Throwback Berlin

7:44 PM


Pomyślałam że podzielę się z Wami  zdjęciami, które zrobiłam podczas mojego pierwszego pobytu w Berlinie. Od razu pokochałam to miasto za niesamowitą architekturę i wbrew pozorom wszechobecny spokój, brak pośpiechu. Zwiedziłam wiele niesamowitych miejsc, w tegoroczne wakacje na pewno pojadę tam na dłużej. Bardzo spodobało mi się w jaki sposób zabytkowe i nowoczesne budynki współgrają ze sobą. Tą różnorodność możecie dostrzec na zdjęciach. Przy następnej wizycie w Berlinie zamierzam odwiedzić Starą Galerię Narodową. Moja pierwsza wycieczka do tego nasączonego kulturą miasta była organizowana więc czas też był ograniczony. Następnym razem wszystko zorganizuję sama! :)
Macie swoje ulubione miasta do których lubicie wracać?
♥♥♥
I thought I'd share with you pictures that I made during my first stay in Berlin. I immediately fell in love with this city for its incredible architecture and contrary to appearances, the ubiquitous peace, no rush. I visited many amazing places in this year's holiday will definitely go there for longer. I really like how the historic and modern buildings interact with each other. This diversity you can see in the pictures. The next visit to Berlin, I will visit the Old National Gallery. My first trip to this soaked in culture city was organized so the time was also limited.
Do you have your favorite cities where you like to go back?



























You Might Also Like

100 komentarze

  1. Ja najchętniej wracam do Krakowa :-). Lubię też Paryż, Wiedeń, Pragę i Heilderberg... Podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyrafa z LEGO wygrała wszystko :D
    Ja lubię wracać do domu. To moje ulubione miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam ładnie , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam to już chyba wiosna jest :)

    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jak tam pięknie i ciepło :/
    Śliczne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą koszulę ;) super wyglądasz. Ładne zdjęcia, nie byłam w Berlinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cute and comfy look and lovely location! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. love all the photos, glad you liked Berlin ;) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  9. love your pink hair!!!!
    amazing photos from Berlin!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Emmanuelle, Berlin is historical and great city. Thank you for sharing. However you looks stylish and beautiful especially hair colour fantastic. Kisses
    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great pictures! I live so far but Berlín is on my list to the countries I want to visit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze co przykuły mnie twoje cudne wlosy ! po prostu rewelacja ! ja myslalam o bladym fiolecie ale z czarnych nie tak latwo bedzie .. :( Twój styl tez bardzo mi się podoba <3 obserwuje z przyjemnoscia

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to miasto. Mimo, że odwiedziłam je już kilka razy, ciągle mam ochotę wciąż do niego powracać i zawsze zostaje tak cudowny niedosyt. Twoje zdjęcia całkowicie przypomniały mi najciekawsze miejsca. Pozdrawiam i zapraszam. http://xzyq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez Berlin tylko kiedyś przejeżdżałam. Na pewno jeszcze zwiedzę to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  16. i te Twoje różowe włosy! :3 ja byłam w Berlinie i w sumie jakoś tak się w nim nie zakochałam za bardzo :) Ale chcialabym wrócić do Aten albo Saloników albo jakies włoskie miasta :3

    OdpowiedzUsuń
  17. żyrafa mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna relacja :) ostatnio dużo podróżuje więc może ponownie zawitam do berlina :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, you look gorgeous, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam Kraków, Berlin i Paryż :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę an to samo :*

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam w Berlinie, zdecydowanie Ty bardziej przykuwasz uwagę na zdjęciach niż Berlin ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie tam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twój styl!
    Mimo, że osobiście bym się tak nie ubrała - Ciebie podziwiam za oryginalność! Uwielbiam to <3

    Buziaki
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie bardzo tam ładnie :) Nigdy tam nie byłam - może kiedyś ?
    Ja uwielbiam Francję, Belgię i Luksemburg :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam dwa lata temu w Berlinie na wycieczce klasowej . Niestety cały dzień padał deszcz i było naprawdę ponuro . Ale i tak nie przeszkodziło ( przynajmniej mi ) w zwiedzaniu Berlina . Od razu zakochałam się w tym mieście ♥ Wszystkie zabytki są po prostu cudowne . Najbardziej podobała mi się Brama Brandenburska !

    Ps . Strasznie podoba mi się Twój styl ubierania ! ♥ A Twoje włosy ( wszystkie kolory na Twojej głowie) są prześliczne ! ♥ ♥

    Pozdrawiam :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. It's a great city, isn't it? I love living here - what ever you are looking for, the city has it, may it be green like one of the many parks, may it be culture like one of the many museum or music in one of the many clubs :) Say hi if you're around next time :)

    http://antimuse-fashionriot.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. W Berlinie nie byłam, ale mam ochotę tam pojechać! :)
    Byłam w innym niemieckim mieście - Hamburgu - i tam też nie ma wiecznego pośpiechu, to wpływa na człowieka pozytywnie ;) W Warszawie (tam mieszkam) wszyscy gonią na łeb, na szyję, człowiek wyjdzie tylko do sklepu i zaczyna mu się nie wiadomo gdzie spieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prezentujesz się niesamowicie! Lubię Berlin. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba by się kiedyś wybrać do Berlina, nie miałam jeszcze okazji tak być.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne miasto! Ja bym chciała wrócić do Londynu - byłam tylko raz ale pokochałam to miejsce :)
    PS. Cudowny kolor włosów!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze chciałam tam pojechać i teraz wiem, że miałam rację.

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bardzo polubiłam Berlin i z chęcią bym jeszcze kiedyś odwiedziła to miasto! A z Polskich miejsc - lubię wracać do Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely pics and outfit!
    xx
    glamretrostyle.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Berlin jest wspaniały, i choć znam go ze zdjęć i opowiadań, to zawsze byłoby fajnie się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Berlin to piękne miasto i moim marzeniem jest tam pojechać, dlatego bardzo zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia :) Nie byłam jeszcze w Berlinie, ale słyszałam już od kilku osób, że warto tam pojechać :) Może wybiorę się w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! Moim ulubionym miastem jest chyba Wiedeń - byłam raz, krótko, ale wystarczająco by zapamiętać ;3
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna, berlińska wycieczka, choć nieco zbyt szara. :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale pięknie :) Z chęcią bym sie tam wybrała :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię takie rajstopy :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Miło tak czasem pooglądać zdjęcia z wakacji i powrócić wspomnieniami do beztroskich chwil :) Mam wrażenie, że w Niemczech ogólnie panuje wszechogarniający spokój, tam nikt się nigdzie nie śpieszy! :) W Berlinie nie byłam, ale rozpoznaję typowo germańską architekturę :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zdjęcia ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie! Bardzo mi sie podobają Twoje włosy, wspaniałe miasto
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi dear
    Great post, thanks for sharing
    Berlin is one of my favourites cities!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjecia, chętnie bym zwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo chętnie wracam do Warszawy. ;] Obecnie marzy mi się także Wiedeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Berlin jest absolutnie na liście moich miast, do zwiedzenia. Choć dużo podrużuję, to jednak nie miałam okazji poświęcić naszym zachodnim sąsiadom wiele czasu.
    Co do miast, do których lubię wracać~~ chyba takich nie mam, choć darzę dużym sentymentem Edynburg. Chciałabym też kiedyś jeszcze pojechać do Tokio, tak na spokojnie, bez biegania jak w tamtym roku. Niemniej są to raczej już dalekobieżne plany :D

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądałaś oszałamiająco na tle tych budynków:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Berlin uwielbiam! świetne wspomnienia;))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. Również bardzo chciałabym zwiedzić to miasto, nie dziwię się, że chcesz tam wrócić. A zdjęcia jak zwykle genialne! Ładnie Ci w tym kolorze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia :) Kolor włosów jest cudowny *,*
    Zapraszam do mnie na walentynkowy post ;) może spodobają ci się zdjęcia lub stylizacja to zostaw po sobie ślad ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. rewelacyjna stylówa, włosy boskie, tez mi się takie marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Berlin is a beautiful city, have amazing architecture
    Nice photos

    kisses Adela Acanski

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna architektura, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne miejsce i jaką pogodę mieliście fantastyczną ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Berlin ma w sobie coś wyjątkowego, niesamowity klimat. ;)
    Boże... Z innej bajki: marzyłam o takim kolorze włosów przez kupę czasu, ale zawsze coś mi nie po drodze było. ;(

    OdpowiedzUsuń
  57. Mamy zdjęcia w podobnych miejscach :p Z chęcią wróciłabym do Londynu.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia .Ślicznie na nich wyglądasz.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  59. Zostałaś nominowana do LBA! Zapraszam do mnie :))

    justixowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    I love your haircolor.
    and btw. Berlin is such a lovely city
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  61. W tym roku byłam w Budapeszcie. Pokochałam to miasto, piękne.
    Jesteś odważna! Stylówa mega.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia i cudna architektura :)

    OdpowiedzUsuń
  63. amazing post, great photos! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  64. Będę musiała pojechać do Berlina :) A kocham Wilno:)

    OdpowiedzUsuń
  65. marzyłam pojechać do Berlina, ale szczerze teraz po zamieszkach się boję :< Hahaha ta wieża wymiata :D A stylizacja jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wow, amazing places! Hope you had fun (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Amazing pics, I love this city!
    Happy Valentine's Day darling!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  68. To aktualne zdjęcia ? Wobec tego zazdroszczę nie tylko wycieczki ale i pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to zdjęcia sprzed ponad roku, z tego tytuł throwback :)

      Usuń
  69. Ja najbardziej lubię swoje miasto ;) Oprócz tego kilka nadmorskich miejscowości. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia:-)
    Ja nigdy nie byłam w Berlinie,a w sumie mogłabym być,bo moja ciotka mieszka tam od lat.

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj, faktycznie, ciekawie tam. Ta żyrafa wymiata. Świetne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Berlin wygląda pięknie. :) Ja jestem zakochana w Londynie, mogłabym tam mieszkać. <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale tam pięknie! Genialne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. wow! amazing photos! I love your blog!
    what do you thing about following each other? Just tell me on my blog and I will be back here!
    Kisses from www.alphasdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Piekne zdjecia !
    I Ty kochana taka śliczna ! Jak laleczka !:*

    Jakie Cudowne <3
    Ja w środe idę zrobić nowe :d

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na Walentynkową stylizacje do mnie ~! :*
    Całusy !

    OdpowiedzUsuń
  76. Beautiful! This is such a well written post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow! Jakie włosy :) Ładnie Ci w tym kolorze :)
    Strój również bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak zawsze oryginalny look a Ty wyglądasz super;) Z wielką przyjemnością obejrzałam i fotki Berlina i naprawdę architektura zachwyca;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Teraz zobaczyłam - łoohoooo! Co za włosy! Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  80. Masz wprost genialne włosyyy! <3
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/12/last-in-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne zdjęcia z Berlina, polecam odwiedziny tego miasta w okolicach Świąt Bożego Narodzenia ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Chciałabym kiedyś zobaczyć to miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie miałam jeszcze okazji nigdy być w Berlinie, ale z całą pewnością kiedys się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyglądasz świetnie! Zdjęcia super:) Bardzo lubię Berlin :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Awesome! I absolutely enjoyed reading this. Happy Wednesday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  87. Byłam raz i chciałabym wrócić :) Ciekawe miasto!

    OdpowiedzUsuń
  88. piękne zdjecia :) mam nadzieję, że i ja kiedyś tam będę:P

    OdpowiedzUsuń
  89. mimo tego że mieszkam w niemczech to nigdy nie byłem w berlinie, koniecznie muszę się tam wybrac. super zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Like me on Facebook