positively. I set in the very comfortable blue jeans and a dark gray sweater. The whole outfit is simple but has its own character.





























coat - Shein / jeans - Bershka / sweater - SH / boots - Deichmann

You Might Also Like

78 komentarze

  1. Śliczny ten płaszczyk, idealny na jesień

    Super wyglądasz
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Ostatnie zdjęcie mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oversized coats... love them!
    Burgundy looks great on you.

    OdpowiedzUsuń
  4. nice outfit! and i really like your short hair ! xx

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk ma idealny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny płaszcz,burgund to zdecydowanie mój kolor na jesień!

    zapraszam do siebie -> maddlenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest wybitny. Strasznie mi się podoba. Muszę poszukać czegoś podobnego u siebie. Z botkami na słupku czy koturnie, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor płaszcza, zdecydowanie mój faworyt tej jesieni :) I kolejna świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Extra spodnie i buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. This coat is perfect. I really love this style, you are adorable. Kisses and have a lovely week :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki kolor wina to jeden z moich ulubionych, super wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest, sama ostatnio też zastanawiałam się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam bordo, a Twój płaszczyk jest cudowny <3 Ślicznie w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. I am so in love with this outfit! It's so well put together. these pictures are so beautiful!
    would you like to follow each other on gfc? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  15. proste kolory, a Ty wyglądasz super. całość fajnie połączona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jesień, a takie płaszczyki są kolejnym tego powodem :) Ślicznie wyglądasz, naprawdę Ci pasuje! Materiał faktycznie specyficzne, ale w tym cały urok :) No i ten kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentujesz. Genialne kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit, praktycznie każda rzecz mi się podoba w zestawieniu i z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy płaszczyk :) Torebka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz,bardzo Ci do twarzy w tym kolorze ;p

    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili ,będzie mi bardzo miło jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pasuje Ci ten kolor
    Slicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się całość, bo jest bardzo dobrze zestawiona. Nawet ten sznurówkowy detal pasuje do płaszcza. Świetny jest ten sweter pod spodem!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny i dynamiczny zestaw. Płaszczyk bardzo mi się podoba oraz wybór koloru szminki :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny płaszcz! Super wygląda połączony z melanżowym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealne połączenie pLaszczyka i szminki :) Kiedy wybieram jesienne kolory na mysl przychdzi bordowy albo śliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. great post! love your blog:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny model spodni! A płaszczyk idealny na jesień - krój w miarę uniwersalny, więc można z nim obmyślać eleganckie i sportowe stylizacje ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. I love burgundy! You look so amazing!

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszcz jest genialny! :) Ma przepiękny kolor :) Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja, uwielbiam bordowe ciuszki a płaszczyk przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  33. płaszcz robi wrażenie! cudny look :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny płaszczyk. Szminka i buty bardzo do niego pasują ;)
    Pozdrawiam
    Alicja
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystko idealnie połączone kolorystycznie!!!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  36. Super outfit! obserwuje :)
    Zapraszamhttp://monikai777.blogspot.com/2015/09/jak-wygladaja-moje-treningi.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Sznurówki dobrane do płaszczyka! Widać, że dbasz o szczegóły! Świetny look! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny ten płaszczyk. I ten kolor! Głębokie bordo <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny płaszczyk i buciki! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Płaszcz jest świetny! Sama muszę upolować jakiś dla siebie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi również bordowy kojarzy się z jesienią :) Śliczny jest ten płaszcz i cieszę się, że jesteś z niego zadowolona. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)
    ps. Masz hipnotyzujący uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  42. That coat is precious!! i adore it!

    http://purefreckles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny look! Płaszczyk ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  44. płaszcz i odcień szminki - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega podoba mi sie ten plaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacja grzeczna, ale z pazurkiem. Wszystko idealnie do siebie pasuje.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. przekonalas mnie do placza w tym kolorze. Pokochlam burgund juz jakis czas temu, ale plaszcz byl dla mnie do tej pory czyms niewyobrazalnym jezeli o ten kolor chodzi :) zawsze trzymalam sie czerni albo bezow, a tu prosze!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale mega jest ten płaszczyk! Uwielbiam takie ciepłe i wygodne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Płaszczyk jest świetny <3 Super go zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia :)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Perfect coat and I really love your shoes. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bordowy sweter ciekawa sprawa. chce taki ! :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook