DIY: Minimalist nails / minimalistyczne migdałki

9:06 PM



Przyszedł czas na mój pierwszy paznokciowy tutorial. Część z Was pod ostatnią notką pisała że moje paznokcie przypadły Wam do gustu co bardzo mnie cieszy.  Ostatnio pokochałam minimalizm, gdy rok temu zobaczyłam te paznokcie u Samanthy z Batlash Beauty (potem miałą je również Kylie Jenner) wiedziałam, że kiedyś będę musiała je wypróbować. Wpadłam na pomysł, aby użyć do nich pasków do frencha ale w nieco inny sposób. Dodam że takie pazurki robiłam pierwszy raz, więc nie są one perfekcyjne. Zapraszam do oglądania :)
♥♥♥
It's time for my first nail tutorial. Some of you wrote my that you really liked my nails. Recently I love minimalism, a year ago I saw these nails at Samantha from Batlash Beauty (then Kylie Jenner). I had the idea to use in them french nail strips but in a slightly different way. I would add that such claws did the first time, so they are not perfect. Watch my video :)




You Might Also Like

88 komentarze

  1. Woow, mega podoba mi się ten tutorial Świetne, tumblrowe pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota! Zazdroszczę wszystkim takiego talentu :)

    _____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & beauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Great tutorial! I want to try this too :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh so glad you made a "how to" on these nails, they so caught my eye in your last post <3 :)

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Muszę wypróbować ten sposób u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cool, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt!
    Kochana zapraszam Cię na rozdanie, a także do zabawy (Zgarnij 100 000 wyświetleń!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy efekt i prosty tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sposób, ciekawe czy by mi wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great mani! Really interesting video...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły efekt. Wygląda bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zachwycałam się Twoimi paznokciami :D
    Bardzo się cieszę, że teraz będę mogła sobie takie zrobić :)
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt , ja wreszcie jutro ide zrobić paznokcie :D;*

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na haul zakupowy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny efekt <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na pierwszy raz, to wyglądają świetnie! Fajny ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne paznokcie i tutorial też bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i fajny efekt. Ja bym jeszcze to urozmaiciła pokrywając paznokcie najpierw jednym jasnym kolorem, a dopiero potem dała paski i czarny lakier.
    Co do nauczycieli religii to wszystko zależy jak się trafi. Ja przez całe ginnazjum i dwa lata liceum miałam księdza, który nam puszczał na każdej lekcji filmy, co według mnie było po prostu pójściem na łatwiznę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tutorial! Gdy będę miała trochę więcej czasu to może przy jego pomocy uda mi się pomalować tak ładnie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. So pretty!

    xoxo
    http://pandoraglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, niestety moje paznokcie nie współpracują ze mną:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great job. This is art also.... <3

    http://takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne wyszły! Wypróbuję z innym kolorem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł na elegancki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądają pięknie, idealne na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. absolutely enjoyed this post dear!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznaję, bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne pazurki :) mrauuu

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Great manicure! Thank you for sharing! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu CUDNE, no co tu więcej pisać :D
    wyszło mega ! ;)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh! Wyglądają fantastycznie! :D Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie wyglądają, uwielbiam takie proste i nieskomplikowane zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam, że patrząc na całość pomyślałam, że dalekie jest to od minimalizmu, ze względu an mocny kolor i nietypowy wzór. Niewątpliwie rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. what a lovely post my dear
    and thanks so much for the comment
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  35. Super te paznokcie. Bardzo ładne. Jestem zachwycony Twoim blogiem, będę tu wpadał częściej. Obserwuję. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna i oryginalna metoda, chętnie wypróbuję ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Świetny efekt :) Też muszę sobie takie zrobić :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. rzadko się tak brzydko wyrażam ale za-je-bi-ste ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Okurcze, to wydaje się mega proste! Muszę koniecznie wypróbować, bo efekt końcowy jest bardzo efektowny :)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownee paznokcie! <3
    http://individualminimalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za odwiedziny. Cudowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie paznokcie ! Są piękne :) Muszę koniecznie wypróbować.
    http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawie to wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo oryginalnie wyszly te paznokcie, zazdroszczę talentu :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  45. Łapka w górę zostawiona. ;) Jeju, jak na pierwszy raz to właśnie wyszły perfekcyjnie! Fajny pomysł na DIY i dobre wykonanie, ja ich nie widziałam nigdy wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe :) Zainspirowałaś mnie :) Może zrobię sobie taki wzorek jutro, ale na jednym lub dwóch paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Efekt jest fantastyczny :) Wygląda to po prostu pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Super Ci to wyszło :) Ja nie mam ani talentu ani cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Stoickie i takie minimalistyczne, a jakie piękne! Też chcę takie! Zrób mi :D

    OdpowiedzUsuń
  50. naprawdę świetnie to wygląda! :) dziękuje kochana za komentarz u mnie i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię takie minimalistyczne paznokcie. Sama miałam takie przezroczyste strzałki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super to wygląda! Masz bardzo łady kształt paznokci, a taki motyw podkreśla ich zadziorność i odwzorowuje Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne, klasyczne paznokcie. Muszę spróbować je wykonać - ale chyba wybiorę biel, będzie taka wariacja na temat french manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy wzór :) Prosty i niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny wpis oraz cały blog. ;*
    Kochana zapraszam serdecznie do mnie - http://threethingsiloveanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie cudne! Jak tylko moje odrosną - muszę przetestować!

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook