Cobalt prom

8:51 PM

Dziś zaprezentuję moją studniówkową sukienkę, wypatrzyłam ją na Shein <klik> . Jeśli chodzi właśnie o wyjściowe sukienki to zawsze mam problem z ich kupnem, w sieciówkach nie znalazłam niczego co przyciągnęłoby moją uwagę. Zawsze ubieram się na czarno, więc tym razem postawiłam na kobalt. Sukienka uszyta jest z piankowego materiału i ma wbudowane druty aby ładnie się układała. Oczywiście wymagała dość sporego zwężania, ale teraz mogę powiedzieć o niej że jest sukienką idealną! Makijaż i fryzurę wykonałąm sama i tak samo będzie w dniu studniówki. Aby bardziej podkreślić talię - dodałam mój ulubiony pasek.
Jak wyglądałą lub wyglądać będzie Wasza studniówkowa sukienka?
♥♥♥
Today I'll show you my prom dress from Shein <click>When it comes to just about elegant dresses that I always have a problem with their purchase. I always wear black, so this time I choose cobalt. Dress is made with foam material and has a built-in wire. Of course it requires quite a sizeable narrowing, but now I can say that it is perfect dress for my prom! My makeup and hairstyle I done by myself and the same will happen on the day of prom. To emphasize the waist - I added my favorite belt.















dress - Shein / belt - Asos (SH)

You Might Also Like

94 komentarze

  1. Emanuelle you look natural and beautiful with blue dress choice. Kisses. ........ <3
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Emanuelle you look natural and beautiful with blue dress choice. Kisses. ........ <3
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. This is a pretty dress, suits you so well.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, makijaż i fryzura również rewelacja! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolorek Ci do twarzy !
    Trochę wyprasować i można od razu iść :) Bardzo mi się podoba taka prosta i elegancka stylizacja na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam srebrno-szarą, długą sukienkę. Jak ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że tylko tę chcę.

    OdpowiedzUsuń
  7. You look beautiful ♥

    http://darkwoodenpath.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci ten kolor :-) ja na swoją studniówkę też sama się czesalam i malowalam i wyszłam na tym lepiej niż połowa jak nie więcej dziewczyn, które były u kosmetyczek czy fryzjerów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci ten kolor :-) ja na swoją studniówkę też sama się czesalam i malowalam i wyszłam na tym lepiej niż połowa jak nie więcej dziewczyn, które były u kosmetyczek czy fryzjerów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :) Bardzo ładnie ci w tym kolorze :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam jej ciekawa, ładnie wyglądasz :)
    Pomagam , klik - 39,43$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
      Z góry baaaardzo dziękuję ;*

      Usuń
  12. uwielbiam ten kolor ;) pięknie się prezentują takie kloszowane sukienki, szczególnie podczas obrotów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna sukienka !! Cudnie Ci w tym kolorze!! Masz taką śliczną buzie, Twoje oczy wyglądają bosko <3 a to Twoje dzieło wisi za plecami ??? jestem bardzo ciekawa :)

    Pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek i makijaż piękne, do twarzy Ci w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci ten kolor !

    __________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie Ci w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna sukienka:) pasuje Ci ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka i jej kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna! Super w niej wyglądasz, pasuje Ci ten kolor :) Odsłonięta góra pleców i brak dekoltu to idealne rozwiązanie również dla mnie :) I zachwycił mnie dół tej sukienki, ładnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz w tej sukience:-) Podoba mi się zarówno jej fason jak i kolor , pasek stanowi genialne uzupełnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukience nie można odmówić uroku ale myśle, że o wiele więcej by zyskała gdyby ją wyprasować.Ładna fryzura i makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, a sukienka jest bardzo ładna :) I ten boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor idealnie do ciebie pasuje :) sukienka w sam raz na studniówkę ^_^
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Love this!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    VISIT MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the dress & your makeup! Happy Holidays, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Woah you look awesome, and forget black, cobalt is your colour now! C:

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie stylizacja ;)
    świtnie wyglądasz

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kobaltowa sukienka. Marzy mi się taka ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie wyglądasz, to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ohh, great choice! I love the dress and the belt is the perfect roundvup :) I mostly wear black myself all the time, but isn't it fun to choose a different colour from time to time? Have a fabulous prom dear, you will shine ;)

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie Ci w tej sukience :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  33. You look very pretty. Flawless makeup, as always.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka ma ładny kolor, idealnie pasuje na studniówkę. Zwróciłam uwagę na liczne i głębokie zagniecenia, nie wiem czy udało ci się je zaprasować bo to chyba materiał-pianka. Ja swojej spódnicy nie doprasowałam z tego właśnie materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mam problem z wyprasowaniem tego materiału, alę będę jeszcze próbowała :) może da się coś zrobić

      Usuń
  35. Cute dress :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  36. Very chic, the dress is so cute. You look fab. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że tym razem postawiłaś na kobalt :-) ślicznie CI w tej sukience !! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :) Pasuje Ci taki kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. what a lovely post my dear
    and thanks so much for the comment
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cudowna sukienka! *.*
    Pięknie w niej wyglądasz :D
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Makijaż jest fantastyczny a sukienka idealna :) No a tak poza tym to wesołych świąt! :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale pięknie Ci w tej sukience :D Do twarzy Ci w niebieskim :)
    Zdrowych i Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  43. This is such a lovely post! I enjoyed reading. Happy holidays!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  44. You look super beautiful today, sweetie. Merry Christmas.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna sukienka. Do twarzy Ci w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wesołych Świat 😘 życzy www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana, przepiękna sukienka! Ładnie Ci w kobaltowym kolorze ;)
    WESOŁYCH :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny makijaż!
    Bardzo ładnie Ci w tej sukience. =)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz prześlicznie! Bardzo ładny makijaż!;)

    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka jest przepiękna :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz:) Kliknęłam w link:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie będziesz wyglądać na studniówkowych balu. * Miłego spędzania okresu świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow... masz niesamowitą urodę! A ta kiecka podkreśla kolor Twoich nieziemskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Amazing dress, lovely color!
    I hope that Santa leaves you a little something under the tree. Happy holidays!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna sukienka ... makijaż też :)
    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  55. nie przepadam za piankowymi ubraniami, mam spódniczkę ale rzadko w niej chodzę, Ty za to wygladasz olśniewająco. Kiedy te imprezka?
    Ja niestety swoją studniówkę miałam, hmm.. ho ho... królowały wtedy jeszcze suknie gorsetowe na kole, nawet wstyd pokazywać, bo już wtedy mi się nie podobały, ale jak wszyscy tak nosili, to głupio było być nie na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 10 stycznia, poszukuję jeszcze butów :) czasem nie warto sugerować się trendami :P

      Usuń
  56. Uwielbiam taki kolor :-) Choć widzę, że materiał jest bardzo mnący się, więc ja bym chyba wybrała coś innego.
    Moją studniówka była lata temu :-P Miałam wtedy koronkową czarną sukienkę do kolan.

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam taki kolor :-) Choć widzę, że materiał jest bardzo mnący się, więc ja bym chyba wybrała coś innego.
    Moją studniówka była lata temu :-P Miałam wtedy koronkową czarną sukienkę do kolan.

    OdpowiedzUsuń
  58. Stunning dress, this color suits you. *__*
    Merry Christmas...

    OdpowiedzUsuń
  59. such a nice dress
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/12/4-ways-to-get-amazing-skin-while.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna sukienka,piękny kolor i krój,taki dziewczęcy :) Ja swoją znalazłam last minute, wolałam się uczyć :) Była czarna, klasyczna mała czarna:) Kosmetyczką była moja mama, a fryzjerką ja sama:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudna sukienka i ty :* !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wyglądasz cudownie! I pięknie wyglądasz w takim odcieniu niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładnie! ja już zapomniałam, jaką miałam sukienkę na studniówce - było to tak dawno temu.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Kobaltová farba ti veľmi pristane! Krásne šaty!!! <3
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  65. Na każdym zdjęciu pięknie wyglądasz :) Śliczna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  66. ładna sukienka :)
    ja studniówkę olałam, płacić kupę kasy i siedzieć przy stole bo ani muzyka nie moja, ani pogadać nie ma z kim bo wszyscy pijani... o.O

    OdpowiedzUsuń
  67. Sukienka jest piękna :-) Super tło wybrałaś na zdjęcia :-)
    xoxo,
    Zapraszam na urodziny bloga:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/11/first-blog-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  68. sukienka jest śliczna, ale... nie obraź się, ale chyba za ciemny podkład masz, bo twarz się trochę odcina od szyi i reszty ciała.

    OdpowiedzUsuń
  69. Już życzę udanej zabawy studniówkowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. No to obyś się dobrze bawiła :) ja swoją wspominam, źle.

    OdpowiedzUsuń
  71. ale bym Ci ową kieckę zabrała:D

    OdpowiedzUsuń
  72. Ślicznie wyglądasz:) Masz genialną fryzurę, bardzo Ci pasuje <3
    Sukienka jest obłędna i ten kolor- magia:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetnie wyglądasz, kolor jak i sam krój bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  74. Przepiękna sukienka, nigdy bym nie pomyślała, że jest z azjatyckiej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Sukienka świetna oraz makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny fason i kolor sukienki-wyglądasz rewelacyjnie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  77. So pretty!! You're gonna rock that prom, girl!

    xo

    minonimia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Szukałam takiej tylko granatowej. Jest świetna. I super w niej wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook