Many of my shadows

9:02 PM


Zdjęcia robione były jakichś czas temu, gdy za oknem pojawiały się ostatnie promyki wiosennego słońca. Zapewne domyśliliście się, że kocham czerń, więc pojawiła się po raz kolejny. Tym razem przełamałam ją bordową ramoneską i ołówkową spódnicą z ciekawym printem nawiązującym do cieni jaki rzucają drzewa. Cień ten nadał zdjęciom niepowtarzalny charakter. Postawiłam na złotą biżuterię i metaliczną torebkę ze złotymi detalami oraz moje ulubione lenonki. Muszę przyznać, że stonowane stylizacje chyba nigdy mi się nie znudzą, nie pamiętam kiedy miałam na sobie coś kolorowego :D. Chciałam również pokazać Wam, że czarne outfity nie muszą być ani nudne ani banalne - wystarczy urozmaicić je o ciekawe dodatki!
♥♥♥
Photos were taken some time ago, when the window popping up the last rays of spring sun. You probably guessed that I love black, so it appeared once again. This time I woreburgundy jacket and a pencil skirt with an interesting print who remind of the shadows which cast a tree. The shadow gives these pictures a unique character. I put on gold jewelry and metallic purse with gold detailing and my favorite rounded sunnies. I must that I'll never get bored of muted outfits, I can not remember when I was wearing something colored :D. I also wanted to show you that black outfits do not have to be either boring or banal - just add interesting accessories!











































crop top - Primark / pencil skirt - SH / jacket - New Yorker / boots - TkMaxx / bag - Charity shop / necklace - Primark / belt - Asos (SH) / sunglasses - Tally Weijl

You Might Also Like

103 komentarze

  1. O jak milo popatrzec na sloneczne zdjecia :)
    Kochana, przepieknie wygladasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak milo popatrzec na sloneczne zdjecia :)
    Kochana, przepieknie wygladasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie kochana, kobieco i interesująco !!! Super masz kurteczkę, spódnicę świetnie wkomponowałaś w tą stylizację:-) Boski pasek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I agree: accessories can transform any outfit instantly. Gorgeous sunglasses!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie jest nudno ani banalnie. Ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw. Ja też jestem fanką stonowanych stylizacji i kolorów! I w sumie też nie pamiętam kiedy miałam na sobie coś w innych kolorach niż czerń, szary, brązowy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest mega. W żadnym ciuchu tak bardzo się do tej pory nie zakochałam, jak w tej spódnicy. Jest po prostu boska, cudowna. Szkoda, że nie do osiągnięcia. Ale to jest właśnie magia SH. Zdobywa się perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja i Ty <3 Piękna spódniczka i kurtka !!
    Przepiękne zdjęcia, ach szkoda, ze już tylko szaruga za oknami pozostała ...

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi się podoba;) wyglądasz czadersko:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te zdjęcia ♥ i bardzo mi się podoba twoja spódnica ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. loving the shades and spiky necklace..so chic..

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz uroczo! śliczne zdjęcia :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby klasycznie, ale jednak dzieje się tu sporo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, niebanalna <3 zakochałam się w spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, widać że ta pogoda rzeczywiście sprzyjała zdjęciom, efekty które dzięki niej powstały są fajne i nie takie zwyczajne :) Bardzo podoba mi się twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, brakuje mi teraz słońca...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rowniez uwielbiam stonowane stylizacje, swietne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz :)) Podoba mi się spódnica! Okularki też :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się buty, można je nosić zarówno do spodni jak i spódnicy:-)
    Bardzo udane połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bordowa ramoneska według mnie genialna :) torebka nieziemska <3
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Co prawda nie lubię spódnic o takich długościach, ale reszta mi się podoba. Ramoneska jest świetna! Lenonki to natomiast moje wymarzone okulary, ale niestety dobrze w nich nie wyglądam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja, uwielbiam Cię dziewczyno! ;* jest śliczna, idealnie dopasowujesz ciuchy. A zdjęcia nic dodać nic ująć.

    www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. You look great! Stunning outfit!

    OdpowiedzUsuń
  25. To zupełnie nie mój styl, ale podoba mi się kolor na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a cool look. *__*
    New post is online...

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi Emmanuelle, look completely different and great. ♡
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi Emmanuelle, look completely different and great. ♡
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna spódniczka,super look!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna stylizacja! taka z pazurem! Kurteczka wymiata! No i oczywiście napiszę to już kolejny raz że masz świetny kolor włosów!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow love those sunglasses and necklace!
    xx
    http://retro-electric.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zachwycona <3 Uwielbiam takie stylizacje, a gra cieni uwieczniona na zdjęciach wygląda świetnie ;)

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna, kobieca stylizacja - oczywiście z zadziorem :-) Genialne buty. Chcę takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG, love those shades, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju, przegenialne! :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Madly in love with these glasses <3

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. Achhhh. :D Podoba mi się bardzo klimat tych zdjęć. :D I wiesz co? Masz cudny uśmiech! :D Taki szczery, a i przy okazji ta radość bije z oczu! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. so stylish from head to toe!! love the jacket!

    Have a great day!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  41. Stunning look. Love everything especially your sunnies!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  42. This is really nice! Happy FriYAY!

    STYLEFORMANKIND.COM
    Like SFM on Facebook
    Follow SFM on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjecia ! super stylizacja :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawa stylizacja!
    i te włosy ooh <3

    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. dobra stylkówka! i suuuuper masz włosy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Torebka i kurtka są świetne. I generalnie całość mi się podoba, choć to kompletnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super Look ! Może wspólna obserwacja ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycję wejść w link :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie rockowe klimaty :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialne ciuchy! Oj szkoda, że już tych promieni słońca nie ma :/ Twoja stylizacja nie jest ani nudna ani banalna! :)
    ps. w spódnicy po prostu się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam tego typu buty i takie długości spódnic. Niestety ja, ze względu na moją sylwetkę nie mogę nosić takich długości, bo moje łydki wyglądają okropnie.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz, dość drapieżnie ale ciągle z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjecia z tymi cieniami:) Stylizacja jak najbardziej na TAK! Wygladasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba nigdy nie widziałam tak bardzo pasujących i odzwierciedlających czyjąś osobowość okularów :) Jestem zachwycona Twoją sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi dear
    Great outfit, so chic and cool
    Love the sunnies
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie widziałam jeszcze skórzanej ramoneski w dwóch kolorach - genialna jest <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ramoneska i okularki są genialne *.*
    Zestaw bardzo fajny! Nigdy nie twierdziłam, że ciemne stylizacje są nudne, ale jesienią kiedy na zewnątrz jest tak ponuro i szaro zdecydowanie wolę dodawać do swoich strojów coś kolorowego co rozweseli mi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  57. W tej stylizacji uwielbiam wszystko. To dotyczy wszystkich stylizacji na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. adoro questo look rock

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  59. W jaki sposób uzyskałaś tak piękny kolor włosów? Myślałam kiedyś nad podobnym odcieniem, jednak w końcu zdecydowałam się na platynę.(;
    Spodobała mi się Twoja stylizacja. Wplątanie bordowych akcentów do ogólnej czerni to rzeczywiście strzał w dziesiątkę. Sama wprost uwielbiam takie połączenia.(:

    Pozdrawiam! bloody_artistx
    http://bah-alterworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrny kolor moich włosów jest spowodowany tym, że miałąm kiedyś niebieskie włosy potem przez długi czas lawendowe i za nic nie da się tego zmyć :P wychodzi na to że ten kolor to całkowity przypadek, aby uzyskać taki kolor spróbuj wymieszać odrobinę fioletowego tonera z odżywką ( tutaj tutorial -> https://www.youtube.com/watch?v=Aic67s7k-HM ) mam nadzieję, że pomogę Ci w uzyskaniu wymarzonego koloru :D i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  60. Śliczna ramoneska :)
    Naprawdę śliczny kolor włosów masz na tych zdjęciach!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  61. I love your photos. I'm your new GFC follower # 615 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja. Obserwuję ;).

    OdpowiedzUsuń
  63. jejku, ja bym chyba zamarzla! :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  64. A wonderful outfit and I´m really in love with your jacket! Have a nice week!

    http://darkwoodenpath.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  65. Na stylizacjach nie znam się zupełnie, ale jedno mogę stwierdzić - z uśmiechem Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Really nice outfit! Love your hairstyle ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Znowu jestem pod wrażeniem Twojego stylu! Klasycznie, kobieco i elegancko, ale z pazurem :) Lenonki genialne! Szkoda, że mi nie pasują takie okularki, niemniej jednak wyglądasz w nich obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękna stylizacja! Uwielbiam takie kolory :3
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Super ramoneska! Ale wybacz Twoje spojrzenie mnie powaliło! Piękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Każda rzecz, którą masz na sobie jest wyjątkowa a razem stanowią bardzo fajną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudne zdjęcia i wspaniały klimat!

    OdpowiedzUsuń
  72. Pasuje Ci ten kolor włosów ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  73. pierwsze zdjęcie wymiata ♥ zestaw w rockowym stylu bardzo Ci pasuje, super buty ! obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne zdjęcia, niezwykła atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie! Nacieszyłam oczy :) świetny cały look...

    OdpowiedzUsuń
  76. Perfect boots and your glasses are fabulous ! I really love this style :)

    OdpowiedzUsuń
  77. okulary i torebka są naprawdę genialne <3

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook