How to style sporty shoes

9:21 PM

Dziś post inny niż wszystkie, bo z moimi projektami. Postanowiłam w ten sposób podzielić się z Wami moimi pomysłami na stylizacje ze sportowymi butami. Pewnie większość osób założyła by do nich szpilki lub szykowne botki, ja chciałam udowodnić, że trampki pasują do niemal wszystkiego i czasem warto się przełamać. Trampki, którymi się inspirowałam możecie znaleźć na EscapeShoes.
Koniecznie dajcie mi znać który set najbardziej przypadł Wam do gustu!
♥♥♥
Todays post is different than all of them, because I will show you my projects. I decided in this way to share with you my ideas on outfits with sporty shoes. Probably most of people choose to them high heels or chic pair of boots, I wanted to prove that sneakers fit into almost everything. You can find these sneakers at EscapeShoes.
Be sure to let me know which look is your favourite!








You Might Also Like

93 komentarze

  1. Nice look!
    Personally I have a preference for the black Sixtyseven sneakers but the second look is really cool!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z niebieskimi conversami jak dla mnie najlepsza! Piękne rysunki i projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja najlepsza :)
    Śliczne rysunki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też najbardziej podoba się druga;)

      Usuń
  4. Piękne rysunki! Ja uwielbiam trampki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous illustrations. You are talented. Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY POMYSŁ NA POST i profesjonalnie skomponowany. Projekty bardzo mi się podobają, ja też blogowanie kilka lat temu zaczynałam od wrzucania swoich prac. Więcej poproszę <3

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie propozycje bardzo fajne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow this is amazing! I love your pics and that platform sneakers are totally lovely ♥!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieskie trampki są super i stylizacja do nich również :-) Nie wiedziałam że masz takie zdolności :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam zwolenniczką sportowego obuwia, jednak pewnego dnia zauważyłam, że sama tak się noszę. :D
    Świetne rysunki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te rysunki :) masz talent !

    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
      Z góry bardzo dziękuję :*

      Usuń
  12. Masz talent dziewczyno. bardzo lubię takie kreatywne posty!

    OdpowiedzUsuń
  13. buty nie w moim stylu, ale jak już na nike bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie buty są bardzo wygodne, ale też nie zbyt w moim stylu :) Ale jesteś oryginalna! :) Gratuluje! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wybieram 3
    ❤️❤️ stylowe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te buty nike :)
    Ciekawe stylizacje!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 1 i 3 są najlepsze! W ogóle cały post jest super! Masz talant do rysowania i stylizacji :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne projekty! Siebie chyba widziałabym najbardziej w pierwszym, choć wszystkie prezentują się świetnie! :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the collection of amazing looks!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne pomysły i super projekty. Mi się najbardziej podobają zestawy nr 2 i 3! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne rysunki, zdolna dziewczyna z Ciebie ,jesteś taka młodziutka, a czuję, że masz energię i siłę o jakiej można marzyć !! Pierwszy zestaw jest świetny, ale drugi też chętnie bym ubrała :)

    Wielkie dzięki za odwiedziny <3
    również obserwuję !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się Twoje stylizacje, a rysunki są świetne! Oby tak dalej ;)
    Niebieskie trampki jak dla mnie najlepsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje rysunki są bardzo dobre! Mnie najbardziej podoba się set z sukienką i kurtką skórzaną :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze buty, jak dla mnie. Ale Ty masz talent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz talent, piękne projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niebieskie trampki najfajniejsze. Wprawdzie lubię czarne buty ale jednak grubsza podeszwa to nie jest to co chciałabym nosić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne rysunki! Najbardziej przypadł mi do gustu drugi zestaw. Naprawdę masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome Collection, dear! Would love to see you in one too! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie pomysły bardzo ciekawe. Plus za własnoręcznie wykonane obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. These are all good but second is better than others. XOXO
    http:// takimodam.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga najbardziej w moim stylu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne projekty :) Mnie najbardziej podoba się 1 i 2 :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja uwielbiam takie przełamywanie stylów- nagle taki bOooom, że do spódnicy ołówkoej i eleganckiej bluzki, któś założył tramposze, czy adidasy- jak dla mn9ie super!, bo przynajmniej jest tak inaczej, oryginalnie, a ze szpilkami byloby zbyt banalnie i przewidywalnie :P

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Your illustrations are great, love the 2nd outfit!
    xx
    http://retro-electric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne rysunki!
    Uwielbiam trampki! W ogóle bardziej preferuję płaskie obuwie niż obcasy lub koturny :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem pod ogromnym wrażeniem rysunków! są świetne!
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja zdecydowanie bardziej wolę wygodne trampki i sportowe laczki. :p projekty prześwietne, uwielbiam taką twórczość <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Oh very cute shoes
    I love it black sixtyseven sneakers
    Cute projects
    xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Łał! mega talent ! powinnaś go w jakiś sposób rozwijać naprawdę :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. This is impressive you are very talented my favorite is the blue converse one.

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja zaliczam się do tych kobiet, które zdecydowanie wybierają szpilki i przemycają je nawet do sportowych stylizacji :-(
    Super rysunki :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great ideas for outfits! The sixtyseven sneakers are so lovely <3 Have a nice weekend!

    http://darkwoodenpath.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi najbardziej podoba się wersja z czerwoną spódnicą -rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  44. you illustrations are superb...you've got talent!
    Plus, I really like the selection of sneakers.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba 2 i 3 najbardziej mi się podoba, chociaż ogólnie wszystkie 3 ekstra :) Masz talent :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsza i druga propozycja bardzo mi się spodobały :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietnie rysujesz. 2 najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  48. trampki są super <3 mogłabym je nosić codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z Tobą :) sama tak chodzę i pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj nie wiem jak innym, ale mi udowodniłaś, że takie buty pasują do wielu stylizacji :) świetne projekty!

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkie 3 przypadly mi do gustu :)
    ale najbardziej chyba srodkowy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię trampki, ale nie uważam,żeby pasowały do wszystkiego. Owszem, czasem do jakiejś spódnicy można założyć (wiele zależy od tego do jakiej), ale do eleganckiego stroju mi po prostu nie pasują. Z rysunków to wydaje mi się,że w drugim najlepiej wyglądają. Piękne rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  53. I love The illustration 👌🏼❤️

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej wpadły mi w oko pierwsze trampki :) Ale stylizacja numer 2 najlepiej mi się podoba :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  55. hmm mi się wszystkie podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Najbardziej podoba mi się pierwszy, jednak wszystkie na prawdę dobrze wyglądają :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. It's really amazing inspiration! :) Love your fashion sketches <3

    OdpowiedzUsuń
  58. najbardziej to mi się chyba podoba trzeci :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwsza trampki najładniejsze:)
    Poklikasz?Proszę:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/weronika-jako-pani-profesor-miks-zdjec.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  60. Według nas trampki pasują prawie do wszystkiego :D
    Super są Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Druga !
    Mega rysunki :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowne buty!!
    zapraszam do mnie http://locastrica.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

      Usuń
  63. Cuuuuuudowne !!! Piękne projekty :*
    Wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Projekty bardzo fajne :) Ja uwielbiam buty sportowe :) Conversy naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładne szkice.. masz talent. Ja noszę głównie trampki, zimą czasem też, te za kostkę ;-) Lubię je, bo się super prowadzi w nich auto..

    OdpowiedzUsuń
  66. ja uwielbiam sportowe buty dlatego też twoje propozycje na stylizacje są jak najbardziej trafione!

    OdpowiedzUsuń
  67. Great post!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajny pomysł :) Nr 3 spodobał mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  69. love the style in each sketch..

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Great illustrations! Love your ideas!

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo podoba mi się druga propozycja stylizacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow. Masz talent *.*
    Długi szary płaszcz byłby dla mnie idealny :D


    Zapraszam:
    http://ujemnadelta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Pierwszą stylizację sama z chęcią bym założyła :)

    http://mloda-dorosla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Podobają mi się te niebieskie Convers'y :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Super są te niebieskie convers'y! Mam białe oryginalne i są mega wygodne!

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  76. rewelacyjne projekty !!! niebieskie trampki górą !!

    OdpowiedzUsuń
  77. This post is very inspiring :)

    OdpowiedzUsuń
  78. kocham rysunki, projekty! Brałabym wszystkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne te rysunki! Mi przypadł najbardziej do gustu drugi projekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Super post, myślę, że np. te buty na wyższej podeszwie pasują nawet do spódniczek. Widziałam też osoby, które chodziły w conversach, a miały bardzo eleganckie sukienki, trochę dziwnie to wygląda, ale w sumie może być.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook