Scream Queens inspired outfits

12:08 PM


Do stworzenia tej notki zainspirował mnie serial "Scream Queens", a dokładniej styl Chanelek z Kappa Kappa Tau. Od razu pokochałam te pastelowe, cukierkowe outfity! Jednym z powodów dlaczego oglądam ten serial są właśnie te niebanalne stroje. Możemy zobaczyć rozmaite pastelowe futra, które już jakiś czas temu skradły moje serce. Dziewczyny z Kappy noszą również futrzane buty torebki czy nauszniki. Taki styl pewnie dużej części z Was wcześniej kojarzył się z kiczem, jednak Chanelki udowadniają nam że byliśmy w błędzie. Najważniejsza jest umiejętność zestawiania outfitu, wtedy nawet koronkowe skarpetki w połączeniu ze szpilkami będą wyglądały szykownie. Dzieczyny pokazują nam, że czasem warto zamienić czerń na pastele, który outfit podoba się Wam najbardziej?
♥♥♥
To create this post inspired me the series "Scream Queens", and more specifically the style of Chanels from Kappa Kappa Tau. I immediately fell in love with the pastel, candy outfits! One of the reasons why I watch this show are precisely those remarkable outfits. We can see a variety of pastel fur, which some time ago stole my heart. Girls from Kappa also wear fur boots bag or earmuffs. This style probably a large part of you previously associated with kitsch, but Chanels prove to us that we were wrong. The most important is the ability to collating outfit, then even lace socks in conjunction with heels will look chic. Girls show us that sometimes you need to change black to pastels, which outfit you like the most?




You Might Also Like

86 komentarze

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne kolory na wiosnę :) zgodnie z najnowszymi trendami !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście śliczne stylizacje ;) Szykowne, eleganckie, ale także oryginalne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten serial, i też oglądając zwróciłam uwagę na ich stylizacje, są świetne :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moja bajka, ale podoba mi się, że jest kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znamy tego serialu ale fakt, stroje są niebanalne i mają swoją ciekawą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Those look like great pieces.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love fur vests and them being in pastels makes me love them more!
    Love,
    Nilu
    <a href="http://bighairloudmouth.com/>BIG hair LOUD mouth</a>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe stylizacje :) 3 opcja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten serial :) i styl Chanelek :D Czy tylko ja kibicowałam głównej Chanelce xd ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Stylizacje świetne i mega cukierkowe, ale niestety nie w moim stylu :(

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje :)
    Bardzo podoba mi się taka kolorystyka :)
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda serialu nie znam, ale dział kostiumów wykonał kawal dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing inspiration <3 I really love this kind of colours!
    xx
    rockmyboots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wiosnę stylizacje :) :) Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się w takich kolorach w ogóle nie czuję a serialu nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the first outfit, I watched the pilot episode,really crazy show great actors :)
    I follow you xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg seriously all three inspired outfits are so amazingly cute!!
    I would love to have those outfits! Goshh... Dreaming right now

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten serial Chanel Oberlin jest moją bratnią duszą :D ahaha

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę jak świetnie! Normalnie jak z bajki. Tak piórkowo, futerkowo i bajecznie. Ale ja bym się tak nie odważyła hihi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba ten niebieski, choć różowy też nie najgorszy. :) Pozdrawiam i zachęcam do udziału w głosowaniu na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie numer 2! Uwielbiam pastelowe kolorki :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają świetnie, mimo wszystko nie wiem, czy czułabym się komfortowo w takim wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze słyszę o tym serialu! ale dzięki! z pewnością zacznę oglądać. Super te stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely outfits!
    xx
    www.glamretrostyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I was thinking about doing almost the same post. I love this so much.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach! Już czuć wiosnę :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful post dear! I like this a lot.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Ever Bilena Advance Matic Lipstick in High Heels Review and Swatch
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  30. Ubrania w pastelowym niebieskim kolorze najbardziej mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To jednak nie mój styl, wolę zdecydowanie czarne :) Ale ten drugi, niebieski całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się bardzo podoba.Lubię takie kolory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurczę, kto by pomyślał, że w takiej ilości pasteli, różu i futra można wyglądać tak dobrze! :) Przyznam, że mam trudności z wyborem jednego zestawu, ale mój minimalistyczny charakter skłania mnie ku numerowi trzeciemu :) Uwielbiam pastelowy róż - nawet mam ściany w pokoju w tym kolorze :P - a do tego zestaw przemawia skromnie i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja również jestem zakochana w takich jasnych futerkach, a pudrowy róż to po prostu wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tego serialu ale stylizacje przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam serialu, ale najbardziej podoba mi się 1 i 2 stylizacja ;).

    OdpowiedzUsuń
  37. koronkowa spódniczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny post - scream queens nie byłoby takie samo gdyby nie stylizacje, jest to jakaś forma kiczu, ale jakby nie było ten serial to taka "satyra" - wszystko jest przerysowane, niby straszne, a jednak trochę zdziecinniałe. Jest w tym jakaś sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, dla mnie pierwszy zestaw tylko buty bym wymieniła i drugi - są po prostu rewelacyjne! A takie kolorki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Już takie wiosenne barwy;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie widziałam tego serialu, muszę się rozejrzeć za nim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. 3 mi się podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z każdej stylizacji wybralabym coś dla siebie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dlatego właśnie tak uwielbiam pastele. :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylizacje w moich ulubionych kolorach *.*
    http://photosofclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pink pastel is one of my guilty colors, it's certainly a style that sometimes I incorporate, and the series is one of those that is on my list to watch ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawie aczkolwiek sama bym się tak nie ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam serialu a ubrania...to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pastele bardzo mi się podobają choć sama chyba żadnego ciuchu w pastelach nie mam :D Serialu nie znam, muszę obczaić xD

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubię pastelowe kolorki ale z każdej stylizacji którą przedstawiłaś przypadła mi do gustu tylko jedna rzecz :D Jakaś wybredna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Different style is attractive, comfortable and beautiful. xo

    http://takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. W sumie nie mój styl, ale ta ostatnia dziewczyna - bez czapki z uszami ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam pastele, są piękne w tych stylizacjach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pastele są fantastyczne - świeże i wiosenne. Najbardziej podoba mi się pierwszy outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pastele są zawsze strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne futro różowe uwielbiam je *.* Zapraszam do siebie :* www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja siebie w takich ciuchach nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale mnie zainteresowałaś tym serialem! :D Ciekawe czy można go oglądać gdzieś w necie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ja właśnie tu go oglądam. w TV jeszcze go nie ma, ma pojawić się niedługo na FOX Comedy :)

      Usuń
  59. Ciekawy styl. Nie miałam pojęcia o takim. :)

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Widziałam ostatnio zwiastun tej produkcji i przyznaję, że mnie zainteresowała. Czytając Twój post dochodzę do wniosku, że stroje zdecydowanie obłędne i choć na co dzień stawiam na nieco "spokojniejszą" klasykę to te mocno mnie zainspirowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię pastele, a najbardziej przypadł mi do gustu ten błękitny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  62. Totalny szał, idealne na wiosnę,
    Mimo, ze nie jestem fanka takich stylizacji, przyznaj, ze naprawdę rewelacja

    Pozdrawiamy :)
    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie znam serialu, ale stylizacje są dokładnie tym, co ostatnio mi w duszy gra. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  64. Great sets! Amazing colors!

    OdpowiedzUsuń
  65. I looove the look of this series! Pure style perfection and soo much fun <3

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  66. Adorable styles ! I love your selections :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowne outfity i te kolory <3 uwielbiam pastele !!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. I love the pretty outfits :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow! Nie znałam tego serialu, a teraz koniecznie muszę go obejrzeć <3

    WWW.HEDONISTICAT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook