Perfect coats for autumn

1:55 PM

W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami kilkoma propozycjami na jesienne płaszcze. Jesienią pogoda jest bardzo chwiejna dlatego będziemy potrzebowali zarówno tych grubszych jak i cienkich okryć wierzchnich :).

Na pierwszy ogień pójdzie moja ukochana i ponadczasowa czerń. Ten kolor prawdopodobnie nigdy mi się nie znudzi :D. Pasuje on do dosłownie wszystkiego, tych szykownych a zarówno sportowych outfitów. Ostatnio bardzo polubiłam miękkie futrzane kurtki, będą świetnie wyglądały do prostej stylizacji i czarnego kapelusza. Jeśli myślicie, że futro to przesada - świetną alternatywa będzie płaszcz z futrzanym kołnierzem. Mam też coś dla fanów klasyki, a mianowicie szykowny płaszcz ze skórzanymi rękawami. Prosty krój zawsze się sprawdza, a skórzane elementy nadają charakteru.

♥♥♥

In today's post I would like to share with you a few suggestions for the autumn coats. In autumn weather it is very unstable so we need some thick and thin outerwear :)

The first to go my beloved and timeless black. This color probably won't get bored for me :D. It fits into literally everything, those chic and sporty outfits. Recently I liked cozy fur jackets, they will look great with simple styling and a black hat. If you think that fur is an exaggeration - a great alternative will  be coat with a fur collar. I also have something for fans of the classics, namely chic jacket with leather sleeves. Straight cut always works and leather elements give character.






Czasem jednak warto odejść od czerni i pobawić się kolorami. Może szarości i kobalty nie nalezą do tych szalonych kolorów... Jednak ja jestem zwolenniczką stonowanych jesiennych looków. Gdy płaszcz jest w stonowanym kolorze zawsze możemy ograć go fajnie kolorowymi dodatkami. Jeśli płaszcz byłby w żywszym kolorze cała reszta powinna pozostać stonowana, chyba że ktoś lubi ekstrawaganckie outfity. Bardzo podobają mi się kurtki i płaszcze z kołnierzami, gdy na zewnątrz jest za chłodno na ramoneskę świetną alternatywą będzie takowy płaszcz.

But sometimes we should move away from black and play with colors. Maybe gray and cobalt do not belong to those crazy colors... However, I am supporter of toned autumn looks. When the coat is in muted colors we can always outplay it with cool colorful details. If your coat would be colorful that the rest should stay toned down, unless you like extravagant outfits. I love the jackets and coats with collars, when outside is too cold for the biker jacket great alternative would be this coat.






W te cieplejsze jesienne dni warto postawić na parkę lub jeansową kurtkę. Parki już od kilku lat królują na polskich ulicach. Wielu z Was pewnie przez ich przesyt mogą wydawać się banalne, ja myślę jednak że gdy ciekawie je zestawimy to możemy nadać im niepowtarzalnego charakteru. Jeansowe kurtki już od dawna są moim ulubieńcem! Ta jest inna ponieważ ma dresowe rękawy i kaptur co świetnie wygląda. Dzięki tym elementom będziemy mogli zestawić ją z luźnym sportowym outfitem, ale zarówno z tym bardziej grungowym.

In these warm autumn days it is worth to put on parka or jeans jacket. Parkas for several years dominated the streets. Many of you probably through their glut may seem banal, I think that when we style them in interesting way - we can give them a unique character. Denim jackets are my favorite for a long time! This one is different because it has a sweatshirt sleeves and a hood that looks great. With these elements we can style it with casual sporty outfit, but also this in more grunge vibe.


You Might Also Like

90 komentarze

  1. Granatowe jak najbardziej dla mnie :-) Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wishlist!

    __________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten drugi w drugim rzędzie:) Ja na jesień sprezentowałam sobie czarny z wodospadowym kołnierzem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie musze cos kupic na jesien bo rano jest bardzo zimno ;/ kocham futerka ale jak na jrsien to dla mnie za cieple beda wiec odpadaja i zostawiam je na zime ;) swietny post ;) zapraszam do mnie i milo bedzie jesli zostawisz po sobie jakis slad ;) anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Siódma parka jest świetna. Najbardziej mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak! pierwszy z futerkiem nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kurteczki
    24,51 . 11.08. 23,58. 13,40. 20,57 17,31
    w resztę linków też kliknęłam
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jesień, właśnie ze względu na to że można nosić więcej ubrań, no i różnego rodzaju płaszczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam czerń ;) pasuje do wszystkiego, te płaszcze są super.
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam płaszcze kilka z tych mogłabym przywitać w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat ja od jakiegoś czasu stawiam na granat i uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony płaszczyk- ten pierwszy super :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę świetne te płaszczyki! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, nie wiem czy umiałabym sie zdecydować na jeden :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym 1 , mam bardzo podobny, ale z mohiot..

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bardzo lubię czerń i mam w sumie podobny płaszczyk do tego, który pokazałaś :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeci płaszcz w nieco innej wersji pokazałam dzisiaj na blogu ;)
    Poklikałam,pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Czern to taki uniwersalny kolor, ze mi chyba tez nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba raczej trafie do Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. The first in black is my fav ;) plus denim is great choice for my style, great post! x

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym jeszcze dodała kilka szczegółów - porad jakie płaszczyki polecane są dla kobiet o danych typach figury. Bo ja na przykład - biuściara - muszę zakładać płaszczyki wiązane lub zwężane w talii, do pupy i jednorzędowe (na zamku lub jednym rzędzie guzików), bo inaczej to wyglądam mega źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy to mój faworyt :-) Bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pierwszy, czarny płaszcz to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moda jesienna jest moją ulubioną, ponieważ nie jest taka banalna. Futerka i klasyczny styl + skóra to zdecydowanie moi faworyci na ten sezon. Jeans także mega mi się podoba, więc moja szafa musi się poszerzyć o casualowy czarny płaszcz lub futerko oraz o kurtkę dżinsową, jednak wolę gdy są luźne i wyglądają bardziej na 'boyfriend jacket'.
    Pozdrawiam
    http://fashioon-update.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się te płaszcze trzy w odcieniach szarości/kobaltu, są genialne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem fanką czerni, dlatego te pierwsze, które wstawiłaś rozkochały mnie w sobie od razu :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli chodzi o płaszcz na jesień to mam swoją ulubioną parkę, ale może jak wpadnie mi coś w oko to będę miała i płaszcz. Bardzo podobają mi się te niebieskie z kołnierzem, ale kompletnie nie rozumiem tej nowej mody na brak zapięcia w płaszczach i kurtkach... takie okrycie pełni raczej funkcję ochronną niż ozdobną to i taką powinien spełniać...

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam płaszcze i nareszcie się na nie doczekałam. Tylko już dla mnie jest tak zimno, że od kilku dni chodzę w zimowej kurtce, więc już bez sensu dla mnie kupywać płaszcz haha.
    poklikałam :)

    pozdrowionka Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam coś podobnego do przedostatniej pozycji! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe propozycje, wybrałabym tutaj coś dla siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są fajne. Chociaż dla sibie wybrałabym któryś z czarnych.

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja w tym roku postawiłam na kurtkę w sportowym kroju i w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To środkowe czarne futerko zdecydowanie do mnie przemawia :) Właśnie szukam takiego płaszczyka, ale niestety nie mogę znaleźć mojego rozmiaru :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarny kolor jest niesamowity :) W tej wishlist jednak postawilabym na kolor. Oliwkowy plaszczyk jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne płaszcze. Ja uciekam od czerni w okresie jesienno/zimowym dlatego postawiłam na białego puchacza, czerwony długi płaszcz i fioletowy krótszy :) jeśli chodzi o czerń to dwa lata temu tylko ona wchodziła w grę u mnie (czy lato czy zima) później zaś stwierdziłam, że pora na kolor :):

    OdpowiedzUsuń
  36. Pluszowy płaszcz wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zakochana w typie kurtki z ostatniego, środkowego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie ostatnie zdjęcie, środkowa kurtka :D

      Usuń
  38. Fajne są te kurtki, ale ja na okres jesienny kupiłam już sobie softshella :P Na zimę natomiast mam parkę z zeszłego roku, więc w tym sezonie nie planuję już zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  39. granatowy z lewej i szary płaszczyk bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się ten szary płaszczyk, śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same perełki wybrałaś! Sprawdziłam cenę kobaltowegi i szarego i jest rewelacyjnie niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niebieski i szary w moim stylu oraz trzeci czarny :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. granatowe najbardziej mi się podobają;)
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi dear :D I really love the grey jacket. So perfect!!! :D

    Thanks for your lovely comment on my blog :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back, please?

    NEW DECOR POST | Bathroom Design Ideas
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, you have chosen really beautiful coats!
    Many thanks for kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  46. W tym sezonie bardzo podobają mi się granatowe płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. great post :)
    Have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne propozycje! Najbardziej podoba mi się nr 4! Fajny fason i kolor! ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne płaszczyki :)
    Idealne na jesień :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama nie wiem który bym wybrała, bo wszystkie mi się podobają :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  51. z drugiego rzedu mam ten pierwszy płaszczyk;p świetne są wszystkie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne płaszcze - zwłaszcza parka w kolorze khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. genialne są te płaszczyki ♥ trzeci w pierwszym rzędzie to mój ulubiony ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne płaszczyki ! I parka ciemno zielona <3 Ubóstwiam <3
    Zapraszam do siebie na inspiracje jesienne :*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja w tym roku poluję na ciepłą parkę, najlepiej z podpinką :) A wishlista super!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię płaszczyki na okres jesień-zima :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne zestawienie, nie umiem wybrć faworyta! ja muszę zacząć szukać jakiejś fajnej kurtki zimowej :D Poklikałem w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Szary płaszcz jest super :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej, fajne inspriacje płaszczy mi się podobają te czarne takie w moim stylu. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o histori denim, jeansu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czerń zawsze na tak :D i szary :D reszta różnie z nią bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne wdzianka, poklikałam wszędzie, klikniesz tez u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Ładne płaszcze. Poklikałam, udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z góry przepraszam za spam informacyjny, ale chciałam Cię powiadomić o zmianie adresu, dlatego też serdecznie zapraszam na dirtyxwoman.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  64. Perfect selection ! That first coat is gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Super post, sama właśnie poszukuję płaszcza "idealnego" :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Poklikane, moge liczyć na to samo? )
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. oj dziewczyno, masz gust nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Choć lubię płaszcze, to żadne z tych okryć nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  69. swietne plaszczyki i parki ;p sama mam podobna katane ;p wszystkie mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook