Trip to Zakopane

2:51 PM

Do Zakopanego wybrałam się w ostatnim tygodniu wakacji, bardzo miło wspominam czas spędzony w tym mieście. Podoba mi się tamtejszy klimat. Podczas wieczornego spaceru po Krupówkach można posłuchać niesamowitej muzyki, a nawet oglądnąć kukiełkowe show :D. Spacerując po Krupówkach natknęłam się na genialną artystyczną kawiarnię - STRH. Niesamowicie spodobał mi się niepowtarzalny design tego miejsca, czuć w nim klimat Zakopanego jednak w tej bardziej nowoczesnej wersji. Jeśli chodzi o jedzenie - było pyszne i tak samo wyglądało, z pewnością przy najbliższej wizycie w tym mieście tam wrócę. Co to za wycieczka do Zakopanego bez udania się nad Morskie Oko..? Obowiązkowo musiałyśmy się tam wybrać! Muszę przyznać że spotkało nas z tego powodu wiele komplikacji, ale widoki były tego warte. Na sam koniec wycieczki udałyśmy się do Muzeum Figur Woskowych. Niektóre figury wyglądały mało atrakcyjnie (Marylin Monroe prawie odpadały ręce :P), a większą część z nich stanowili zdeformowani ludzie... ale dość już o tym! Niesamowitym zaskoczeniem było dla mnie spotkanie z moją obserwatorką - Julią. Porozmawiałyśmy chwilę i obowiązkowo zrobiłyśmy kilka zdjęć :D. To naprawdę niesamowite uczucie gdy mam świadomość, że ktoś docenia i rozumie to co robię!
♥♥♥
I went to Zakopane in the last week of the holidays, I have very fond memories of time spent in this town. I like the local atmosphere. During the evening walk on Krupówki you can listen to amazing music, and even see the puppet show :D.  I came across a brilliant art café - STRH. I liked the unique design of this place, you can feel it in the atmosphere of Zakopane but in the more modern version.When it comes to food - it was delicious and just as it looked,certainly at the next visit to the city  I will go back. What is a trip to Zakopane without going over The Eye of the Sea ..? We had to go there! I have to admit that we had for this reason many complications, but the views were worth it. At the very end of the tour we went to the Wax Museum. Some figures look unattractive (Marilyn Monroe almost fell off her hands :P), and the greater part of them were deformed people... but enough about that! An incredible surprise for me was meeting my observer - Julia. We talked a while and necessarily we did some pictures :D. It's actually an amazing feeling when I know that somebody appreciates and understands what I do!



































































You Might Also Like

111 komentarze

  1. Piękne zdjęcia ! Cudowny klimat :)
    Żałuje, że nie wybrała się tam jednak z wakacje :\

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Zakopane. ;) To jedno z moich najulubieńszych miejsc w Polsce.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne widoki, dawno już nie byłam w Zakopanym.

    OdpowiedzUsuń
  4. These pictures are incredible! so beautiful x
    - mikeystyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne miejsce ❤️

    ____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ale świetna foto-relacja! Miło się oglądało ;)
    Również w tym roku byłam w Zakopanym, ale w maju.
    Buziaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <3 . Ja mam zamiar wybrać się w następne wakacje do Zakopanego a przez Twoje zdjęcia nie mogę się już doczekać :D . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę się wybrać na drugi rok :) Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely pics, have a beautiful week! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne fotografie, uwielbiam Zakopane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam niedawno na Morskim Oku:),cudowne widoki:)
    piękne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz tu jestem i zostaje :) Wyglądasz na bardzo sympatyczną osóbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam, widziałam, a patrząc na Twoje zdjęcia mam ochotę znowu wrócić w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna wyprawa, tez sie wybieram nad Morskie Oko :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakopane to jedno z moich ulubionych miejsc. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, śliczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. looks like really nice place ! :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze super wyglądasz,koszula rewelacyjna. Dawno już nie byłam w Zakopanym.. Piękne miejsce. Mołabym Cię prosić o kliknięcie w poście z pędzlami? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, uwielbiam Zakopane za jego niepowtarzalny klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. What a beautiful spectacular place this is. Thx for sharing.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. inspirujące zdjęcie, uwielbiam takie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such an awesome post. I absolutely adore this. Happy Wednesday dear! :)


    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Instagram
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing landscapes! I'm so in love with the mountains and lakes!
    I absolutely have noted this place somewhere to remember to visit it when I would go to Poland :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, uwielbiam Zakopane! Klimatyczna kawiarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Baaardzo dawno już nie byłam w Zakopanem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne fotki. Ale największe wrażenie wywarł na mnie ten budynek z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/09/v-neck-maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  28. What a beautiful place! anyway you look so chic from head to toe. I love your style.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Zakopane, a góry to moja miłość. Cieszę się, że wrzuciłaś tyle pięknych zdjęć z tego cudownego miejsca :) widać, że dobrze się bawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pięknie! Dawnoo tam nie byłam:) Masz super włosy! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne widoki, pyszne jedzenie i swietne wspomnienia - czego chciec wiecej? ;)
    Swoja droga, masz swietne wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. maaatko.. zakopane.. zazdoszcze każdmeu kto tam był w tym ropku :3 jak w następnym roku mi sie nie uda tam pojechac to nie wiem co zrobie ;<

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i widoki :)
    Nigdy nie byłam w Zakopanem :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że wyjazd miałaś naprawdę bardzo udany :)
    Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Spotkanie z taką można powiedzieć fanką to musi być miłe uczucie :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej, ile zdjęć! A wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. such a nice place dear!
    thanks for sharing
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/09/nivea-body-milk-nutritivo.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakopane to piękne miasto :) Już dawno am nie błam, a szkoda :3 Kiedy patrzę na zdjęcia, przypominają mi się szkolne wycieczki, spacery po Krupówkach, Morskie Oko ... tyle się tam wydarzyło! W kawiarence nie byłam, ale z tego co widzę naprawdę bardzo klimatyczna! :) Chętnie tam zajrzę następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękne widoki! Bardzo lubię Zakopane i mam nadzieję, że jeszcze nie raz je odwiedzę;)
    Jesli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam. I bardzo lubię to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. your style is on poiint, as always. and these photos are drop dead gorgeous. NEED to visit Zakopane sometime<3
    www.rebelrebel.co x

    OdpowiedzUsuń
  42. piekne widoki i Ty :)
    klikniesz w link do bluzy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia :)
    Też chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam góry! Taka wycieczka bardzo by mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne miejsca, zazdroszczę ;) ja w tym roku byłam jedynie nad morzem i w pracy i na wakacjach , ale wrześniowa wyprawa w góry przepadła z kretesem

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia!! Zakopane jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I'm in love for your photos ! I love mountains. They are places as romantic and calm. The cake gave me hungry !!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłam raz w Zakopanym i jeszcze raz bym się wybrała. Ładnie tam

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia piękne jak zawsze. Ach tęsknię za Zakopanym :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na narty aż mi się zachciało jechać:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię Zakopane, ma taki swój klimat. Ostatnim razem tam byłam chyba dwa lata temu na wycieczce. Znaczy, wycieczkę mieliśmy w innym miejscu, ale na dzień przyjechaliśmy do tej miejscowości. Za to w tym roku czeka mnie wycieczka klasowa do Murzasichle, na której Zakopane również odwiedzimy. Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak byłam ostatnio w Polsce to odwiedziłam z rodziną między innymi Zakopane i bardzo Nam się spodobało. Zapewne jeszcze nie raz odwiedzimy to miejsce będąc na urlopie :)
    Przepiękne zdjęcia,aż chce się tam znów być.
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjne zdjęcia-miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale widoki <3
    Piękna kobieta z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne miejsca i widoki, nigdy nie byłam w grórach
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudnie!!!! Kocham gory piękne zdjęcia, piękna Ty. No i sowy... <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Dawno tam nie byłam... Yerbata jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zakochałam się w Twoim stylu <3 jest bardzo w moim stylu ;) Poza tym zachwycił mnie Twój kolor włosów.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję.

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. szczerze mówiąc nie lubię w postach tak dużej ilości zdjęć ;) ;) ale pierwszy raz oglądałam aż tyle z taką przyjemnością!! piękne miejsca, a ta restauracja czy też kawiarnia ---> mega!! <3

    pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że zdjęcia się podobały :) właśnie zastanawiam się czy nie przesadziłam z ilością zdjęć, ale nie mogłam żadnego z nich odrzucić (za piękne widoki) :P

      Usuń
  60. Kurcze, w górach byłam jakieś 4 lata temu i właśnie za nimi zatęskniłam. Piękne widoki :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja mieszkam niedaleko w sumie bo z Krakowa blisko a dawno nie byłam. Tęsknie stasznie za każdym razem za Zakopanem bo kocham góry, marzę żeby mieszkać w odleglej górskiej chacie a temperament mieszkańców... podobny do mojego :D Knajpki nie znam, a już myślałam, że najfajniejsze miejsca mam już oblatane :)
    kolor włosów miazga!
    i też zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  62. the photos are awesome and beautifuls, some of these look like my country :) .You had a nice trip with yummy things too ;) I just follow your blog hope you follow back :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Jejkus jakie piekne widoki! jest duza ilosc zdjęc, ale miło się je oglądało :)
    to miło spotkać swoją czytelniczke, na pewno masz motywacje do dalszego prowadzenia bloga!
    Zapraszam na mój BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) cudowne zdjęcia :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Przeboskie zdjęcia! Super design tej kawiarenki. Ja osobiście uwielbiam Zakopane! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. that looks so lovely :) Esp the café!!! Also love your hairdo, the short straight silver cut suits you a lot! xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeju, jeju jak pięknie! Wspaniałe zdjęcia!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  68. Zakopane odwiedziłam po raz pierwszy w tegoroczne majówki, miło wspominam ten czas chociaż pogoda dała nam ładnie popalić.
    Najwspanialsze chwile to te spędzone w dolinie Kościelisko, kiedy to zdani jedynie na siebie wspinaliśmy się po stromych skałkach, widok nie do opisania :)
    Zapraszam na najnowszy wpis o stronie pełnej inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ujęcia Morskiego Oka piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam Zakopane , świetna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gorgeous pictures! What a fun trip it must have been!

    xoxoxo Sabrina | GYPSY TAN

    OdpowiedzUsuń
  72. Po prostu pięknie!
    Ja uwielbiam Zakopane <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne miasto, cudowne widoki <3
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne foty, chętnie bym pojechała bo nie byłam;)

    OdpowiedzUsuń
  75. uwielbiam Zakopane, byłam kiedyś na obozie :)
    super zdjęcia!
    zapraszam do mnie na nowy post!
    http://xmaalw.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  76. zdjęcia przepiękne, a widoki bardzo dobrze mi znane już kilka razy byłam :) a Twoja cera na zdjęciach wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. No no no... Bardzo mega mega zdjęcia. Zakochałam się w widokach tych gór.
    A ta budowla z pierwszego zdjęcia wywołała u mnie pozytywne nastawienie i uśmiech :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne zdjęcia!!:) Fantastyczne widoki i świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  79. What a beautiful place and amazing pics! <3

    Love from VOH,
    Sonya

    OdpowiedzUsuń
  80. cudownie tam:)
    ps. udało ci się i twój blog został polecony u mnie w poście! :) ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  81. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękne zdjęcia! Masz cudowny kolor włosów!! ❤️❤️❤️
    http://www.fashioon-update.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  83. Źle to zinterpretowałaś haha Marilyn opadały ręce z wrażenia bo tak jej się spodobał twój outfit :D Super post i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam Zakopanem, byłam tam wielokrotnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej, Uwielbiam Zakopane, dzięki Twoim pięknym zdjecią aż chce tam pojechać. podoba mi się twój kolor włosów. U mnie nowy post o inspiracjach z tumblera, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Oh, it looks really fantastic there!
    Many thanks for kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  87. uwielbiam zakopane i nawet byłam w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Tyleeeeeeee zdjęć, że aż poczułam się jakbym tam była, uwielbiam wycieczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękne zdjęcia, cudne widoki :) napatrzeć się nie mogę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. super widoki! również niedawno byłam w Zakopanem ;))

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetne zdjęcia!:) Miałam jechać do Zakopca po raz pierwszy w zeszły piątek, ale niestety nic z tego nie wyszło, bo się źle czułam:/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ej nigdy nie byłam w Zakopanym i szczerze powiem ci że jak rodzina chciała mnie ta zabrac na wakacje to nie chciałam bo wolałam jechać nad morze, to było wtedy kiedy nie wiedziałam że tam jest AŻ TAK PIĘKNIE! *o* Zakochałam się w tych widokach!

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ta knajpka faktycznie ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  94. This trip is wonderful ! Your photos are gorgeous ! Thank you to share them with us :)

    OdpowiedzUsuń
  95. piękne widoki! apetyczne ciacha na talerzach :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne zdjęcia :)
    Kocham Zakopane :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook