Gray is my new black

1:11 PM


Słoneczna pogoda za oknem niestety dobiega końca. Chcę dziś podzielić się z Wami outfitem na te cieplejsze jesienne dni :). Postawiłam na chłodną kolorystykę, czyli taką którą lubię najbardziej! Całość jest bardzo casualowa, jednak nadal jest w niej coś interesującego.. Moją druga czernią jest szarość, więc ta bluzka musiała być moja. Bardzo spodobał mi się ten biżuteryjny detal przy szyi, dzięki niemu naszyjnik jest już zbędny. Jestem wielka fanką koszul w kratkę, pasują do niemal wszystkiego! Moim kolejnym must-havem od kilku sezonów są jeansy z dziurami, mogłabym w nich chodzić każdego dnia :D. Od bardzo dawna szukałam idealnej szarej torebki i znalazłam takową na wyprzedaży w Sinsayu. Jest bardzo pojemna, a przede wszystkim stylowa!
♥♥♥
Sunny weather outside unfortunately comes to an end. Today I want to share with you outfit for the warmer autumn days :). I put on cool colors, I like them a lot! The whole thing is very casual, but still there is something interesting in it..My second black is gray, so this shirt had to be mine. I loved this jewel detail at the neck,thanks to him the necklace is redundant. I am a big fan of checkered shirts,they match almost everything! My next must-have for several seasons are jeans with holes, I could wear them every day :D. For a long time I was looking for the perfect gray bag, and I found this one sale. It is very handy and stylish!















shirt - Reserved / top - Reserved / jeans - DIY / bag - Sinsay / shoes - Converse

You Might Also Like

114 komentarze

  1. Uwielbiam takie stylizacje. Świetne masz te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzę do Sinsay'a po taką torebkę! Jak znajdę.... :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już ich nie ma, kupiłam ją pod koniec wakacji ;/ Kosztowała tylko 30 zł, byłam w Sinsay'ach w kilku miastach a te torby były tylko w galerii w moim mieście. Pani mówiła że wysyła je do galerii Factory w Krakowie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam szare ciuchy, dobrze się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam szary, mam mnóstwo ubrań w tym kolorze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) śliczna fryzurka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVELY BLUE TARTAN
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/09/blue-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula i torebka najlepsze! Koszulka z tym pięknym detalem również zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie już pogoda niestety na ciepłą kurtkę, ale outfit śliczny!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby szaro, ale z pazurem i bardzo stylowo :) Lubię takie zestawy, a do Ciebie świetnie ten styl pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten strój! Piękne włoski! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię szarości :-) W Twoim zestawie najbardziej przykuła moją uwagę koszula, jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się fryzurka i torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne spodnie i włosy :)

    http://askers-aaskers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również bardzo lubię szare ciuchy :) Włoski bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę, czary to kolor uniwersalny, jak czarny albo biały.
    Bardzo mi się podobają twoje makijaż i fryzurka :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne włosy, ja nie zaryzykowałabym raczej taką drastyczną zmianą u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. I really love your hair !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mi sie podobaja jeansy z dziurami ale u innych :D moja babcia kiedys prawie zawalu dostala jak do niej przyszlam w takich to bylo kilka lat temu (kiedy bylam w 6 klasie podstawowki) i zabrala mnie do sklepu kupic spodnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znam jeszcze lepszą historię :D siostra koleżanki kupiła sobie dziurawe jeansy w H&M, przychodzi do domu i okazało się że jej mama zeszyła dziury ;P

      Usuń
  21. Jeansy z dziurami i koszule w kratę najlepsze *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle mi się podoba :) przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. włosy miazga, outfit tak samo ! :* błagam powiedz skąd masz szminkę ! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam konturówkę nude i trochę jaśniejszą szminkę - Golden Rose Matte Lipstick Crayon w odcieniu 15 :* <3

      Usuń
  24. so comfy! I love plaid shirt and distressed jeans! :)
    carlottaloth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome outfit! I like simple outfits and this is one of them. And your gray hair... that is something beautiful. It really fits to you!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny bałaganiarski styl, który trochę mi przypomina to, co się nosiło, kiedy byłam w liceum :)
    Pozdrawiam, Aśka z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula ma świetny odcień niebieskiego. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. You look great! Love everything about this look!

    Arrow

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz, ale nie mogę się oprzeć Twojej pięknej fryzurce i paznokciom! rewelacyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne połączenie a twoje włoski są rewelacyjne :) P

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci w loczkach
    Pasują Ci szarości kochana

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale słodko Ci w loczkach <3. Bardzo ładnie wyglądasz. Uwielbiam Twój uśmiech <3. Masz piękną, nieskazitelną cerę.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzimy, że sporo osób posiada podobne spodnie :) Super wyglądają a już szczególnie w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia, super ta koszulaa!;))

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne loczki masz :) strój także na plus ;)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączyłam się do obserwatorów - a tak w ogóle twoje buty wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz, torba jest wspaniała ^^
    Ja kiedyś ciągle chodziłam w szarościach, ale ostatnio została już tylko czerń. ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny makijaż, wyglądasz przecudnie!
    xoxo,

    Proszę o pomoc w klikaniu, każdy Wasz blog odwiedzę w podziękowaniu!
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/09/dresslink-wishlist-1simple-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolorystycznie to są także moje klimaty, ale ja oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie założyła butów na koturnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz świetnie:) ja również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak tak patrzę na te Twoje chłodne kolory, to aż mi się zimno robi. Jesienią i zimą zdecydowanie wolę ciepłe odcienie. Od razu 'ocieplają' dzień.
    A koszulka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna ta torebka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Swietny klimat zdjęc, a to, że jesteś świetnie ubrana to oczysiwte :)

    OdpowiedzUsuń
  44. love your hair!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. This is such a lovely post. <3

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  46. This is such a lovely post. <3

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. Do twarzy Ci w chłodnej kolorystyce :) Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  48. Tez uwielbiam koszule w krate ;) masz fajna fryzurke ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne fotki! Fajny post! Fajny blog! Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Super torebka! I ślicznie C w takiej fryzurze :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny outfit! Rewelacyjna koszula i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko mi się w tym zestawie podoba. Masz po prostu dobry styl!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie piękne zdjęcia, aaa włosy- mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale włosy :-o no bomba, idealnie do Ciebie pasują ;-)

    Zazwyczaj kłade maks 2 warstwy, a tutaj 3 i tragedia :-( samo mani fajnie mi się nosiło, polubiłam kratę :-D zawiodłam się tylko krycie obu gagatkow :-D

    OdpowiedzUsuń
  55. Pewnie pisałam Ci to już milion razy, ale uwielbiam Twoją twarz i w ogóle styl w jakim się ubierasz. Oj tak - nadal jest w tym coś ciekawego, a mówią, że w jesień stylizacje są już marne. Jeansy z dziurami ogólnie są ostatnio strasznie popularne, ale fakt faktem ładnie wyglądają :) Ta torba robi wrażenie! :o
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam koszule w kratę. Spodnie z dziurami i krata zawsze w modzie. Bardzo podoba Ci się twoja stylizacja.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny outfit masz racje w sam raz na cieplejsze jesienne dni <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne włoski i jakie loczki :) Torebka faktycznie bardzo pojemna

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale masz piękne włosy! Cudnie Ci w takiej długości. Ja też uwielbiam szary kolor, to jest dla mnie numer jeden. :D

    OdpowiedzUsuń
  60. koszula i torebka mega ;)

    śliczne loczki ;D zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale Ty jestes śliczna!!!
    A stylizacja, super lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Wyglądałaś świetnie na zdjęciach :) Uwielbiam Twoje włosy, ale stylóweczka również zjak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne włoski, a torba z sinsay'a jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. a ja sie zachwycam twoimi włosami <3

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  65. Has anyone told you that has the eyes of Mary Kate Olsen ?
    You are so Beautiful!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna koszula i bardzo fajna fryzura!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Strasznie podobają mi się Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow sliczna jestes, ale ci ta fryzura pasuje, swietny post i blog.
    Thank you for sharing this with us hun.
    Follow my blog if you'd like to join my monthly give-away.
    BLOG: http://its-dominica.blogspot.co.uk/
    INSTAGRAM: its.dominica.s

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękna TY i piękne zdjęcia :) Co kolejne to lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie mam pojęcia, jakim cudem przeoczyłam tę torebkę w sinsayu- bywam tam bez przerwy! ;(
    Też uwielbiam szarości! Noszę oprócz tego tylko czerń, kolor wina, jeans i khaki.

    OdpowiedzUsuń
  71. szary moj ulubiony kolor, no moze po czarnym ;P hehe takie mam radosne uosobienie :P
    musze sobie kupic takie czarne spodnie, ostatnio widzialam takie w Top Shop i bardzo plakalam jak zobaczylam ile mam w portfelu :P

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna koszula i wspaniałe paznokcie:)<3

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie wyglądasz! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Super koszula i włoski! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Great style ! Your shirt is beautiful. Kisses and have a lovely weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Pięknie wyglądasz! Koszula świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Podoba mi się te połączenie i pięknie Ci w niebieskim! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo mi się podoba, jedynie torebkę wybrałabym czarną,bo nie widzę u siebie innych, ale to już tak względem siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam tak samo z tymi porwanymi spodniami hahahah :D Super stylizacja i świetne zdjecia. Wszystko wygląda dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  80. swietny outfit! zapraszam do mnie ! :) xhashhouse.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  81. Szarość opanowała i moją szafę ostatnio :) ale nam, blondynkom, to pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Oh my God sweetie the color of your hair is really pretty
    I love it
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam twoje stylizacje!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Wyglądasz świetnie! Uwielbiam kraciaste koszule, a torebka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ładne zdjęcia, świetnie na nich wyszłaś. Wszystko mi się podoba normalnie :) .

    OdpowiedzUsuń
  86. great as usual :) have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  87. Koszule w krate są super! :)

    Dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Taki kolor włosów to moje marzenie, niestety nie mam tyle odwagi co Ty. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. zazdroszczę włosków ;(

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. ślicznie wyglądasz , świetna stylizacja ;)
    +Obserwuje
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Cool! Fajny dobór kolorów! Całość wygląda super!

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook