Halloween costume ideas

10:20 AM

Halloween zbliża się wielkimi krokami, więc pomyślałam że podzielę się z Wami moimi propozycjami na kostiumy. W każdym outficie znajdziecie ubrania, które na pewno spora część z Was ma już w swojej szafie :). Pierwsza propozycja to Wednesday Addams. Bardzo lubie "Rodzinę Addamsów" i czarny humor, od razu przywodzi mi na myśl klimat Halloween. Aby przemienić się w Wednesday potrzebujemy czarną sukienkę z białym kołnierzem, czarne dodatki i oczywiście dwa warkocze.  Moją drugą propozycją jest Mia Wallace, bohaterka "Pulp Fiction". Do tego przebrania potrzebujemy białą koszulę, klasyczne czarne spodnie i oversizową parkę w kolorze khaki. Nie może też zabraknąć czarnej peruki z grzywką, chyba że już macie takie włosy. Ostatnią outfitową propozycją jest czarownica z serialu "American Horror Story - Sabat". Niezbędny będzie nam czarny kapelusz i czarna sukienka - to chyba najprostsza z wszystkich propozycji.
Koniecznie napiszcie mi, który kostium najbardziej przypadł Wam do gustu, przebieracie się na Halloween?
♥♥♥
Halloween is coming soon, so I thought I'd share with you my suggestions for costumes. In each outfit you can find clothes that you probably already have in your closet :). The first suggestion is Wednesday Addams. I really like "The Addams Family" and black humor, it immediately reminds me of the atmosphere of Halloween. To transform into Wednesday you need a black dress with a white collar, black accessories and obviously - two braids. My second suggestion is Mia Wallace from "Pulp Fiction". For this costume you need a white shirt, classic black pants and oversized khaki parka. It also can not miss the black wig with bangs, unless you already have such hair. The last outfit proposal is the witch from the show "American Horror Story - Sabbath". We need a black hat and black dress - it is probably the simplest of all proposals.
Be sure to write me which costume you like the most, are you dressing up for Halloween?

Outfit 1 - AHS witch





 dress <click> / hat <click> / shoes <click>


Outfit 2 - Wednesday Addams


 dress <click> / bag <click> / shoes <click>



Outfit 3 - Mia Wallace


blouse <click> / jacket <click> / <trousers <click> / shoes <click>

You Might Also Like

86 komentarze

  1. no wiesz ! mam tą pierwszą sukienkę i ostatnio koleżanka powiedziała, że wyglądam jak uczennica
    Ale żeby na halloween :)
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam kochana we wszystko :)

    Moge liczyć na rewanż ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz ;)
    Pierwszy i ostatni zestaw najlepszy!!! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :)
    Jednak ja nie obchodzę Halloween.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 3 jest wg mnie najlepszy. Bardzo lubię oglądać przebierańców z Halloween party ale sama nigdy tego nie robiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje :) każdy link kliknięty,
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i ostatni autfit bardzo nam się podoba :)
    Szczególnie sukienka pierwsza i kapelusz z ostatniego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to te outfity nadawałyby się nie tylko na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli ktoś ze znajomych robi halloween party, to zawsze się da coś wymyślić, używając jedynie ubrań z szafy. Właśnie to udowodniłaś.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się wszystkie - każda coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda stylizacja ma coś w sobie.. powiedz z jakiego filmu jest to zdjęcie przedostatnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi podoba się 3 propozycja ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne stylizacje, poklikane :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super post, świetne pomysły, ja będę kościptrupem w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great picks & gorgeous collection, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. i love the first dress..so dramatic and classic...perfect for Halloween too.

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. From AHS pic I love the most Emma Roberts outfit..

    OdpowiedzUsuń
  18. Na studiach pare lat temu organizowałam imprezę Halloween przebieraną oczywiście :) Pomysłów było co nie miara, martwa księżniczka, wampiry, mroczna pin up girl, duch wisielec etc :) Z uśmiechem na twarzy wspominam tą imprezę i pomysłowość kolegów! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko jakie cudowne 😍 sama nie wiem który najlepszy ! Ten plecak z czaszką jest genialny !!! 😍 nie moge się doczekać Twoich propozycji na sylwestra 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Do gustu najbardziej przypada mi zestaw nr 2. Jeżeli jednak chodzi o sam halloween, to nie jestem zwolenniczką tego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post. This is so nice!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    VISIT MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  22. Yaaaaaas ! American horror story. Amazing ideas.



    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam całą rodzinę Addamsów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. AHS inspiracje zawsze najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne outfity! I to nie tylko na halloween :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear
    Great post, full of Halloween Inspiration
    My fav is Wednesday
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako, ze jestem naturalnie bardzo blada i mam ciemne włosy to przebranie się za Wednesday Addams nie sprawiłoby mi najmniejszego kłopotu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne pomysły. Nie trzeba kupować specjalnie jakiś gadżetów, tylko można wyciągnąc coś, co się ma w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  29. nr 1 i 3 super ;))
    świetne zestawy!

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza stylizacja jest w sam raz dla mnie! :D Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Rodzinka Addamsów to jedna wielka kopalnia inspiracji nie tylko na Halloween ;) Zdecydowanie była to moja bajka/film dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kostium? Ja bym tak śmigała na co dzień <3

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam AHS <3 I sabat był jedna z moich ulubionych części. Strasznie fajny pomysł na te przebrania. Nie wpadłabym na to, aby przebrać się za kogoś w Ahs haha :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza chyba najlepsza ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł. Nie są to ciuszki jakieś specjalne na Halloween a na pewno wyglądają efektownie.
    Masz może jakieś propozycje filmów na Halloween takich strasznych ale też ciekawych?

    Carewww910.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nową wersję "Martwe zło" - fajny klimatyczny horror, "Zbaw nas ode złego" i "Udręczeni też są bardzo fajne i na faktach :)

      Usuń
  36. Trzeci strój najlepszy ^^

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne pomysły :)
    ja mam halloween w pracy i muszę się przebrać i mój kostium jest prosty
    niezawodny i wielokrotnie powielany ale równocześnie za każdym razem wyjątkowy :)
    przebieram się za czarnego kota bo mam ogon i uszy ;) do tego mały makue up i ta dam!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż ciężko mi wybrać, który najlepszy ale chyba ta 2 najładniejsza i fajny pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne pomysły na Halloweenowy kostium, moim faworytem jest dwójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne propozycje, nie mogę się zdecydować która najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Awesome costume ideas!! Love Uma Thurman's outfit! ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi się podobają te propozycji bo nie są stróje karnawalone, zwykłe ubrania, które nadają się na Halloween. Ale ja już wszystko przygotowałam :)

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie: http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Ohohohoh, jakie fajne inspiracje. :DDD Trzeba będzie z czegoś skorzystać. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi Emmanuelle end of outfit is better than others. XOXO
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Emmanuelle end of outfit is better than others. XOXO
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie obchodze halloween ale ciuszki fajne, czasem lubię w takie wskoczyć . pierwsze buty super są , mialam kiedyś zzielone takie. może sobie kupie czarne znów ..

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdecydowanie Mia Wallace i outfit nr 2 i to niekoniecznie na Halloween ;) gdyby jednak..... to muszę koniecznie perukę skombinować bom rudzielec :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Umówiłam się z dwoma przyjaciółkami na Halloween na miasto. Jest nie ma ani złotówki, a drugiej wyskoczyła praca. Super...

    OdpowiedzUsuń
  49. pierwsza propozycja swietna, rowniez swoich czsow lubilam adamsow i pulp fiction :)

    OdpowiedzUsuń
  50. za te ostatnie czarownicę chętnie bym się przebrała:D

    OdpowiedzUsuń
  51. super stroje, szczególnie podoba mi się ten z AmericanHorrorStory (fajny serial, co sezon to bardziej dziwne rzeczy się tam dzieją). A propo moja córcia ma urodziny w Halloween, będą fajne imprezy jak podrośnie (jutro dopiero 1 ma, ale juą motyw będzie, z tym, że wszystko w kolorach pomarańczowych, tylko tort ciemny będzie)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zastanawiałam sie nd zakupem tej sukienki z kołnierzykiem ale obawiam się, że będę w niej wyglądać jak uczennica, tym bardziej, że i tak nie wygladam na swój wiek- na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka z kołnierzykiem białym wygląda super, chętnie bym taką przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka z kołnierzykiem rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  55. molto bello questo look, d'ispirazione
    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  56. I love the ideas.. thanks for sharing.. <3

    Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  57. ta sukienka z kolnierzykiem cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  58. a i ahs kocham ale poki co jestem na sezonie "story", najbardziej jestem ciekawa czwartego 'freak show' :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomysł na Wednesday jest absolutnie boski. Nigdy nie pomyślałam, aby sie za nia przebrać, a to przecież idealna postać :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja się na Halloween nie przebieram i żaden z ten kostiumów szczególnie mnie nie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw. Też lubię "Rodzinę Addamsów" więc to pewnie dlatego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. I love the olive coat! Nice costumes!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Great picks! Happy Halloween, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. Great costumes! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  65. AHS! :D Uwielbiam Halloween i są to moje klimaty (przebieram się już od 7 lat haha :D ) Super post i dobre rady!

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi też czarny humor kojarzy się z Halloween, a Rodzina Addamsów była moim horrorem dzieciństwa! Jeju uwielbiam ,,,Pulp fiction'' mam ten film na płycie i mogę go oglądać codziennie, dlatego zdecydowanie stawiam na stylizację nr. 2! :) Fajne pomysły, bo praktycznie każdy może z nich skorzystać :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  67. Really great ideas! Actually i've made my own Halloween costume ideas on my blog too.

    Cheers, Rob.
    http://robilliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Great ideas ! First outfit is my fav ! :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook