Christmas tartan

12:33 PM

Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami. Ja powoli zaczynam czuć ten magiczny klimat. W dzisiejszym outficie postawiłam na przewagę czerwieni która właśnie kojarzy mi się ze Świętami. Jestem wielką fanką kratki i najchętniej przemycała bym ją do każdego outfitu, więc nie mogło jej zabraknąć i tym razem. Połączenie spódnicy w kratkę z podobnym szalem może być ryzykowne, jednak w tym przypadku było bardzo trafione. Nie powinniśmy bać się łączenia nieoczywistych wzorów - niekiedy może nam wyjść nietuzinkowa całość. Na sobie mam czarną kurtkę ze skórzanymi elementami przypominającymi ramoneskę <klik> . Zwieńczeniem całego looku były bordowe Martensy i bordowa torebka w nieco bardziej malinowym odcieniu.
A Wy czujecie już magię świąt?
♥♥♥
Christmas are approaching us with great strides. I'm slowly starting to feel the magical atmosphere. In today's outfit I have put on red that just reminds me of Christmas. I am a big fan of the tartan, so it could not miss it this time. The combination of checkered skirt with a similar scarf can be risky, but in this case it was a hit. We should not be afraid to combine non-obvious patterns - sometimes it can get us out unusual whole. I wore a black jacket with leather elements <click> . The culmination of the whole look was deep red Doc Martens and maroon handbag in a little more raspberry hue.
Do you feel the magical atmosphere of Christmas?










jacket - Dressgal / sweater - SH / skirt - Tally Weijl / shoes - Dr. Martens / bag - CCC / scarf - SH

You Might Also Like

85 komentarze

  1. Świetnie wygladasz , bardzo podobają mi się szale w kratę <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny zestaw na jesienno - zimowe dni <3 Piękna krata, cudny szal i sukienka,
    a płaszczyk świetny po prostu, taki idealny fason. Uroczo wyglądasz kochana <3

    Miłej niedzieli, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your hair and you reminds me Grace from Scream Queens I don´t even know why :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są te martensy i szal. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That tartan dress is adorable...and it is paired perfectly with those dr. martens boots and a leather jacket...plus, that tartan scarf is the perfect accessory!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w tym świątecznym looku :-) Podoba mi się Twoje nowatorstwo w kreowaniu własnego wyglądu, wszystko tutaj perfekcyjnie ze sobą pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie , bardzo mi się podoba look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look.Najbardziej przypadł mi do gustu płaszcz :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, w świątecznym klimacie. Fajny szalik! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krata...kolor włosów...no bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też bardzo lubię kratę, szczególnie jesienią i zimą :) super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie kratka to motyw mocno świąteczny i właśnie w tym okresie szczególnie uwielbiam go w stylizacjach, więc jak tu się nie zakochać w Twojej? a szaleństwo z dodatkowym szaliczkiem w kratkę moim zdaniem udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w takim zestawie :) A kratka wygląda tutaj fajnie, ponieważ różni się co nieco kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie połączyłabym nigdy kratki z kratką, ale Tobie to tak idealnie pasuje! :)
    pisałam Ci już że masz cudne włosy? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect Xmas outfit!
    <3
    retro-electric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz:) zestaw świetnie dobrany i przemyślany:)

    fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look.
    To połączenie szalika i spódnicy faktycznie bardzo trafione.
    Buziaki ;*
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czujemy! Zanim przeczytałam post, zobaczyłam zdjęcia i pomyślałam, że trochę świątecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka i szalik idealnie się dopełniały! Faktycznie czasem warto zaryzykować i połączyć ze sobą takie same wzory :) Torebka i buty podkreślają charakter tego ubioru i dodają mu życia! Wszystko bardzo ładnie pasuje i jest zachowane w kolorystyce świat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie rockowe klimaty, bardzo fajny outfit

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy outfit, sukienka bardzo mnie się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Rockowo-świąteczny look - idealny pomysł :) Masz rację, połącenie sukienki i szalika jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. You always look so stunning! Love your boots, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny szaliczek i torebka :). Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz, uwielbiam kratę w każdej postaci i ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna stylizacja, wszystko jest bardzo dobrze skomponowane. Ta torebka jakoś szczególnie wpadła mi w oko;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. spódnica i buty mnie po prostu kupiły! ♥
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pierwszy rzut myślałam, ze to sukienka, więc powiem, że cały set jest śliczny :)
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    Zapraszam na nowe tematyczne zdjęcia!
    TOKYO GHOUL tym razem :)
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/12/tokyo-ghoul.html#more

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna :) Bardzo podoba mi się ten szalik w kratę i fajnie komponuje się z resztą :)

    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Twój blog bardzo mi się spodobał, więc zaobserwowałam. :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) Pozdrawiam, buziaki :*

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz, kurteczka fajnie się prezentuje
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! You look so pretty!!!Love the bag! xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja :) Szalik ładnie współgra ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna spódniczka!

    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/12/289.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Do twarzy Ci w tej kracie :) buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Krata nieśmiertelna jest, pieknie wygladasz w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twój styl! :P Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestaw, mi też czerwień kojarzy się ze Świętami :) Ja już czuję ten klimat i nie mogę się doczekać przyszłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh I love this kind of approach for a xmas outfit, traditonal in colours and patterns but still rockin with boots and black leather - just my style :)

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna torebka :) muszę sprawdzić w CCC czy mają czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful dress :)
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Martensy dodają fajnego rockowego stylu :D ;)


    wpadnij do mnie ;) | http://magdelblog.blogspot.com/2015/12/xmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz bardzo dziewczęco. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko mi się podoba oprócz butów :P

    OdpowiedzUsuń
  45. nie wiem czemu ale czerowa krata koajrzy mi się ze świętami i o takiej wlasnie sukience na wigilii marzę, pieknie wyglądasz!! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawe połączenie, szczególnie jeśli chodzi o buty i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja , uwielbiam martensy !
    co powiesz na wspólna obserwację ? jeśli tak to zacznij i daj znać Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się, że ta kratka akurat pasuje do tego szalu :) świetnie to wygląda! oj, ja też już coraz bardziej czuję święta. Genialne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też jestem wielką fanką kraty, extra zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna spódnica i ten szaal!:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Zestawienie świetne! Jesteś nieziemska :O I bardzo fajnie czyta się Twój blog.
    Jeśli byłabyś zainteresowana wzajemna obserwacją daj znać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie Ci w tym kolorze włosów! Mam taki sam płaszczyk, ale na tobie jakoś lepiej się prezentuje :(

    OdpowiedzUsuń
  53. what a lovely post my dear
    amazing look, so inspiring
    lovely :)

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne zestawienie:) ja nawet nie mam nic w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. rowniez uwielbiam czerwona krate, mam koszule z czerwona szminka moj ulubiony set :)
    swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniale wyglądasz, fantastyczna stylizacja, klikniete
    jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Love this look, so cool. ^^
    Have a nice Sunday...

    OdpowiedzUsuń
  58. Cool mix of tartan prints!!!
    Happy WE beauty!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podoba mi się taki styl, niestety do mnie niezbyt pasuje...
    Zdjęcia świetne! :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz jak zwykle zajebiście! Super post!

    OdpowiedzUsuń
  61. Buty genialne! :D Do tego widzę więcej uśmiechów na zdjęciach, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Spódniczka <3 <3 <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zawsze podobały nam się takie spódniczki w kratkę :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow!! Świetne połączenie kolorów, sama bym taką stylizacje włożyła!!
    Starannie prowadzisz bloga! Wszystko ładnie i na temat!
    Bardzo dziekuje za obserwacje :* również zaobserwowałam.
    Pozdrawiam i wesołych świąt :* !!

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam kratki i ładnie się w Twoim ubiorze prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  66. uśmiech bezcenny, tak trzymaj :D Wesołych i niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Super zestaw, martensy moim zdaniem świetnie wpasowały się w całą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Swietnie wyglądasz! :) a spódnica cudo 😍 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook