Krk by night

12:50 PM

Dziś prezentuję Wam moją pierwszą nocną sesję, myślę że efekt finalny jest bardzo dobry. Zdjęcia robione były jakiś czas temu w Krakowie, a dokladnie w Forum Przestrzenie. Bardzo spodobał mi się klimat tamtego miejsca, zwłaszcza nocą gdy świeciły lampki! Jest to miejsce w Krakowie, którego z pewnością będę odwiedzała częściej. W tym samym budynku znajdowało się Forum Mody - sklep z kolekcjami młodych projektantów. Znalazłam tam wiele rozmaitych inspiracji oraz poznałam dotąd mi nieznane polskie marki. Jeśli chodzi o outfit to postawiłam na połączenie dwóch różnych kratek - zielona na koszuli i czerwona na płaszczu. Czasem nieoczywiste połączenie mogą wyglądać świetnie! Aby stonować cały look postawiłąm na czerń - moje ulubione podarte jeansy i świetny top z dłużyszm tyłem tzw. ogonem :P.
♥♥♥
Today I present to you my first night session, I think the final result is very good. Photos were taken some time ago in Krakow, and exactly in the Forum Przestrzenie. I loved the atmosphere of that place, especially at night when the lights were shining! It is a place in Krakow for which I will surely be visited more often. In the same building were the Forum Mody - shop with collections of young designers. I found there are a variety of inspiration and met yet unknown Polish brand. As for the outfit that I put on a combination of two different boxes - green on the shirt and red on the coat. Sometimes the non- obvious combination can look great! To tone down the look I put on black - my favorite torn jeans and a great top.
































top - Bershka / shirt - SH / coat - Reserved / ripped jeans - Bershka / creepers - Deezee

You Might Also Like

117 komentarze

  1. Świetne klimatyczne fotki
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! ;) I jakie faaaajne spodnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Obserwujemy? :)))


    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk i koszula są świetne! Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz swietne włosy ! :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like you had fun! Great outfits!

    http://darkwoodenpath.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny uśmiech!
    Zawsze boję się nocnych sesji bo światło jest zdradliwe, ale wyszło fajnie.

    Buziaki
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  8. what a lovely post my dear
    and thanks so much for the comment
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome! Literally enjoyed this post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, płaszczyk super.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śpodnie super:) No i moją uwagę przykuły brwi :) Bardzo ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Punkowo :) Powodzenia w kolejnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjecia , super wygladasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Spodnie mi się podobają. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne miejsce i zdjęcia super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula i szal genialne ^^ Ps.chce się oglądać te zdjęcia, gdy się uśmiechasz tak szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz. Super zestaw dobrałaś :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Kraty są świetne , każdemu pasują :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się Twój płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  21. You are absolutely lovely, dear! <3

    ▲unknownprettylies.blogspot.com▲

    OdpowiedzUsuń
  22. Super płaszczyk :) Świetne fotki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo oryginalny styl ale chętnie bym Cię zobaczyła w czymś mega eleganckim :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, Kraków! A nocą to już w ogóle cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Sesja nocna całkiem udana :) A stylizacje Twoje uwielbiam, za taką nonszalancję i oryginalność!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie wyszła nocna sesja;-) spodnie masz genialne! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia bardzo ładne a na nich piękna kobieta, fajne buty i cała reszta ale buty extra!
    Kraków nocą nadaje klimatyczności;) całej stylizacji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Młodość pięknie się komponuje z wieloma " ciuszkami" :-))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie się całość prezentuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie mega:D choć pewnie za ciepło Ci w nich nie było xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Look great Emanuelle. XOXO

    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie :) Wszystko udało Ci się odpowiednio dobrać, bo poszczególne części do siebie pasują. Też lubię kraty

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia. ;]
    Świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Klimatyczne zdjęcia! Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia. Super masz spodnie.Podoba mi się Twój styl ubioru.Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Your outfit is a pure perfection.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia mają swój urok i klimat :)
    Inspirujący look :) :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia :) A ja tam nie byłam jeszcze.. chociaż Kraków tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uśmiechaj się bardzo często, bo ślicznie wyglądasz :)

    zapraszam do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawie i oryginalnie wyglądają te kratki koło siebie. Taki zestaw z pazurem ale nie za ostro i dobrze, naprawdę ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawie i oryginalnie wyglądają te kratki koło siebie. Taki zestaw z pazurem ale nie za ostro i dobrze, naprawdę ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna sesja! nawet nocą wyglądasz genialnie, a stylizacja jak najbardziej pasująca do klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw! Pokochałam kolor Twoich końcówek włosów-jest piękny!

    Pozdrawiam :*
    mój blog-KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie wyszły te zdjęcia ;D Świetnie wyglądasz ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Też lubię nocne zdjęcia :)
    Ale fotograf zaszalał z czasem naświetlania :D Efekt ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacja odpowiednia do Twojego "zbuntowanego" wieku :) Ja już nie zdecydowałabym się na taką. Urocza Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne miejsce wybrałaś i widać, że aparat Cię kocha:-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. kurczę, ale Ty jesteś fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcia, chciałabym mieć zimny odcień blondu tak jak Ty, ale na moich włosach nie bardzo wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kraków to piękne miejsce. Spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdjęcia są naprawde super :) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj dawno nie byłam w Krakowie:) swietnie wyszła sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, wyglądasz genialnie. Świetny masz styl :) Sesja wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne zdjęcia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz ;) Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam Kraków <3 A Ty wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Spodnie absolutnie genialne! Miałyśmy kiedyś takie ale albo my schudłyśmy albo się rozciągły i źle się układają :P
    Zdjęcia nocą bardzo fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  59. i love your hair and i like your pants! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia. Szkoda, że do Krakowa mam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie wyglądasz a stylizacja naprawdę oryginalna;) Szczególnie płaszczyk mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zdjęcia, dawno nie byłam w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  63. You are super pretty! And your outfit is cute and looks really nice on you c:

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  64. Na spodnie jestem już chyba za stara ;) ale całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna ! i Sliczny usmiech ! :*

    www.patryczko.blogspot.com
    Dopiero zaczynam z moim blogiem lifestylowym !
    Będę wdzięczna jeśli poświęcisz swoj czas i wejdziesz
    zobaczyć co słychać u mnie na Blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia :*
    Wspólna obserwacja ? :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Hi dear
    Great and comfy outfit
    Love those shoes
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajne zdjęcia, ładnie wychodzisz na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Super spodnie,nie zmarzłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  70. fajne zdjęcia, chociaż zdjęcia nocne nie są najłatwiejsze do wykonania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się w tych spodniach :) !

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne foty, nocne zdjęcia sa niesamowicie trudne

    OdpowiedzUsuń
  73. Dobre jest połączenie dwóch różnych kratek, na początku myślałam, że tak sobie to wygląda, ale przejrzałam zdjęcia i przekonałam się, że niebanalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Mnie podoba się Twój kolor włosów...marzy mi się taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Masz świetny kolor włosów i bardzo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdjęcia świetne bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdjęcia piękne, ale ich bohaterka jeszcze piękniejsza.
    Zazdroszczę koloru włosów- piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. love those jeans and creepers!
    xx
    Enter my giveaway, if you like :)
    http://retro-electric.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  79. Efekt sesji bardzo dobry!
    Zdjęcia są śliczne :))
    No i za same spodnie dostajesz ode mnie +10 do fajności ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. dziarskie dziewoje! Ekstra foty :)

    OdpowiedzUsuń
  81. zdjęcia wyszły bardzo dobre. masz świetny styl.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por gfc? me encantaría.
    Te espero.
    http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos;-))

    OdpowiedzUsuń
  83. Cool :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  84. Kraciasta koszula i szalik są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  85. świetnie wyglądasz, a włosy masz cudowne <3 w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam nocne zdjęcia, bardzo fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook