DIY: nutella lip balm / balsam do ust z nutelli

12:34 PM


Dziś chcę podzielić się z Wami "przepisem" na balsam do ust z Nutelli. Zawsze chciałam stworzyć własne kosmetyki, daje to niesamowią satysfakcję. Fajnie przecież zrobić coś samemu :). Wykonanie takiego balsamu jest bardzo proste a jednocześnie szybkie - najdłużej zajmuje jego chłodzenie w zamrażarce :P. Balsam pachnie jak Nutella. Jednak kluczowe są dobre proporcje, ja swój przetapiałam kilka razy aż konsystencja była kremowa i latwo się rozprowadzał.
♥♥♥
Today I want to share with you the "recipe" for lip balm with Nutella. I always wanted to to create my own cosmetics, it gives incredible satisfaction. Execution of this balm is very simple and fast - the longest is the cooling in the freezer: P. Lip balm smells like Nutella. However, the key is good proportions, I melted it several times until the texture was creamy.





Filmik jest z angielskimi napisami, aby każdy, nie ważne skąd pochodzi go zrozumiał. Do stworzenia swojego balsamu potrzebujecie : łyżeczkę nieparafinowanego oleju kokosowego, kawałek wosku pszczelego (lub łyżeczkę jeśli uda się Wam kupić wosk w drażetkach) i oczywiście najważniejszy składnik - Nutellę, dałam łyżeczkę. Jeśli konsystencja nie będzie Wam odpowiadała możecie dodać któryś ze składników.

You Might Also Like

90 komentarze

  1. Ja bym to prędzej zjadła hehe :)
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra pomysł muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawy :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w link w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. ;) Czuję jednak, że szybko by się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, chociaż ja bym od razu zjadła :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  6. wow super! jeszcze czegoś takiego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Ciekawe ile czasu można taki używać, aby się nie przeterminował. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł, ale obawiam się, że taki balsam do ust w moim przypadku zostałby zużyty w ciągu jednego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chyba szybko zjadła ten balsamik:P

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko... ale mam cohotę na nutellę... jaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki wykonany własnoręcznie kosmetyk musi przynieść dużo satysfakcji! :)
    Wygląda super!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zawsze chciałam zrobić coś takiego, świetny i prosty przepis ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo nie wiemy czy to dobrze, że z nutelli bo ciągle będziemy lizać usta xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Great idea! Thank you for sharing! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno balsam ma fajny smak i szybko by znikł. Warto skorzystam z przepisu.Słodko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. I just loved this DIY definitely I give it a try, plus so yummy! great Diy <3
    carlottaloth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł ale chyba zostałby szybko zlizany z ust :P

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł :) Pewnie bym go zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł świetny, ale pewnie bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome! I absolutely had fun reading this. Have a fun-filled day!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  22. So interesting! Certainly trying it out!
    Love,
    Nilu Yuleena Thapa
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, nie wierzę! :D Genialne ♥ muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysl;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. rozwaliłaś system! :D Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam za pomysłowość :))
    Musi być świetny :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry pomysl, choc mnie nigdy nie chce sie bawic w kosmetyczne DIY :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł podziwiam cie za kreatywność :*
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O jaa, jaki świetny pomysł! Aż chyba sama spróbuję coś takiego stworzyć. :3

    OdpowiedzUsuń
  31. oj pewnie cały balsam bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy pomysł :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To coś zdecydowanie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł, nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  35. na taki numer w życiu bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. That's such a beautiful outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze ;) swietne ;) nie wiedzialam ze z nutelii mozna zrobic balsam ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś szalona :> ja nie zrobię, bo bym go zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  39. mwahahahaha jesteś mega pomysłowa! Ale czy ja wiem, czy z takim cudem na ustach nie oblizywałabym się jak szalona... nabawiłabym się jeszcze popękanych ust w zanadrzu gratis xDD

    OdpowiedzUsuń
  40. jest noc a ja najchętniej poszłabym do lodówki po coś słodkiego :DDD taki balsam chyba tylko spotęgowałby moje słodyczowe zapotrzebowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze świetny pomysł! Na pewno spróbuję :) Pozdrawiam i obserwuję z wielką chęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Smakowity pomysł. Dziś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale super! Szkoda że mam uczulenie na kakao.. :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Słodki kosmetyk, fajna propozycje,

    OdpowiedzUsuń
  45. Prędzej bym go zjadła niż zdążyła zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  46. O jejku,używałabym non stop;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mmm nutellla, nie da się jej nie lubić ;). Bardzo fajny pomysł z takim smakowitym balsamem do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  48. thanks so much for your lovely comment
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja się chyba nie nadaję do takich słodkości, ale pomysł genialny. <3

    OdpowiedzUsuń
  50. :) fantastyczny pomysł! niech żyje nutella ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny pomysł! Nigdy bym nie pomyślała, że takie rzeczy można zrobić samemu :) To takie proste i potrzeba tak niewiele :) Co prawda mam uczulenie na czekoladę, ale może powstrzymałabym się przed smakowaniem moich warg :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciągle oblizywałabym usta. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurczę, chociaż nie używam balsamów do ust, to na ten chyba się skuszę! Fajny pomysł i na pewno kreatywny. Nie wątpię, że Twoje kosmetyki byłyby nietypowym połączeniem i bardzo oryginalne. :) DIY właśnie skończyłam oglądać i nie mogę się nadziwić, jakie to jest łatwe w wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy nie myślałam, że można zrobić balsam do ust z nutelli. Nie wiem czy bym prędzej tej nutelli nie wyjadła łyżeczką lub palcem ze słoika ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny przepis;) Też lubię wykonywać jakieś proste kosmetyki sama;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pewnie bym zjadła ;) pomysl ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  58. o rany! genialne :D już mam plan na piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  59. This sounds like such a crazy idea hehe, but hey, it's useful for if you ever fancy a quick snack.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny pomysł, muszę jeszcze kupić wosk pszczeli i biorę się za robienie takiego balsamu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Pyszny pomysł!!

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. szok! czegoś takiego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  63. o czymś takim jeszcze nie słyszałam :) moze obserwacja ? zapraszam na bloga ----> http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wygląda rewelacyjnie, pierwszy raz się z czymś takim spotykam :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Jesteś genialna ! Koniecznie muszę spróbować.
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. A to dobre,świetny pomysł.Coś czuję,że bardzo szybko by mi się ten balsam skończył:-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pomysł świetny :D Choć pewnie zachęcałoby to do ciągłego zlizywania go z ust.;)
    Lubię takie prostsze przepisy, które praktycznie każdy może samodzielnie wykonać.
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. ja mam prostszy sposób : nałożyć nutellę na usta, a potem zlizać hihi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny pomysł! Muszę wypróbować!
    http://korytarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook