Perfect prom dress

9:10 PM

Dziś chcę podzielić się z Wami kilkoma propozycjami sukienek na studniówkę. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Pojawiają się i te balowe suknie wzięte prosto z bajek Disney'a, kreacje w hollywoodzkim stylu jak i te bardziej stonowane, a nawet gotyckie. Kilka z moich propozycji nie będzie jednak typowymi sukienkami - są to crop topy ze spódnicą dla tych bardziej odważnych.
Koniecznie napiszcie mi która kreacja jest waszą ulubioną!
♥♥♥
Today I want to share with you some proposals for prom dresses. I think that everyone will find here something for themselves. There are ball gowns taken straight from Disney movies, Hollywood-style creations as well as those more subdued and even gothic. A few of my suggestions will not be the typical dresses - These are crop tops with skirts for those more brave people.
Be sure to write me which dress is your favorite!

















<click>























sukienki pochodzą z Sherry London

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Przepiękne są te sukienki :) Najbardziej spodobały mi się te w kolorze niebieskim ! :D
    Poklikałam uczciwie!
    http://everything-by-me.blogspot.com/p/o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę bardziej minimalistyczne kreacje :P

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wczoraj studniówkę i dziękuję Bogu, że wzięłam sukienkę z długim rękawem, bo w Twoich propozycjach bym tam umarła haha, ale fakt, sukienki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż swoją studniówkę mam już daaawno za sobą to bardzo podoba mi się Twoja pierwsza propozycja, ta dwuczęściowa sukienka jest piękna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful dresses, love the crop tops!
    Happy New Year!
    xoxo
    retro-electric.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz te propozycje *.* szczególnie w 7 się zakochałam <3
    Ja u siebie na blogu też mam serie studniówkową : ) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te suknie są obłędne :) Ciekawe jak na żywo się prezentują. Czerwono-czarną zapragnęłam z miejsca! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczzne sukienki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w 3 i 7, jakie piękne!
    http://sssddday.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są wszystkie! szczególnie ta krótka czarna, jejuu albo czerwona. Boskie po prostu, zapraszem serdecznie również do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne sukienka, zwłaszcza długie bardzo mi się spodobały! Mogłabym mieć studniówkę co roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudowne :)
    ciężko wybrać jedną , jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3,8,9,10,11 podobają mi się najbardziej :) Jednej nie potrafię wskazać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sukienki. Wszystkie bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne sukienki - jest w czym wybierać ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swoją sukienke na 100dn projektowałam sama, oczywiście krawcowa pozmieniala troche ale i tak byla inna niz wszystkie :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedostatnia cudna !! Jeny, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda ma w sobie coś przyciągającego uwagę. Chętnie przygarnęłabym wszystkie, bo ja uwielbiam sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poza dwiema pierwszymi podobaja mi się wszystkie, ale najbardziej trzecia, czwarta i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  21. matko zakochalam sie we wszystkich ! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre są ładne. Część z nich raczej się nie nadaje, ze względu na gołe plecy czy goły brzuch.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne sukienki! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają bardzo ładnie na zdjęciach, ciekawym zabiegiem jest na pewno połączenie crop topu ze spódnicą - takie podoba mi się najbardziej z tego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Like the first photo :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda jest przepiękna :) ahhh śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear
    Wow great recap
    Love the second one, that pink dress is so wonderful
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne sukienki! ;D
    Mi bardzo podoba się 6 kreacja w kolorze beżowym :)
    Sama też mam teraz dylemat, co założyć na studniówkę :(
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. veryyy original dresses!! ñlike the first one!


    Thanks for stopping by my blog! Got a new post in BLOG.THE.DREAMS.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. ach chciałabym mieć choć jedną taką! <3 Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją? Oddałabym w ciągu 24h :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne sukienki! Nie wiemy, która podoba nam sie najbardziej! Wszystkie długi skradły nasze serca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing dresses! I love the one with silver belt.

    OdpowiedzUsuń
  33. I honestly love the short black one!So classy *_*

    mypastel-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I honestly love the short black one!So classy *_*

    mypastel-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook