Video : Kylie Jenner lips in one minute

11:42 AM



W końcu przyszedł czas na mój pierwszy tutorial makijażowy (szykuje się więcej!). Postanowiłam pokazać Wam jak powiększyć usta w stylu Kylie Jenner bez konieczności powiększania ich kwasem hialuronowym :P. Potrzebujemy matową konturówkę w kolorze nude i nieco jaśniejszą szminkę. Dzięki temu, że produkty są matowe efekt przerysowania ust nie będzie tak widoczny. Trzeba jedynie pamiętać, aby nie przesadzić. Próbowaliście kiedyś już tej metody?
♥♥♥
Finnaly came time for my first makeup tutorial (will be more of them!). I decided to show you how to enlarge lips in Kylie Jenner style but without injection :P. We will need a matte nude lip liner and slightly lighter lipstick. Because the products are matte, overdrawn effect will not be as visible. Just remember not to overdo it. Have you ever tried this method?



 



You Might Also Like

85 komentarze

  1. Masz bardzo ładne usta:) Moim zdaniem konturówka jednak za bardzo się odznacza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetny filmik !! Prosimy o więcej <3
    Śliczne usta i piękny kolorek wyszedł !!

    Miłego weekendu kochana <3
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ustka *.*

    Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, głównej bohaterce telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli miałabyś czas i ochotę zajrzeć, byłoby mi niezmiernie miło.
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym (:

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czuję potrzeby powiększania sobie optycznie ust, ale przyznam, że robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne usta <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow nieźle :v ja ma wrażenie , ze wszyscy zawsze widzą ze sobie lekko przerysowałam usta :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam jestem zadowolona ze swoich ust ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt - jak najbardziej udany. Podoba mi się, chociaż jeśli chodzi o makijaż to jest, to dla mnie czarną magią :/ Świetny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę chyba w końcu wypróbować to nowe cudo z GR :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love over-lining my lips haha the Kylie Jenner lip trend was actually one of my favorite makeup trends because it got me into wearing nude lipstick! Love the video. :)
    manicpixiegirl

    OdpowiedzUsuń
  12. Różnica jest bardzo widoczna :) Oby więcej takich filmików ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, love your pouty lips! Happy 2016, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt :) Niestety my nie możemy malować ust :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt :)
    Rzeczywiście bardzo to powiększa usta! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt powiększenia ust jest, chociaż powiem szczerze, że sama Kylie Jenner i jej styl raczej mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci to wyszło! :) Nie spodziewałam się takiego efektu, ale pozytywnie mnie zaskoczyłaś :) Muszę przyznać, że świetny odcień szminki z GR! Chyba odgapię :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam stylizować i optycznie powiększać usta. \sprobuje tej szminki

    http://www.otwartysalon.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. wow naprawdę ładnie wyrysowałaś usta!!! prawie jak kardiaszianki!!!
    zapraszam do nas http://neverforget12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić jakiś kolorek tej kredki GR :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutely great! Happy 2016!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: What's New: Benefit Cosmetics, Smashbox and Algenist

    OdpowiedzUsuń
  22. Kylie podbiła serce ludzi na całym świecie, osobiście ją lubię a jej makijaż jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy pomysł. Nigdy nie próbowałam.
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem :)
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem, czy tak można powiedzieć po polsku, ale jesteś "kinogeniczna" :)
    Bardzo jakościowe wideo i świetny tutorial. Cały czas szukam sposobów trochę powiększyć usta i tę bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też takie chce :D Wyglądają znacznie kusząco i na większe <3 Mam tak małe wargi, to coś dla mnie :) A szminki i błyszczyki kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mam wiele matowych kolorów, ale dopiero od kilku dni uczę się używać konturówki :)
    kupiłam dwie, ale zdecydowanie brakuje mi jeszcze kilku odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny film mam nadzieję, że będzie kolejny :)
    Pozdrawiam:)agata115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świat oszalał na punkcie tych ust:-) fajny trik-tani i skuteczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. tani i skuteczny trik;p piękny kolor na ustach ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny efekt :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie robiłam, super poradnik ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się efekt jaki uzyskałaś :) Usta wyglądają pięknie i fajnie oglądało się filmik:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. Extra efekt kochana, kurcze muszę dorwać w końcu tą kredkę GR :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny tutorial, bardzo podoba mi się efekt końcowy i z chęcią wypróbuję to na sobie! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. great post

    new post
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne usta,świetnie Ci w takim kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz piękny kształt ust, po pomalowaniu to już w ogóle! :) Ja również "powiększałam" usta konturówką z tą różnicą, że dobierałam kolor zbliżony do koloru moich ust i wypełniałam nią całe, nie używając szminki :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie próbowałam, ale muszę rpzyznac, że mega mi się podoba efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Both colours are beautiful...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny efekt! Ja niestety (albo stety) się nie maluję, ale może kiedyś się przyda. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Great job on the video, Emm, you look so cute. Happy 2016!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  43. Uzyskałaś świetny efekt :)
    A kolor bardzo mi się podoba ;D
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. thanks so much for the comment
    it really made my day and I am so happy that you liked my „year 2015 in pictures“
    and btw. Amazing post my dear
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  45. te kredki z golden rose zbierają same dobre recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. I moja ulubiona kredka Golden Rose :) !! Wiem, że będę powiększać swoją kolekcję:)
    PS Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szminki Golden Rose są świetne. Wyszedł Ci naprawdę fajny efekt ;)
    http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. This is truly awesome! Thanks for sharing. :)


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię takie filmiki które nie są długie a skupiają sie na temacie. Widać różnice, jeszcze jej nie stosowałam ale wypróbuję na studniówkę :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny filmik i genialny pomysł! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Na filmie efekt bardziej mi się podoba niż na zdjęciu, na którym widać jednak wyraźnie odcinającą się konturówkę. Lubię te pomadki w kredce od GR.

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie! *.*

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super post:) I świetny filmik tak jak już mówiłem;D

    OdpowiedzUsuń
  54. blessings....
    nice color.
    I have full lips both top and bottom, so i'll have to leave this tip, thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny efekt, jest różnica. Bardzo lubię kredki z Golden Rose :) Ciekawy blog, z radością dołączam do grona obserwatorów :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. rzeczywiście jest kolosalna roznica

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook