Earth without art is just Eh

6:28 PM


W ostatnią sobotę w końcu udało mi się zawitać w MOCAK'u - Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie. Sztuka jest moją pasją, więc wizyty w muzeum to moja ulubiona forma spędzania wolnego czasu! Muszę przyznać, że czasem nie rozumiem nowoczesnej sztuki, jest ona niekiedy trudna do interpretacji, a czasem nawet pełna niepokoju. Jednak myślę, że sztuka właśnie powinna budzić skrajne emocje, intrygować. Nie powinniśmy przechodzić obok niej obojętnie. Co do ubrań to miałam na sobie mój zapomniany, a jakże uroczy sweter z jednorożcem oraz nowy nabytek - oversizowy szary płaszcz <klik> . Oprócz zdjęć przygotowałam dla Was krótki filmik. Wszystko to ukazuje jedynie namiastkę całego muzeum, jest to zdecydawanie miejsce warte odwiedzenia. 
A czym dla Was jest sztuka, lubicie się nią otaczać a może tworzyć?
♥♥♥
Last Saturday I finally got to visit MOCAK - Museum of Contemoprary Art in Cracow. Art is my passion, so a visit to the museum is my favorite way of spending my free time! I must admit that sometimes I do not understand modern art, it is sometimes difficult to interpret, and sometimes even anxious. But I think that art should just wake up extreme emotions, intrigue us. We should not pass by it indifferently. As for the clothes that I was wearing my forgotten, and very cute sweater with a unicorn and Oversize gray coat coat <click> . In addition to the pictures I have prepared for you a short video. All shows only a substitute for the entire museum, this is definitely a place worth visiting.
And what for you is art, you like to surround it and maby even create it?




































coat - Shein / sweater - H&M / jeans - SH / creepers - Deezee

You Might Also Like

107 komentarze

  1. Nice coat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sweter z jednorożcem :) świetne zdjęcia *

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nowoczesna sztukę! Daje wiele do myślenia i można ja interpretować na rożne sposoby - ile osób tyle interpretacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne zdjęcia! <3
    http://mannea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, uwielbiam takie swetry ;) super pomysł na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ! Muszę się tam tam końcu wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam sztukę! Chociaż nie miałam okazji jeszcze być w muzeum, a do Krakowa w sumie nie mam tak daleko :/ świetne zdjęcia! Sweter faktycznie ma w sobie pewien urok ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę taki płaszcz <3

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chętnie odwiedziła to miejsce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Emanuelle, look pretty and beautiful. The place nice also with art of pictures. Xo
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba sztuka współczesna, chociaż tak jak powiedziałaś, często nie wiadomo co autor miał na myśli :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten płaszcz, klik - 55,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozacki płaszcz, no i oczywiście bardzo fajna sesja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny płaszczyk, bardzo mi się podoba :)
    Jak będę gdzieś w pobliżu to z chęcią odwiedzę to muzeum, ba bardzo mnie zaciekawiły jego eksponaty :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja!
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cute and comfy look. I really love the sweater. Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham sztukę, malarstwo przede wszystkim, ale nie tylko.
    Cudowny post kochana, dziękuję, ze zabrałaś nas choć na chwilę do świata innego niż ten który mamy na codzień <3 Piękne zdjęcia !!

    Udanego weekendu,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To co napisałaś o sztuce - zgadzam się z tym w 100%. Też lubię odwiedzać dział sztuki współczesnej, gdy akurat jestem w muzeum :) A sweter z jednorożcem wygląda całkiem uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Także czasem nie rozumiem współczesnej sztuki, ale myślę, że mimo wszystko warto od czasu do czasu wybrać się do muzeum.
    Płaszcz bardzo mi się podoba, sweterek faktycznie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten obraz z miastem.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo, bardzo chętnie bym się tam wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjecia , z chęcią bym się tam wybrała ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog oraz post ! Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Mogę liczyć na obserwację mojego bloga?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wonderful pictures and outfit. ^^
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki słodki sweterek :-)
    Ja nie do końca jestem wrażliwa na ten rodzaj sztuki, chyba nawet jej nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! Ta ekspozycja jest naprawdę fantastyczna :-) Podoba mi się bardzo Twój słodki sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sesja, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie chciałabym się wybrać do takiego muzeum, kiedyś przechodziłam przez to obojętnie: 'Po co to oglądać, to przecież same obrazy i jakieś dziwne rzeźby'. Ale przez to, że sama zaczęłam rysować i ogólnie naoglądałam się za dużo tumblra bardzo spodobały mi się takie miejsca. Tak dużo inspiracji w jednym miejscu! zdjęcia są boskie haha
    pozdrowionka :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Też muszę się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ja lubię te Twoje zdjęcia, kurczę!
    No i ten uśmiech! :DDD Cudowny, ale to już pisałam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajne, roześmiane dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie bym się wybrała na tą wystawę. Kilka prac, które tu pokazałaś na foto bardzo fajnie by było zobaczyć z bliska.
    Wyglądasz ślicznie. Sweter z jednorożcem jest super i płaszcz też!:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię odwiedzać takie miejsca, chodzić do muzeum i podziwiać oryginalne wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a cool place to visit. Cute outfit, anyway.

    Cheers, Rob.
    http://robilliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie bym odwiedziła to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. what a lovely post my dear, the pictures are amazing, simply amazing
    lovely :)

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  39. Extra wyglądałaś kochana :) Super wystawa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sweter z jednorożcem jest ekstra :) Sama wystawa brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  41. z chęcią bym się wybrała do takiego centrum sztuki. pięknie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi dear
    Great post, you both look so great
    Love the unicorn sweater
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega zdjecia :)

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ohh, great post! Art is, apart from fashion, what I get most excited about. It's a world on it's own, a place you can go to escape or a place you can go to wake up or something you can get lost inside <3 Love the outfit as well, cute :)

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! So amazing! Love photos and video!)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia,a sweterek z jednorożcem jest rewelacyjny. :*

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Podobają mi się zdjęcia na tle białych ścian z literami. Sztuka współczesna wywołuje u mnie skrajne emocje, wiele dzieł mi się nie podoba ale też wiele innych wpisuje się w moje gusta. Tu ze zdjęć przykładowo wykorzystanie geometrii wzbudziło moje zainteresowanie tym bardziej, że matematyka jest mi bliskim tematem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne miejsce! :)
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. molto bello

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  50. ale świetne miejsce i zdjęcia, genialnie wyszły! :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Awesome photography, dear! Love every bit of it! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I am inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Props Tools & Cosmetics Blush, Bronzer and Highlight Review and Swatches

    OdpowiedzUsuń
  53. ale super! :) nie wiedziałam, że w Krakowie coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne zdjęcia i świetny post!;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja bardzo lubię chodzić po muzeach. Dla niektórych to mogą być tylko zwykłe obrazy albo przedmioty ale możne w nich znaleźć niesamowite inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie przepadam za Muzeami, czuje się w nich nie na miejscu. Owszem, są takie które z przyjemnościa odwiedziłam, ale nie jest to moja ulubiona forma spędzania czasu. Za to uwielbiam teatr i operę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sweter w HM? O nie muszę go mieć <3 moja bajka z dzieciństwa :) p.s. mi też podobają się Twoje włoski <3

    P.S.2 Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wstyd się przyznać ale do muzeum do rzadko kiedy chadzam, ale ostatnio mam wielką ochotę wybrać się do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię zaglądać do muzeum, ale nie czuję na ogół tych prac, emocji z nich płynących. Czasem się zdarza, że coś chwyta mnie za serce, ale bywałam głównie na wystawach tematycznych, jednych autorów i zawsze wychodziłam co najwyżej rozbawiona poziomem abstrakcji.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. swietne zdjecia :)
    takie muzeum sama z checia bym odwiedzila

    OdpowiedzUsuń
  62. Och słyszałam już tyle dobrego o tym muzeum i tyle zdjęć widziałam... i tyle razy byłam w krakwie... nowe postanowienie noworoczne! Przy najbliższej okazji ruszyć tam wreszcie tyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  63. both stunning!! love the modern art!

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  64. Amazing photos. Omg! You guys are too cute!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudowne zdjęcia *.* http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. YOU LOOK AMAZING..I LOVE THE PLACE AND YOUR STYLE...

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia i bardzo fajne stylizacje. Muszę koniecznie wybrać się w grudniu do muzeum.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jako studentka malarstwa (również Kraków, pamiętam że kiedyś pytałaś) jestem pozytywnie zaskoczona zainteresowaniem sztuką wśród blogerek! Też miałam robić zdjęcia w mocaku, bo to już kolejne które widzę na tle tamtych liter i uważam je za bardzo inspirujące ;)

    Byłaś obserwatorką mojego poprzedniego bloga (come-carpe-diem-baby.blogspot.com), dlatego piszę do Ciebie z informacją o mojej "przeprowadzce" na własną stronę internetową:
    ROMANESQUE.PL
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Miałam przyjemność być w MoMA w Nowym Jorku. Byłaś? Rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia! Trochę jestem zdziwiona, że mogłaś je tam robić :) Praktycznie za każdym razem jak jestem w jakimś muzeum zwraca mi się uwagę żebym nie robiła zdjęć (zwykle jest to za granicą)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości muzeów nie można robić zdjęć z lampą błyskową bo ma to zły wpływ na obrazy (kolory bledną) , mi na szczęście nigdy nie zdarzyło się że ktoś zakazał robienia zdjęć w muzeum :)

      Usuń
  71. Swietnie wyglądasz, świetne zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Konik pony!? Dzięki za odwiedziny na www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ale świetnie te zdjęcia wyszły! macie cudowne sweterki :) sama nie wiem, który bardziej mi się podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  74. Fantastic pictures! You look adorable in that unicorn sweater!! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. A, że też mnie tam jeszcze nie było a tak blisko :)
    Ps. masz idealne włosy! rewelacja.

    pozdrawiam
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. The pictures are so awesome! I love the blue cardigan:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniałe zdjęcia, muzeum i Wy ;) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. Mogłabym oglądać te zdjecia po kilka razy!!
    Niektóre są przepiękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. uroczy masz sweterek <3 a co do muzeum... ja jakoś nigdy nie lubiłam takich miejsc...

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialne zdjęcia :)
    Również obserwuje :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Filmik widziałem na twoim kanale :) A post i zdjęcia super!:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne zdjęcia a do Muzeów uwielbiam chodzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zazdroszczę wizyty w MOCAK. Mi Kraków zupełnie na razie nie po drodze więc pewnie nie prędko tam zawitam, chociaż bardzo bym chciała.

    Pozdrawiam,
    Najszczuplejsza
    [najszczuplejsza.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  84. Lubię sztukę nowoczesną, bo każdy może odczytać to samo na różne sposoby :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Również uwielbiam sztukę i chętnie bym się wybrała do takiego muzeum :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudnie tam jest, jak widzę. Muszę tam się pojawić :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Stunning photos ! Your sweater is so cute, I love it ! Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Uroczy sweterek :) Bajka mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  89. ale super :) sama bym się tam wybrała :)

    Pozdrawiam, by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ciekawy blog będę wpadać częściej ;) zapraszam na mój blog - http://www.poznajciequeenbee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. hahaha wymiata Twój sweterek, a ty razem z nim <3 Marzę by kiedyś pójść do takiego muzeum ^^

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook